مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، توضیحاتی در خصوص حواشی پیش آمده در بازی استقلال و مس کرمان ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس انریکه بار دیگر تاکید کرد که در مورد امباپه تابع نظرات باشگاه است و البته ابراز امیدواری کرد که دو طرف به توافق مثبتی برسند.
مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، اعتراف کرد که جذب کیلیان امباپه چیزی خارج از واقعیت است.
تنها 24 ساعت پس از استقبال ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع از تلاش‌های میانجیگرانه مصر در زمینه آتش‌بس، درگیری‌های شدید میان دو طرف به ویژه در منطقه خارطوم بحری مجددا از سرگرفته شد.
ارتباط بین چلسی، سهامداران عمده آن شرکت سرمایه‌گذاری کلیر لیک و صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان مورد بحث است.
سعید صادقی که پنجره تابستانی فصل گذشته به عنوان یکی از مهره‌های طلایی نقل و انتقالاتی تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌دید اکنون اما شرایط خاصی را دنبال می‌کند.
پوتین از محمد بن زاید آل نهیان به دلیل مشارکت در حل مسائل انسانی مربوط به جنگ اوکراین به ویژه موضوع تبادل اسرا قدردانی کرد.
دستیار وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم و نخبگان دو کشور به هوش باشند هر نوع درگیری به زیان راهبردی هر دو کشور ایران و افغانستان است.
به نظر می‌رسد احیای علاقه چین به توپخانه با کالیبر بزرگ‌تر از جنگ جاری در اوکراین الهام گرفته شده است، جایی که هر دو طرف نبرد از توپ ۲۰۳ میلی‌متری مالکای دوران شوروی علیه یکدیگر استفاده کرده‌اند.
وزیر خارجه چین در سخنانی اعلام کرد که هر دو طرف تنگه تایوان متعلق به چین است.
منابع دیپلماتیک آفریقایی با بیان اینکه دو طرف سودانی در این مرحله راه حل نظامی را در اولویت قرار می دهند، افزودند که البرهان و حمیدتی یکدیگر را به اخلال در امنیت سودان متهم می کنند.
در میان اتهاماتی که دو طرف طی ساعات اخیر بعد از دیدارهای این هفته استقلال و پرسپولیس مقابل رقبا کسب کردند به یکدیگر وارد کردند، سپهر حیدری جبهه شدیدتری به عنوان یک فرد فوتبالی و بازیکن اسبق داشت.
یک رابطه سالم با تلاش هر دو طرف برای حفظ فردیت خود و در عین حال حمایت از یکدیگر در رابطه مشخص می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد که حفظ تعادل سالم بین نزدیکی و خودمختاری در روابط عاشقانه برای هماهنگی رابطه مهم است.
بایرن مونیخ با وجود تمایل برای تمدید قرارداد جمال موسیالا برای انجام این کار عجله ای ندارد.
باقری در خصوص نقش میانجیگری قطر در تبادل پیام بین ایران و کشور‌های غربی به خصوص آمریکا گفت: ما با آمریکا ارتباط مستقیمی نداریم و طبیعی است که تبادل پیام بین ما و آمریکایی‌ها از طریق یک واسطه صورت می‌گیرد که گاهی این واسطه یک کشور اروپایی و یا یک واسطه غیر اروپایی است؛ ما بر این اساس تبادل پیام را بین دو طرف داشتیم و الان این مسئله هم وجود دارد.
امارات و اسرائیل دو سال قبل یکدیگر را به رسمیت شناختند و روابط عادی میان دو طرف برقرار شد. امارات و اسرائیل هم اکنون روابط گرمی دارند.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران اجرای کامل توافقات با روسیه را دنبال می‌کند، گفت: ظرفیت‌های دو طرف می‌تواند مکمل یکدیگر باشد و بهره‌گیری از آن می‌تواند منافع منطقه‌ای نیز ایجاد کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران اجرای کامل توافقات با روسیه را دنبال می‌کند، گفت: ظرفیت‌های دو طرف می‌تواند مکمل یکدیگر باشد و بهره‌گیری از آن می‌تواند منافع منطقه‌ای نیز ایجاد کند.
باشگاه در حال تنظیم قراردادی جدید برای ادامه همکاری با پائولو دیبالا است.
عباس عبدی نوشت: اول خلق پول و نقدینگی، دوم قیمت‌گذاری با این دو اقدام می‌خواهند دو هدف متعارض را حل کنند. از یک طرف بودجه دولت را تامین کنند و از طرف دیگر رضایت مردم را جلب نمایند. کاری که شدنی نیست، زیرا این دو هدف به سرعت در تقابل با یکدیگر عمل می‌کنند. مثل دیگی که فشار از داخلش افزایش داده شود ولی دریچه تخلیه هم نداشته باشد. خلق پول و نقدینگی، یعنی پول برای دولت و تورم برای ملت. پس طبیعی است که همه کالا‌ها به نسبت‌هایی با افزایش قیمت روبرو شوند.
شیر‌ها و کفتار‌ها دشمنان دیرینه اند و هر زمان با یکدیگر برخورد می‌کنند، تمام تلاش شان را می‌کنند تا طرف مقابل را بکشند. در اینجا هم دو شیر نر را می‌بینیم که در پارک ملی کروگر، یک کفتار بد اقبال را در خواب به دام می‌اندازند و به سرعت می‌کشند./ منبع: فرادید
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: رابطه و گفتگوی دوجانبه بین ایران و مصر برقرار است و دو طرف اساساً مشکلی برای گفتگو، دیدار و تبادل نظر دوجانبه با یکدیگر ندارند.
لوئیس فیگو، اسطوره فوتبال پرتغال، مدعی شد جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد به سود هر دو طرف بوده است.
رییس جمهور آمریکا امروز در حاشیه نشست سران گروه- ۲۰ در اندونزی در نشستی مطبوعاتی اعلام کرد: وزیر خارجه آمریکا برای ادامه مذاکرات میان دو طرف عازم چین خواهد شد.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: طنز تلخی است، کشورهای صادرکننده میلیاردها دلار اسلحه به کشورهای دیگر هستند یک جنگ تبلیغاتی علیه ما راه انداخته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ