سرمربی باتجربه خیبر خرم‌آباد معتقد است روند قضاوت ها در لیگ یک به سود برخی تیم‌ها شده و از کمیته داوران خواست قاضی‌های باتجربه را انتخاب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته اول از رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی و لیورپول در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
نساجی در فصلی که گذشت، اصلا روند خوبی در بازی های لیگ برتر نداشت و اگر نتایج هفته های ابتدایی نبود، چه بسا این تیم در هفته های پایانی باید برای بقاء در جمع تیم های لیگ برتری می جنگید!
با وجود پایان مسابقات لیگ یک تخلفات صورت گرفته در بازی های هفته های پایانی هم چنان از سوی کمیته انضباطی بررسی و منجر به صدور رای می شود.
با پایان بازی های لیگ برتر حالا ناظران انضباطی به بازی های لیگ یک کوچ می کنند تا همه چیز را در هفته پایانی این مسابقات رصد کنند.
کمیته انضباطی در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر احکام انضباطی زیادی علیه تیم های لیگ برتری صادر کرده است و در این احکام جرایم نقدی طبق معمول پر رنگ است!
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و پیکان تهران در هفته بیست هشتم لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.
در شرایطی که بحث داوری در لیگ برتر حسابی حواس همه اهالی فوتبال را به خود مشغول کرده، در لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم هم این روزها بازی‌های مهمی برگزار می‌شود.
در حالی که مقامات باشگاه نفت آبادان درخواست برگزاری بازی های همزمان این هفته از مسابقات لیگ برتر را داشتند که هفته قبل بازی خود را یک روز بعد از بازی مس کرمان برگزار کردند.
رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور به هفته های پایانی خود نزدیک می شود و به زودی چهره سه تیم صعود کننده به لیگ یک مشخص خواهد شد.
مدافع پیکان می‌گوید اعضای تیمش هم‌قسم شده‌اند تا در هفته های پایانی لیگ و جام حذفی بهترین نتایج را رقم بزنند.
مهمترین دیدار هفته بیست و یکم رقابت های ادنوک لیگ امارات، با تساوی یک – یک به پایان رسید.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با یک پنالتی جنجالی به سود سرخپوشان به پایان رسید.
مصاف استقلال ملاثانی – شهرداری همدان از هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بانتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.
بازی پر افت و خیز و البته جذاب تیم های دوم و سوم لیگ یک در استادیوم پاس با نتیجه مساوی 2 -2 به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر با برتری تیم تبریزی به پایان رسید.
هفته پایانی دور رفت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور به صورت نصف و نیمه برگزار شد. به این دلیل که برخی تیم ها درگیر مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی بودند.
تنها یک هفته به پایان دور رفت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور باقی مانده است و هم اکنون تیم های فولاد نوین اهواز و شهید قندی یزد در صدر گروه الف و ب قرار دارند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی در هفته پانزدهم لیگ برتر با پیروزی شاگردان گل محمدی به پایان رسید.
تا پایان رقابت های هفته اول و دوم از مرحله دوم لیگ دسته یک بانوان (جام کوثر)، تیم بیمه تجارت نو صدرنشین جدول رده بندی شد.
نساجی با دو گلی که به تیم تراکتور زد، شمار گل های خود را در این فصل از بازی های لیگ برتر و تا پایان هفته چهاردهم به عدد 17 رساند.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان دیدار هفته دهم خود برابر یکی از تیم های قدرتمند لیگ برتر را با تساوی به پایان رساند.
در یکی از بازی های هفته ششم لیگ برتر مس رفسنجان در استادیوم این شهر میزبان هوادار است.
پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت در حضور هواداران خانم، رقم خوردن نخستین شکست صدرنشین سه هفته ابتدایی لیگ برتر و پیروزی شیرین فولاد در ثانیه های پایانی از مهمترین اتفاقات هفته چهارم بودند.
دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و گل گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ