تا پایان رقابت های هفته اول و دوم از مرحله دوم لیگ دسته یک بانوان (جام کوثر)، تیم بیمه تجارت نو صدرنشین جدول رده بندی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم نوجوانان ایران بازی های خود را در مرحله ی گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی به خوبی پیش برده است و به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله ی یک چهارم نهایی شد.
آخرین شب پنجمین هفته لیگ برتر والیبال ساحلی با برگزاری 10 دیدار و یک گلدن ست پیگیری شد تا تیم پارس جنوبی با 9 برد و بدون باخت در صدر جدول قرار گیرد.
زنبورها با این برد به هشتمین پیروزی متوالی خود در بوندسلیگا رسیدند و اکنون با 49 امتیاز و یک بازی بیش‌تر، صدرنشین هستند.
دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال با شکست صدرنشین مسابقات، پیروزی یکی از مدعیان قهرمانی و برد نماینده اردکان برابر پیکان تهران همراه شد.
هفته بیستم لیگ برتر فوتسال با ثبت یک برد دیگر برای صدرنشین بلامنازع مسابقات به پایان رسید.
تیم فوتبال پرسپولیس که اصلی ترین مدعی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است، در شرایطی برابر نساجی به پرگل ترین برد خود دست یافت که یک بازیکن این تیم اخراج شد.
شمس آذر قزوین توانست در بازی خانگی خود یک برد شیرین به دست آورد.
دیدار تیمهای پرسپولیس و پیکان، از دقایقی قبل در ورزشگاه آزادی آغاز شد.
تیم ملی فوتبال ژاپن که در نخستین دیدار خود برابر تیم ملی آلمان به پیروزی رسیده بود، در آخرین دیدار برابر اسپانیا هم به برتری رسید تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی جام جهانی شود.
تیم ملی ایران در صورت صعود به عنوان تیم دوم گروه B در مرحله یک هشتم نهایی باید با صدرنشین گروه A بازی کند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی 5-1 تیمش مقابل سلتیک و صعود به مراحل حذفی لیگ قهرمانان به عنوان صدرنشین در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
رئال مادرید در هفته ششم لیگ قهرمانان موفق شد در یک بازی خانگی سلتیک را 5-1 شکست دهد.
نتایج لیگ یک؛ فجر صدرنشین ماند، قزوین به جاده برد برگشت
گل گهر با پیروزی بزرگ در زمین فولاد خوزستان به رده دوم جدول رسید تا سپاهان و استقلال در بازی فردا محکوم به بردن باشند. پرسپولیس با بردهای یک بر صفر صدرنشینی را تا بعداز جام‌جهانی حفظ کرد
مهدی رجب‌زاده تیمی ساخته که حالا به جز صدرنشینی در جدول لیگ یک، بهترین خط دفاع و‌ حمله را در اختیار دارد.
مهدی رجب‌زاده تیمی ساخته که حالا به جز صدرنشینی در جدول لیگ یک، بهترین خط دفاع و‌ حمله را در اختیار دارد.
علیرضا بیرانوند در انزلی ناجی پرسپولیس شد و سه بار دروازه قرمزها را نجات داد تا هفتمین کلین شیت خود را ثبت کند. یحیی بازهم با کمترین موقعیت گل با حداقل گل برنده میدان شد
سرخ‌پوشان پایتخت پس از دو هفته ناکامی در کسب پیروزی، با این برد ۱۸ امتیازی شده و با توجه به شکست یک بر صفر گل گهر مقابل نساجی، به تنهایی در صدر جدول قرار گرفتند.
سرخ‌پوشان پایتخت پس از دو هفته ناکامی در کسب پیروزی، با این برد ۱۸ امتیازی شده و با توجه به شکست یک بر صفر گل گهر مقابل نساجی، به تنهایی در صدر جدول قرار گرفتند.
یک روز پس از پیروزی‌ای که شاگردان امیر قلعه‌نویی را بالاتر از تمام مدعیان به صدر برد، آنها جایی در غرب تهران ریکاوری مفصلی زیر نظر کادر فنی انجام دادند.
امیدهای پرسپولیس در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر امیدها موفق به شکست یک بر صفر استقلال شدند.
پرسپولیس در یکی از سخت ترین زمین‌های پیش رو با پیروزی و حفظ صدرنشینی به پیشواز تعطیلات فیفا دی رفت
سرخ هادر استادیوم خانگی به یک برد شیرین و استراتژیک رسیدند تا با توجه به لغزش مدعیان بالای جدول، اولین صدرنشینی لیگ بیست و دوم را تجربه کنند.
هفته پنجم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم‌های مس و گیتی پسند و صدرنشینی کراپ تمام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ