دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و پیکان تهران در هفته بیست هشتم لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در شرایطی با پیروزی سفیدپوشان تهرانی به پایان رسید که دو تیم نتوانستند از نظر فنی انتظارات علاقمندان را برآورده کنند.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران با حضور تساوی هواداران برگزار شد.
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی امروز پنجشنبه بین تیم های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر یک سرخپوشان به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و هوادار تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور با نتیجه سه یر یک به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه دستگردی تهران به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه چهار بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه چهار بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان
سرمربی تیم ملی فوتبال عمان با بیان اینکه دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس را تماشا نکرده است، گفت: در قلب من همیشه پرسپولیس قهرمان است.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور در استادیوم آزادی تهران با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور در استادیوم آزادی تهران در حال برگزاری است.
سازمان لیگ فوتبال زمان دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس را تغییر داد.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه آزادی تهران در حال برگزاری است.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه سه بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود در مورد دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس را اعلام کرد.
سازمان لیگ فوتبال از تغییر زمان برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس و هوادار خبر داد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی در حال برگزاری است.
این روز‌ها بسیاری از طرفداران فوتبال و علاقمندان به تیم‌های استقلال و پرسپولیس با این دغدغه پیگیر اخبار فوتبال هستند که آیا تا روز بیست و نهم آذر ماه و بازی دربی تهران این دیدار با حضور تماشاگران برگزار می‌شود یا نه!
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و مس کرمان
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و هوادارتهران
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و هوادار
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ