نساجی در فصلی که گذشت، اصلا روند خوبی در بازی های لیگ برتر نداشت و اگر نتایج هفته های ابتدایی نبود، چه بسا این تیم در هفته های پایانی باید برای بقاء در جمع تیم های لیگ برتری می جنگید!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ملی المپیک در بیانیه ای مفصل پاسخ اظهارات انتقادی رییس فدراسیون گلف در خصوص چرایی عدم اعزام این رشته به بازی های آسیایی را داد.
آلگری در پاسخ به سوالی در مورد احتمال جذب موراتا پاسخی صریح داد: احترام زیادی برای موراتا قائلم، ولی در حال حاضر تیم فعلی کامل است و به اندازه کافی مهاجم در اختیار داریم.
خبرنگار از مدیرکل درباره استخدام پسرش در شرکت عمران سهند سوال می‌پرسد که او می‌گوید: پسرم استخدام نشده و مهندس عمران است و در یک شرکت کار می‌کند که مشاور شرکت عمران است. ولی در آینده ممکن است در یک چنین جایی هم مشغول به کار شود. او در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به خبرنگاران گفته است «برای درآوردن حرص شما هم شده، پسرم را جای بهتر هم می‌برم!»
فابیو کاپلو، سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی، به سوال پرتکرار این روزهای دنیای فوتبال پاسخ داد و مهاجم مورد علاقه خود را از زوج ارلینگ هالند و کریم بنزما انتخاب کرد.
مشاور قالیباف در پاسخ به معاون اجرائی رئیسی که گفته بود «مجلس مسیر دیگری برای انتقال پیام‌های جانبی انتخاب کند» نوشت: به جای مقصریابی ناتوانی ها را برطرف کنید.
رئیس فدراسیون فوتبال روسیه می‌گوید ترجیح می‌دهد به جای بازی با تیم رسانه روسیه با ایران رودررو شود.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد، امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود؛ اما آنطور که یکی از اعضای هیات رییسه مجلس اعلام کرده، این جلسه به تعویق افتاده است.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود اما آنطور که یکی از اعضای هیئت رییسه مجلس اعلام کرده این جلسه به تعویق افتاده است.
کاپیتان استقلال پایه‌گذاری یکی از گل‌های تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان بود.
در جواب آقای علی کریمی عرض کنم که ایشان خود می‌توانند از آمریکایی‌ها سوال کنند که اگر جای ما با آنها در این درگیری عوض می‌شد، آیا جرات حضور در دریا را داشتند؟
مصطفی هاشمی طبا در پاسخ به این سوال که آقای جلیلی گفتند مذاکره هیچ فایده ای ندارد بنظر شما ممکن هست؟، گفت: خب جای مذاکره چه می‌خواهند بگذارند؟ باید یک الگویی باشد. مثلا کره شمالی باشیم؟ کره شمالی مصرف زیادی ندارد اما ما در داخل همه چیز را رها کردیم و بی وقفه اقلام خوراکی و قیمت ها بالا میرود. برای سال ۱۴۰۲ تورم پنجاه درصدی پیش بینی شده است آیا باید دست روی دست بگذاریم؟
خریداران باشگاه سپیدرود رشت منتظر پاسخ رسمی مسئولان ورزش استان و مالک فعلی برای حل مشکلات مالی هستند.
ریکاردو آلوز مقابل استقلال موفق به ثبت هشتمین پاس گل فصل خود شد.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
اگر نویدکیا به فدراسیون پاسخ منفی بدهد، شرایط گزینه‌های دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا سرمربی تیم امید بعد از جام جهانی 2022 قطر معرفی شود.
تیم‌های پاس گرگان، لبنیات هراز آمل، هورسان رامسر، نیان الکترونیک خراسان، پیکان تهران، راه‌یاب ملل مریوان و گیتی پسند اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر مردان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
علی صفایی در بازگشت به لیگ برتر عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت.
علیرضا منصوریان و مسعود شجاعی دو مربی‌ای هستند که از سوی برخی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به کارلوس کی‌روش پیشنهاد شدند، اما سرمربی تیم ملی اعلام کرد نمی‌تواند در کادر فنی تیم ملی به جای جواد نکونام پذیرای مربی دیگری باشد.
بازیکن ذوب آهن می گوید در موقعیتی که دقایق آخر به دست آورد، مرتکب اشتباه شد و به جای پاس دادن، باید خودش شانسش را برای گلزنی امتحان می کرد.
بیانیه نمایندگان محترم قانون نیست که قابلیت اجرایی داشته باشد و صرفاً افکار عمومی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. مگر می‌شود نمایندگان محترم پس از ساعت‌ها بحث و جلسات کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس، مقرره‌ای را به عنوان قانون بنویسند و تصویب کنند و شورای محترم نگهبان نیز آن را تأیید نماید و مدتی بعد بیایند و با یک بیانیه قانون را تغییر دهند و بگویند منظور ما چیز دیگری بوده؟!
بیانیه نمایندگان محترم قانون نیست که قابلیت اجرایی داشته باشد و صرفاً افکار عمومی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. مگر می‌شود نمایندگان محترم پس از ساعت‌ها بحث و جلسات کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس، مقرره‌ای را به عنوان قانون بنویسند و تصویب کنند و شورای محترم نگهبان نیز آن را تأیید نماید و مدتی بعد بیایند و با یک بیانیه قانون را تغییر دهند و بگویند منظور ما چیز دیگری بوده؟!
سخنگوی کرملین اعلام کرد اگر اتحادیه اروپا تصمیم بگیرد تعرفه برای واردات نفت روسیه اعمال کند، خریداران ناچار خواهند بود پول بیشتری برای نفت پرداخت کنند یا دنبال تامین از منابع دیگر باشند.
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، تعداد ثبت نام کنندگان وام ودیعه مسکن را بالغ بر ۱۷۰ هزار نفر تاکنون اعلام کرد و گفت: سقف این ودیعه با توجه به هر شهر و استانی متفاوت بوده و در رقم‌های ۱۰۰ ، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان تعیین شده است.
جالب اینجاست که معاون اسبق وزیر اطلاعات در این نامه خود حتی پا را فراتر نهاده و منکر وجود «ناتوی فرهنگی» می‌شود و کل اقدامات رسانه‌ای بلوک غرب را منحصر به رادیو اروپای آزاد می‌داند. بعید است که معاون اسبق سیاسی مرکز تحقیقات استراتژیک کتاب «جنگ سرد فرهنگی» ساندرز را نخوانده باشد که این‌گونه ناباورانه ناتو و غرب را سفید می‌کند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ