با وجود مذاکرات جده میان دو طرف درگیری در سودان، حملات هوایی و درگیری‌های سنگین نظامی در خارطوم پایتخت این کشور، همچنان ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه به دلیل ادامه درگیری‌ها در سودان، سفارت خود را از پایتخت این کشور به شهر دیگری منتقل خواهد کرد.
در پی تشدید بحران انسانی در خارطوم به دلیل ادامه درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع، کمپینی در راستای ارسال کمک‌های غذایی برای مردم محاصره شده در این شهر راه‌اندازی شده است.
درگیری‌ها میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان همچنان ادامه دارد و ارتش سودان، نیروهای پشتیبانی سریع را به بمباران بیمارستانی در غرب خارطوم متهم کرده است.
درگیری‌ها میان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی همچنان ادامه دارد.
درگیری‌ها در مناطق مختلف شهر خارطوم پایتخت سودان میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع همچنان ادامه دارد.
درگیری‌ها در مناطق مختلف شهر خارطوم پایتخت سودان میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع همچنان ادامه دارد.
درگیری‌ها در سودان همچنان ادامه دارد و با تداوم بمباران مواضع نیروهای پشتیبانی سریع سودان از سوی جنگنده‌های ارتش این کشور، نیروهای پشتیبانی سریع از هدف قراردادن دو جنگنده ارتش خبر داده‌اند.
در سایه عدم توافق جدید در خصوص آتش‌بس میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور، درگیری‌ها در سودان همچنان ادامه دارد.
هئیت سازمان ملل در سودان نسبت به ادامه درگیری در این کشور ابراز تاسف کرد.
با وجود تلاش‌های بین‌المللی، درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور همچنان ادامه دارد و در نتیجه آن، بیش از ۹۵۸ سودانی جان خود را از دست داده‌اند.
با وجود تمدید آتش‌بس موقت در سودان، همچنان گزارش‌هایی مبنی بر ادامه درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور مخابره می‌شود.
در حالی که قرار است از شامگاه امشب آتش‌بس موقت ۷ روزه میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع سودان برقرار شود، درگیری‌ها ادامه دارد.
در پی ادامه درگیری‌های سنگین نظامی در خارطوم پایتخت سودان، مقامات دولتی اعلام کردند که همه ادارات و موسسات دولتی در این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.
درحالیکه نیروهای پشتیبانی سریع مدعی به دست گرفتن کنترل ۹۰ درصد از پایتخت سودان هستند، درگیری‌ها در خارطوم و اطراف کاخ ریاست‌جمهوری همچنان ادامه دارد.
در ادامه جنگ قدرت میان گروه‌های نظامی در سودان، یک مستشار سیاسی در نیروهای واکنش سریع، ارتش را به اجرای سناریوی انتقال مجدد قدرت به سران اسلامگرای پیشین در حکومت مخلوع عمر البشیر متهم کرد.
درگیری‌ها در سودان در پایان دومین هفته خود همچنان با وجود برقراری آتش‌بس‌های شکننده ادامه دارد، اما سوال اساسی این است که سرنوشت این اوضاع تنش‌آمیز به کجا خواهد رسید.
سازمان ملل زنگ خطر را درباره کمک های بشردوستانه در سودان با توجه به ادامه درگیری‌ها به صدا درآورد.
منابع محلی از ادامه درگیری‎‌ها میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع در خارطوم پایتخت این کشور، خبر می‎‌دهند.
کارکنان سفارت آمریکا در خارطوم مجبور شده‌اند همزمان با ادامه درگیری‌ها به مکانی امن و مخفی پناه ببرند.
خبرنگار شبکه الجزیره شامگاه یکشنبه گزارش داد که درگیری‌ها بین نیروهای ارتش و نیروهای واکنش سریع در مقر نیروهای واکنش سریع در منطقه کافوری در شرق خارطوم در جریان است.
منابع محلی سودان همزمان با تداوم درگیری‌های داخلی در مناطق مختلف این کشور، از افزایش شمار کشته‌های این درگیری‌ها به ۵۶ و شمار زخمی‌ها به ۵۹۵ نفر خبر دادند.
با ادامه درگیری‌ها در پایتخت سودان، نماینده آمریکا در شورای امنیت خواستار اقدام و مداخله فوری شورای امنیت سازمان ملل در تحولات سودان شد.
منابع خبری از ادامه درگیری‌های سنگین مسلحانه میان نیروهای واکنش سریع و ارتش سودان در خارطوم در راستای سیطره بر اماکن حساس دولتی خبر می‌دهند.
منابع خبری از ادامه درگیری‌های سنگین مسلحانه میان نیروهای واکنش سریع و ارتش سودان در خارطوم در راستای سیطره بر اماکن حساس دولتی خبر می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ