سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی مردان ایران بعد از اینکه تیمش با تاخیر یک روزه راهی اندونزی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا شد، گفت: تیم ما بدون هیچ تدارکاتی راهی این رویداد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در احکامی، «محمد چکشیان» معاون فرهنگی و اجتماعی را به سمت نائب‌رئیس و «هادی بهداد» را به سمت دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارتخانه منصوب کرد.
روزنامه جوان نوشت: اگر دغدغه عفاف و حجاب نباشد، آیا وضع معیشتی مردم درست می‌شود؟ یا اینکه نهادی که متولی وضعیت عفاف و حجاب است، قرار است معیشت مردم را درست کند؟
گسترش روابط با همسایگان، دستاورد‌های علمی، وضعیت مسکن یا حتی گرانی مرغ و گوشت، موضوعات بهتری برای صحبت هستند، تا حجاب که سخن گفتن درباره آن در شرایط کنونی، نیازمند تدقیق بیش از پیش است. اصلاً مگر قرار است وضعیت حجاب، با سخنرانی‌های غیرکارشناسی به صورت متکلم وحده حل شود؟! ناهنجاری اجتماعی یک دغدغه مردمی است و با رویکرد‌های مردمی هم در کنار اقدامات عملی حاکمیت، و نه صحبت‌های یک طرفه، حل می‌شود.
معاون رئیس‌جمهور گفت: یکی از دغدغه‌های مهم امروز جهان، مساله جوانی جمعیت است و ما موظفیم برای این موضوع به عنوان بزرگترین سرمایه انسانی، تدارکات لازم را فراهم کنیم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تامین نظر شورای نگهبان، طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را اصلاح کردند.
سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: میانگین سنی تیم ملی ۲۳ سال است و نسل جوانی به بدنه والیبال بانوان اضافه شد.
چلسی و لیورپول، دو باشگاه مطرح فوتبال جزیره، رومئو لاویای 19 ساله، پدیده ساوتهمپتون را زیر نظر گرفته اند.
محققان تایوانی ژنی را در موش ها مهندسی کردند که طول عمر و کیفیت زندگی آنها را ارتقا می دهد و علاوه بر آن در مقابل سرطان نیز مقاوم است. جالب آنکه این ژن در بدن انسان نیز وجوددارد.
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: نیاز است نظارت جدی‌تری از طرف مجلس بر اجرای دقیق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام شود.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ما موظفیم در جهت تصحیح نگرش فرهنگی به مسئله جمعیت و خانواده تلاش کنیم، چرا که جمعیت مسئله فوق اضطراری کشور است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اگر واقعا دغدغه جوانی جمعیت کشور را دارند، باید قوانین کشور را در مسیر تسهیل ازدواج جوانان، حمایت یارانه‌ای از خانواده‌های پرجمعیت و کاهش هزینه‌های معیشتی مردم تغییر دهند، نه اینکه با بالابردن مخارج زندگی عامه مردم، ژست حامی فرزندآوری به خود گرفته و مخارج افزایش عائله یک گروه را از جیب گروهی دیگر تأمین کنند.
حوالی ساعت ۴:۳۰ صبح نهم اردیبهشت ماه خودرویی به 2 طلبه ای در ایستگاه اتوبوس خیابان شهدا صفائیه قم حمله کرد. راننده پس از مصدوم کردن آن‌ها پیاده شده و یکی از آنها را مورد ضربات شدید چاقو قرار داد. یکی از طلاب مورد ضربات شدید چاقو از ناحیه گردن و پهلو قرار گرفته است. نام این طلبه سجاد جهانگیری است این طلبه جوان که دو فرزند کوچک دارد.
زن جوانی که در انتظار چوبه دار است
با اعلام باشگاه سپاهان قرارداد امید نورافکن یکی از بازیکنان تاثیر گذار این تیم به مدت سه فصل دیگر تمدید شد.
محققان این ژن ضد پیری جدید را در گروهی از افراد که در مناطق آبی سکونت دارند کشف کردند؛ مناطق آبی مناطقی در جهان محسوب می‌شوند که طبق بررسی‌ها ساکنان آن‌ها عمری بیشتر از حد متوسط دارند. در حال حاضر مناطقی، چون لوما لیندا در کالیفرنیا آمریکا، ایکاریا در یونان، نیکویا در کاستاریکا، ساردینیا در ایتالیا و اوکیناوا در ژاپن به‌عنوان مناطق آبی به‌شمار می‌روند.
متولیان فدراسیون کشتی در حالی برنامه‌های مدون خود برای حضوری قدرتمند در میادین جهانی و المپیک را اجرا می‌کنند که مشکلات مالی، فشار زیادی را بر این فدراسیون تحمیل کرده است.
متولیان فدراسیون کشتی در حالی برنامه‌های مدون خود برای حضوری قدرتمند در میادین جهانی و المپیک را اجرا می‌کنند که مشکلات مالی، فشار زیادی را بر این فدراسیون تحمیل کرده است.
رئیس مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گفت: به زعم کارشناسان، قانون جوانی جمعیت در موضوع مقابله با سقط، به اصلاح نیاز دارد.
تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اینرزوها به طور جدی در زمین ساحلی بوشهر ادامه دارد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده یکی از مؤلفه‌های مهم در قدرت کشور را جوانی جمعیت عنوان کرد.
سن و سال بازیکنان برای جام جهانی هرگز نمی‌تواند دغدغه خاصی باشد. برخلاف لیگ، بازیکنان شاغل در جام جهانی، حتی اگر به فینال هم برسند، نهایتا هفت بازی قرار است داشته باشند که با توجه به پیشرفت علوم تمرینی، بسیاری با سن بالاتر از ۳۰ هم توان بازی چشمگیر و جنگنده را دارند
نمی‌شود همه چیز را به شایعات سپرد. عدم مدیریت صحیح در رفتار با علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، سرآغازی بر به‌وجودآمدن شایعات جنجالی است که حالا بُعد جهانی به خود گرفته است. ماجرای این اخبار درست از رفتاری که با علی دایی در فرودگاه امام خمینی شد، کلید خورد
سرمربی سابق فجر سپاسی معتقد است اصل دغدغه این تیم بعد از حضور در لیگ و مسائل مالی خواهد بود.
رئیس مجمع خیرین کشور گفت: تمام دغدغه و نگرانی این روزهای ما جوانی جمعیت و کمک به سالمندانی است که در سال‌های آینده نیاز به مراقبت دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ