نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی در هفته پانزدهم لیگ برتر با پیروزی شاگردان گل محمدی به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان ملی‌پوش سرخپوشان پس از پیروزی برابر تراکتور از رضا درویش و هیئت مدیره پرسپولیس درخواست کرد فردا در تمرین این تیم حاضر شوند.
دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل چادرملوی اردکان با پیروزی سه بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم در هفته نخست لیگ برتر امروز چهارشنبه (۱۸ مرداد) برابر هم قرار گرفتند که با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.علی نعمتی (۳۸) برای سرخپوشان گل زد.
میلاد فخرالدینی پس از شکست برابر پرسپولیس واکنش متفاوتی به صحنه گل پیروزی سرخپوشان داشت.
با پیروزی 2-1 مقابل استقلال، سرخپوشان یکبار دیگر دبل کردند. این یک موفقیت عظیم برای این باشگاه و هوادارانش بود.
نیمه نخست بازی پرحاشیه تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال با برتری سرخپوشان و با شوت سرکش مهدی ترابی به پایان رسید.
تساوی استقلال برابر صنعت نفت که آبی پوشان را از کورس سه مدعی قهرمانی دور کرد، برای سرخپوشان انگیزه اش شد تا با پیروزی برابر پیکان به صدر جدول برگردند و همچنان شانس اول قهرمانی باشند.
پیروزی سرخپوشان تبریزی برابر صدرنشین رقابتهای لیگ برتر نه تنها سه امتیاز شیرین را برای تراکتور به ارمغان آورد بلکه باعث افزایش جذابیت های صدر جدول و لبخند دو تیم پایتخت نشین شد.
نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان در شرایطی با پیروزی به پایان رسید که سرخپوشان دیر راه افتادند و به دروازه حریف نزدیک شدند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با یک پنالتی جنجالی به سود سرخپوشان به پایان رسید.
تیم فوتبال استقلال که در هفته های گذشته با فاصله امتیازی نسبتا زیادی از پرسپولیس قرار داشت، در هفته بیست و سوم با پیروزی برابر فولاد جای سرخپوشان را در رده دوم گرفت و به یک قدمی صدر رسید.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس در شرایطی به پایان رسید که مهاجم جوان سرخپوشان پس از چند هفته توانست دوباره گلزنی کند و روی گل دیگری این تیم هم تاثیر مستقیم داشته باشد
در شرایطی که دروازه بان تیم فوتبال سپاهان اشتباهات تیم خودشان را دلیل شکست برابر پرسپولیس عنوان کرد، سرخپوشان تهرانی خوب بودن تیمشان را دلیل رسیدن به این برد ارزشمند عنوان کردند.
تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با پیروزی برابر هوادار در هفته بیستم موقتا به صدر جدول برگردد، با اشتباه عجیب یک بازیکن تعویضی نتیجه را واگذار کرد و سومین شکست فصل را پذیرفت.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که دیدار سختی برابر مس کرمان داشتند گفت: برای رسیدن به پیروزی تغییر تاکتیک دادیم و در نیمه دوم با یک مهاجم بیشتر به دروازه حریف حمله کردیم.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر تیمی از ملایر به برتری رسید.
لیگ برتر در شرایطی نخستین تعطیلات خود را تجربه خواهد کرد که سرخپوشان پرسپولیس با پیروزی سخت برابر نفت به صدرنشینی خود ادامه دادند. استقلال و گل گهر به صدر چسبیدند اما سپاهان فاصله گرفت.
سرخپوشان با این پیروزی خارج از خانه، چهارمین برد متوالی خود در فصل بیست‌و‌دوم را جشن گرفت و با 14 امتیاز مقتدرانه به صدر جدول بازگشت.
سرخپوشان پرسپولیس که با پیروزی برابر صنعت نفت به صدر جدول لیگ بیست و دوم راه یافتند باید تکلیف سبک بازی خود را مشخص کنند و با ترس و سترس کار را پیش نبرند.
با پیروزی سرخپوشان مقابل صنعت نفت، این تیم به رتبه نخست صعود کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس با کسب دومین پیروزی خود در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر صعودی چند پله ای در جدول داشت و با ادامه روند موفقیت خود به رده دوم جدول صعود کرد و جای استقلال را گرفت.
تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست بازی مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی رسید و نخستین گل این فصل سرخپوشان هم بعد از دو مسابقه به ثمر رسید.
کسب دو تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان شروعی متفاوت را برای پرسپولیس رقم زد تا زمزمه‌های انتقاد از تفکرات فنی کادر فنی سرخپوشان بیشتر به گوش برسد.
تیم فوتبال پرسپولیس باوجود ارائه یک بازی هجومی برابر ذوب آهن در هفته نخست لیگ برتر، از کسب پیروزی در این دیدار بازماند و به کسب یک امتیاز بسنده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ