بایرن مونیخ با وجود تمایل برای تمدید قرارداد جمال موسیالا برای انجام این کار عجله ای ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه ضدحملات اوکراینی‌ها، ارتش روسیه اعلام کرد در نتیجه درگیری‌ها بین دو طرف در منطقه دونتسک بیش از ۸۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.
لوئیس انریکه بار دیگر تاکید کرد که در مورد امباپه تابع نظرات باشگاه است و البته ابراز امیدواری کرد که دو طرف به توافق مثبتی برسند.
ارتباط بین فلورنتینو پرز و کیلیان امباپه هر روز به شکل مستمر ادامه دارد و قطع نمی شود. در واقع هر حرکتی از سوی دو طرف با هماهنگی قبلی است.
ارتباط بین فلورنتینو پرز و کیلیان امباپه هر روز به شکل مستمر ادامه دارد و قطع نمی شود. در واقع هر حرکتی از سوی دو طرف با هماهنگی قبلی است.
مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، اعتراف کرد که جذب کیلیان امباپه چیزی خارج از واقعیت است.
تنها 24 ساعت پس از استقبال ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع از تلاش‌های میانجیگرانه مصر در زمینه آتش‌بس، درگیری‌های شدید میان دو طرف به ویژه در منطقه خارطوم بحری مجددا از سرگرفته شد.
ارتباط بین چلسی، سهامداران عمده آن شرکت سرمایه‌گذاری کلیر لیک و صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان مورد بحث است.
رافائل گروسی گفت که همکاری با ایران در سطحی که او دوست دارد باشد نیست. او گفت: «همکاری آژانس با ایران ادامه دارد، اما نه در سطحی که دوست دارم باشد.»
سعید صادقی که پنجره تابستانی فصل گذشته به عنوان یکی از مهره‌های طلایی نقل و انتقالاتی تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌دید اکنون اما شرایط خاصی را دنبال می‌کند.
منابع محلی در نیمروز، از وقوع درگیری میان نیرو‌های طالبان و مرزبانان ایرانی در شهرستان کنگ استان نیمروز در مرز میان افغانستان و ایران، خبر داده‌اند. این درگیری روز شنبه ششم خرداد ماه، حوالی ظهر به وقت محلی آغاز شده و کماکان ادامه دارد. منابع رسمی از هر دو طرف تا این لحظه این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.
با وجود مذاکرات جده میان دو طرف درگیری در سودان، حملات هوایی و درگیری‌های سنگین نظامی در خارطوم پایتخت این کشور، همچنان ادامه دارد.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به نمایش جوانمردانه دو تیم هم‌استانی علیرغم حواشی شکل گرفته، مدعی شد تلاش آنها برای حفظ سهمیه ادامه خواهد داشت.
وزیر خارجه چین در سخنانی اعلام کرد که هر دو طرف تنگه تایوان متعلق به چین است.
قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا علاوه بر اینکه میلیارد‌ها دلار به دو طرف ضربه زده عامل ده‌ها مناقشه سیاسی و حتی نظامی میان دو طرف شده که تاکنون ادامه دارد. هرچند گروگانگیری اعضای سفارت آمریکا در تهران حادثه آغازین و عامل این رویداد قلمداد می‌شود، اما این قطع رابطه زمینه و بستری تاریخی داشت که به مرور زمان بر علل آن نیز افزوده شده است
براساس گزارش ها با ادامه تنش ها در روابط رژیم صهیونیستی و آمریکا، همکاری های امنیتی دو طرف نیز در معرض خطر قرار گرفته اند.
در مجموع چنین به نظر می‌رسد که در مقطع فعلی باتوجه به پیش‌شرط‌های دو طرف از جمله ضرورت الحاق مناطق ۴ گانه به خاک روسیه (شرط مسکو) و ضرورت خروج نیرو‌های روس از خاک اوکراین (شرط کی‌یف) شرایط در مقطع فعلی برای آغاز گفتگو‌ها فراهم نیست، اما این مساله ناقض این نیست که ضروری است تلاش‌ها برای شکستن بن‌بست دیپلماتیک و آغاز گفتگو‌ها میان روسیه و اوکراین ادامه پیدا کند.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، توضیحاتی در خصوص حواشی پیش آمده در بازی استقلال و مس کرمان ارائه کرد.
هرچند فعلاً در مواضع رسمی عربستان و امارات برآیند روشنی دیده نشده است، اما نشانه‌هایی از یک تنش پنهان در روابط دو طرف وجود دارد. این تنش احتمالی فعلاً بروندادی غیر از قهر‌های موقت دوطرفه نداشته است و باید دید به‌زودی پایان می‌یابد و یا ادامه پیدا می‌کند و در آن صورت آیا در رفتار‌ها و سیاست‌های دو طرف نمود عینی آشکار پیدا می‌کند؟
باشگاه در حال تنظیم قراردادی جدید برای ادامه همکاری با پائولو دیبالا است.
وزیر نیرو در ادامه مذاکرات خود با مقامات بلندپایه ترکمنستان، توسعه همکارهای دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد و دو طرف بر افزایش ظرفیت مبادلات برق و رفع موانع موجود تاکید کردند.
رییس جمهور آمریکا امروز در حاشیه نشست سران گروه- ۲۰ در اندونزی در نشستی مطبوعاتی اعلام کرد: وزیر خارجه آمریکا برای ادامه مذاکرات میان دو طرف عازم چین خواهد شد.
شقاقی استاد اقتصاد دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه دو ریشه اصلی افزایش نقدینگی در اقتصاد ایران دو ناترازی مالی و بودجه‌ای و همچنین ناترازی نظام بانکی است، ادامه داد: انضباط مالی در بودجه‌های سنواتی باید نهادینه شود و از طرف دیگر اصلاحات ساختاری در نظام بودجه‌ریزی و بودجه نویسی کشور انجام شود. در غیر این صورت هر سال کسری بودجه دولت تکرار خواهد شد. بر این اساس نظام بودجه‌ریزی سنتی در کشور باید کنار گذاشته شده و تخصیص بودجه به دستگاه‌های مختلف از حالت چانه‌زنی خارج شده و بودجه به صورت عملیاتی نوشته شود.»
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: طنز تلخی است، کشورهای صادرکننده میلیاردها دلار اسلحه به کشورهای دیگر هستند یک جنگ تبلیغاتی علیه ما راه انداخته‌اند.
کنعانی،سخنگوی وزارت خارجه گفت: با توجه به روابط خوبی که با دو طرف بحران داریم تلاش کردیم امکان شکل‌گیری روند سیاسی را برای پایان این بحران فراهم و برای پیشگیری از ادامه جنگ کمک کنیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ