«اسماعیل عباسی» در کتاب «آبنامه تهران» نوشته: «تابستان‌ها در کاهگلی یخچال‌ها را خراب می‌کردند. یخ‌شکن‌ها یخ‌ها را با الاغ می‌آوردند و مردم با یک شاهی تمام یخ مورد نیاز خانه را می‌خریدند و آب روزانه‌اش را خنک می‌کردند. خانواده‌های اشرافی یخ‌شان بیشتر می‌گرفت و خرشان تا توچال و کوهستان‌های شمالی تهران می‌رفت.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که ابتدا قرار بود بلیت‌فروشی بازی تراکتور تا فردا صبح باشد اما این تاریخ تمدید شد.
بلیت‌فروشی بازی تراکتور - پرسپولیس از صبح فردا آغاز خواهد شد.
بلیت‌های تقابل ستارگان سابق اسپانیا و آرژانتین از تاریخ 17 آگوست در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.
یزد- صدای نقشه‌خوانی بافندگان یزدی پشت دارهای قالی، موسیقی گوش نوازی است که به خلق فرش های نفیس منجر می شود و گرچه خریدار دارند اما ارزان فروشی، این ساز را ناکوک کرده است.
ما در مناطق ۱۹ (کوره پز خانه‌ها و اراضی باز)، ۱۸، ۲۱، ۲۲، ۱۶، ۵ و... فضا‌های بکر فراوانی داریم که شهرداری می‌خواهد با تصویب لایحه جدید ساخت و ساز در باغ ها، در آن‌ها اجازه بارگذاری - مطابق با بارگذاری طرح تفصیلی را صادر کند؛ و این یعنی فروش ته مانده ظرفیت اکولوژیکی شهر! در برنامه توسعه هفتم، دولت فعلی پیشنهاد الحاق کمیسیون ماده ۵ را مطرح کرده است، ولی این یک اشتباه استراتژیک است چرا که جابجایی دبیرخانه‌ها راهکار حل مسئله نیست.
مدیرکل اموال تملیکی استان تهران از آغاز به کار خرده فروشی اموال تملیکی همچون مواد غذایی در سامانه https://setadiran.ir/ خبر داد.
سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد بلیت فروشی الکترونیکی در فصل آینده لیگ برتر فوتبال اطلاعیه‌ای صادر کرد.
دقایقی پس از شروع بلیت فروشی سامانه فوتبال تیکت دچار اختلال شد.
بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و استقلال تهران با سهمیه یکسان برای تماشاگران هر دو تیم آغاز شد.
جعفر یارزلوگفت: طبق بررسی ها قرار شده است که یک سامانه واحد برای توزیع بلیت هواپیما در نظر گرفته شود.
دبیر کارگروه تخصصی فناوری و کارآفرینی ستاد گیاهان دارویی گفت: ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی در تلاش است تا میزان خام فروشی گیاهان دارویی را کاهش دهد.
هنوز 5 هزار بلیت برای دیدار حساس پیکان - پرسپولیس در سامانه بلیت فروشی باقی است.
مقامات کانادایی اعلام کردند که امکان عرضه گوشت یخ زده گوساله این کشور در بازار عراق فراهم شده است.
از ساعت 16:30 طرفدارانی ایرانی مقیم قطر می‌توانند بلیت بازی فولاد - الهلال را تهیه کنند.
عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: متاسفانه صنایع ما ارزش افزوده بالایی ندارند و گرفتن بازار‌های صادراتی به دلیل رانت خوراک و سوخت ارزان مورد استفاده است و این موضوع در رابطه با شدت مصرف بسیار بالای انرژی در ایران خود را نشان می‌دهد. در واقع با اعطای رانت سوخت و خوراک ارزان به صنایع برای صادرات، عملا به خریداران خارجی یارانه می‌دهیم.
عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: متاسفانه صنایع ما از ارزش افزوده بالایی برخوردار نیستند بلکه گرفتن بازارهای صادراتی به دلیل رانت خوراک و سوخت ارزان مورداستفاده است که این موضوع در رابطه با شدت مصرف بسیار بالای انرژی در ایران خود را نشان می‌دهد. در واقع با اعطای رانت سوخت و خوراک ارزان به صنایع برای صادرات، عملا به خریداران خارجی یارانه می دهیم.
اخیرا در گزارشی به موضوع مهمی به نام بنگاه داری بانک‌ها و تعلل این بانک‌ها در روند پرداخت تسهیلات به امر تولید پرداختیم. پس از این گزارش، وزیر اقتصاد روز گذشته در نشست علنی مجلس شورای اسلامی به این مساله واکنش نشان داد و برای مدیران این بانک‌ها خط و نشان کشید. حال باید دید این وعده خاندوزی محقق می‌شود یا خیر؟
مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: تاکنون در استان تهران ۳۶ درصد عدم انطباق یعنی کم فروشی در کالاهای مختلف مشاهده شده است.
وقتی همراه علی احمدی‌وفا قهرمان جهان از ایذه، از کشتی نوجوانان آسیا در قرقیزستان برگشتیم فکر می‌کردیم مسئولان تماس می‌گیرند و برای بازگشت‌ از تهران به اهواز بلیت هواپیما می‌گیرند اما تماس نگرفتند و با اتوبوس برگشتیم
هواداران پرسپولیس تنها امکان استقرار در طبقه اول ورزشگاه آزادی را خواهند داشت.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران گفت: به هیچ عنوان امضا فروشی توسط اعضای نظام مهندسی ساختمان را قبول ندارم.
ورزشگاه آزادی روز گذشته شاهد یکی از دیدارهای لیگ برتر بود که با حضور تماشاگر برگزار شد. در حالی که قرار بود بلیت فروشی بر اساس تزریق دوز یادآور واکسن کرونا انجام شود.
ورزشگاه آزادی روز گذشته شاهد یکی از دیدارهای لیگ برتر بود که با حضور تماشاگر برگزار شد. در حالی که قرار بود بلیت فروشی بر اساس تزریق دوز یادآور واکسن کرونا انجام شود.
فدراسیون فوتبال قرار است بلیت‌های جدیدی را برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به فروش برساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ