ارتباط بین فلورنتینو پرز و کیلیان امباپه هر روز به شکل مستمر ادامه دارد و قطع نمی شود. در واقع هر حرکتی از سوی دو طرف با هماهنگی قبلی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هر یک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هریک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل صبح امروز در محل برگزاری همایش در اردبیل منتشر شد.
طبق ادعای فوت‌مرکاتو، پی اس جی با رندال کولو موآنی بر سر قراردادی پنج ساله به توافق قطعی رسید.
مهاجم پرسپوليس مراحل پایانی انتقالش به تراکتور را پشت سر گذاشت.
حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران می‌گوید انتقال بازار نشدنی است و اما انتقال انبارکالاها در بازار می‌تواند بخشی از مشکلات را برطرف کند.
وزارت دفاع بلاروس اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور اولین دسته از بالگردهای رزمی Mi-۳۵ روسیه را دریافت کرده است.
وزارت دفاع بلاروس اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور اولین دسته از هلیکوپترهای رزمی Mi-۳۵ روسیه را دریافت کرده است.
بایرن مونیخ پیشنهاد جدیدی برای هری کین با مبلغی بیش از 100 میلیون یورو ارائه کرد و از تاتنهام خواسته است سریعتر تصمیم بگیرد زیرا پاری‌سن‌ژرمن در حال برنامه ریزی برای یک انتقال لحظه آخریست.
ارتباط بین فلورنتینو پرز و کیلیان امباپه هر روز به شکل مستمر ادامه دارد و قطع نمی شود. در واقع هر حرکتی از سوی دو طرف با هماهنگی قبلی است.
باشگاه لایپزیش هرگونه توافق با سیتی برای انتقال 100 میلیون یورویی یوشکو گواردیول را رد کرد تا انتقالی که پپ گواردیولا بی صبرانه منتظرش است، فعلا منتفی شود.
روزنامه انگلیسی دیلی‌میل گفت بعد از چند دور شایعات درباره انتقال ریاض محرز به فوتبال عربستان، سرانجام پیشنهاد رسمی باشگاه الاهلی به منچسترسیتی رسیده است.
انگولو کانته بعد از هفت سال حضور در چلسی در آستانه انتقال به عربستان است؛ اما در کنار این، خود او هم برنامه خریدن یک باشگاه را دارد.
تونی کروس در مصاحبه جدید خود به انتقال جود بلینگام واکنش نشان داد و بار دیگر به ادن هازارد طعنه زد.
«دستیابی به سرعت 100 گیگابیت بر ثانیه در ماه ژوئن برای ما بسیار مهم بود و اکنون ما این سرعت داده را دو برابر کرده‌ایم. این قابلیت، نحوه ارتباط ما در فضا را تغییر خواهد داد.»
وسلی اسنایدر، ستاره هلندی سابق رئال مادرید و اینتر، به شدت از بازی انزو فرناندز در ترکیب چلسی برابر رئال انتقاد کرد و گفت او همه توانش را در زمین نمی‌گذارد.
دنیای فوتبال به دنبال انتقال بزرگ و نجومی بعدی است. کدام بازیکن با بازیکنان، انتقال 100 میلیون یورویی بعدی بازار نقل و انتقالات خواهند بود؟ می‌توان به 10 نفر اشاره کرد.
یک رسانه ایتالیایی می‌گوید انتقال 100 میلیون یورویی مودریک به چلسی باعث تورم بازار اروپا شده و قیمت‌گذاری ناپولی روی ویکتور اوسیمن اولین نمونه این تورم عجیب است.
مالکان دو باشگاه چلسی و شاختار برای انتقال مودریک با رقم 100 میلیون یورو به توافق رسیده اند.
مدیران لیورپول در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات سعی کردند فدریکو والورده، هافبک رئال مادرید، را به خدمت بگیرند اما در انجام این انتقال موفق نشدند.
مدیران لیورپول در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات سعی کردند فدریکو والورده، هافبک رئال مادرید، را به خدمت بگیرند اما در انجام این انتقال موفق نشدند.
طبق مشوق های بانک مرکزی، سقف انتقال وجه روزانه برای دارندگان حساب های تجاری به صورت غیرحضوری از 100 میلیون تومان به 500 میلیون تومان افزایش یافت.
آلفرد شرودر، مربی آژاکس، انتقال 100 میلیون یورویی آنتونی به منچستریونایتد را زیر سوال برد و از رفتار این بازیکن برزیلی انتقاد کرد.
علیرغم شایعات فراوان، منچسترسیتی برای فروش برناردو سیلوا 100 میلیون یورو قیمت گذاشته و بارسلونا کار دشواری برای جذب این ستاره پرتغالی خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ