روزنامه جوان نوشت: اگر دغدغه عفاف و حجاب نباشد، آیا وضع معیشتی مردم درست می‌شود؟ یا اینکه نهادی که متولی وضعیت عفاف و حجاب است، قرار است معیشت مردم را درست کند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لروی سانه، ستاره آلمانی، پیشنهادی را از بارسلونا دریافت کرده اما ترجیح داده به حضورش در بایرن مونیخ ادامه دهد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که تصمیم منچستریونایتد برای جذب کاسمیرو اشتباه بوده است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، مشکلش برای بازی روی چمن مصنوعی را رد کرد و مدعی شد که منتظر است تا ز‌ودتر این تجربه را به دست آورد.
میگل سوریو ادعا کرد که ژرژ مندس و دکو نقش اصلی را در برکناری متئو آلمانی از مدیریت ورزشی بارسا داشتند تا خودشان بر باشگاه کاتالان مسلط شوند.
حریف بارسا نیم ساعت وقت تلف کرد!
جواد کاظمیان ستاره پیشین پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید در جام‌جهانی ۲۰۰۶ حق او بوده که در ترکیب تیم برانکو ایوانکوویچ به میدان برود.
بایدن ادعا کرد که پارک ملی گرند کنیون آمریکا جز نُهمین عجایب جهان است.
الهه منصوریان قهرمان ووشوی جهان تصویر عجیبی از تفریح تازه اش در کشور ارمنستان را در صفحه مجازی اش منتشر کرده است.
در مدل جهان ١٣/٧ میلیارد ساله، وجود ستاره‌هایی مثل «متوشالح» بسیار عجیب است، چون سن آن‌ها بیشتر از سن جهان به‌نظر می‌رسد. تلسکوپ فضایی جیمز وب هم کهکشان‌هایی را پیدا کرده است که در مراحل بسیار پیشرفته تکاملی قرار دارد و اندازه آن‌ها به‌طرز شگفت‌آوری کوچک است.
وقتی رامین روبه‌روی قضات ایستاد اتهامش را منکر شد و ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: ۳ سال پیش این زن به دفتر کارم آمد و مدعی شد مطلقه است. او می‌گفت نیاز مالی دارد و با اصرار از من خواست او را در شرکتم استخدام کنم. او در این مدت برای اینکه بتواند از من پول بگیرد به من نزدیک شد و از من خواست با هم رابطه برقرار کنیم، حتی ما با هم به سفر هم رفتیم. هیچ آزار و اذیتی در کار نبوده و این زن به دروغ این ادعا را علیه من مطرح کرده است.
جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر گفت: فیفا فاسد است و میزبانی های جام جهانی به شکل درستی انتخاب نمی‌شود، مگر ما چه چیزی کمتر از یونان و یا مصر داریم.
محمد مهاجری نوشت: اگر یک جوان محصل و دانشجو به خودش بگوید پیشرفته‌ترین مملکت دنیا استادانش کار تحقیقی شان را همراه با نوشیدن مشروب انجام می‌دهند، ترغیب نمی‌شود، دمی به خمره بزند؟ بعدش پرس وجو نمی‌کند که از آن آب‌شنگولی‌ها کجا می‌فروشند؟
مدیر آکادمی سپاهان همچنین ادعا کرده که پدر او درخواست یک خانه مبله بزرگ و ۴۰ میلیون تومان دستمزد ماهیانه و تغذیه موردنظر خودش را کرده بود و همچنین خارج از زمان تمرین تیمی، تمرینات شخصی عجیب برای آرات می‌گذاشت.
گزارش جواد خیابانی دوباره در فضای مجازی وایرال شده است.
محمد رضا تندروان، سرمربی شهداب یزد درباره اضافه شدن محمدرضا حضرت پور به این تیم در جام باشگاه های آسیا توضیح داد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی اولین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
یک شهروند برزیلی شرکت کننده در مراسم ادای احترام به پله اسطوره فوتبال جهان مورد توجه شهروندان برزیلی قرار گرفته و آن‌ها با او عکس یادگاری می‌گیرند. این فرد که پیراهن تیم فوتبال سانتوس را به تن دارد نیکانور ریبریرو نام دارد. پله در سن ۸۲ سالگی پس از مبارزه با سرطان روده بزرگ درگذشت.
جواد خیابانی در گفتگو با تاج قول داد اسکرین‌شات مکالمات کی‌روش با بازیکنان تیم ملی را افشا کند!
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شلیک به مواد فروش در لویزان/ مخمصه اجاره بها/ اخاذی از دختری که می‌خواست پولدار شود/ نقشه عجیب زن جوان برای خروج از کشور/ کلاهبرداری گسترده با ادعای رفع تعهدات ارزی/ ماجرای قتلی که بر سر جای پارک رخ داد/ سرقت ۴۰ مینی بوس و خاور در پرونده باند وزغ/ مرد اعدامی سردسته باند سرقت شد
زن جوان ۳۸ ساله است و سابقه کلاهبرداری و سرقت دارد. او ۲ کودک را به بهانه دادن غذای نذری ربوده و پس از سرقت طلا‌های آنها، رهایشان کرده است، اما حالا در ادعایی عجیب می‌گوید که دختربچه‌ها را در حسرت مادر شدن می‌دزدیده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری ۲ مرد و یک زن سارق در کرمان/ در مخمصه پول شویی!/ پایان کلاهبرداری‌های سردار و سرهنگ قلابی/ اسیدپاشی هولناک به دختر جوان در طرشت/ ۵ قتل در پرونده ۲ برادر خشن/ رمزگشایی از سرقت‌های باند کلاف کش‌ها/ ادعای عجیب مرد اسیدپاش/ پدرکشی در توهم شیشه!/ دفاع مشروع، متهم را از قصاص نجات داد
ساعت ۷:۲۰ عصر دوشنبه ۲۱ شهریور، زن جوانی در حال رفتن به باشگاه ورزشی بود که ناگهان پسر جوانی سوار بر موتورسیکلت سبز رنگ به او نزدیک شد و محتویات یک ظرف پلاستیکی را که در دستش بود روی زن جوان ریخت.
حمله مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان، در جواب ادعای عجیب پرداخت سه میلیون یورو به لوکادیا و شیخ دیاباته
حسن روشن کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه تاج و استقلال به ادعای جنجالی جواد خیابانی مجری و گزارشگر تلویزیون واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ