اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرد شیطان صفت با فریب زنان راننده خودروی آن‌ها را متوقف و نقشه شیطانی‌اش را اجرا می‌کرد.
در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت‌های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رئیس سازمان زندان‌ها در این زمینه، مرکز رسانه قوه قضاییه توضیحاتی منتشر کرد.
زن جوانی که با یکی از مدیران شرکت محل کارش پنهانی ازدواج کرده اتهام رابطه نامشروع را انکار می‌کند.
چندی پیش بک زن با انتشار ویدئویی خبر از حمله سگی داد که در شهرک غرب تهران بدون پوزه‌بند و قلاده پرسه می‌زد. تصاویر دوربین مداربسته در خیابان حسن سیف لحظه حمله هولناک سگ به این زن را ثبت کرده است.
زن جوانی در درگیری خونین با شوهرش، گلویش بریده شد، اما به شکلی معجزه‌آسا زنده ماند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری زن جوانی که اموال داخل گاوصندوق منزلی را در شمال تهران سرقت کرده بود خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۳۰ میلیارد ریال طلای مسروقه کشف شد.
زن جوانی که در انتظار چوبه دار است/ بازی با مرگ معلم فداکار در مسیر خطرناک روستا/ جنایت و خیانت به‌خاطر ۵ گوسفند/ آدمکشی تبعه خارجی با چکش/ کتک زدن تلخ فرشته نجات در صحنه خودکشی/ ماجرای عجیب جنایت مسلحانه!/ کابوس‌های دختر عاشق پیشه از روز سیاه
ناهید درباره نقشه قتل شوهرش گفت: نخست قرار بود با برداشتن لوله بخاری و انتشار گاز سمی او را بکشیم تا مرگش طبیعی جلوه کند، اما موفق نشدیم و دومین‌بار تصمیم گرفتیم او را خفه کنیم برای همین نیمه‌شب سهیل به خانه ما آمد و او را خفه کردیم. سپس جسد فرهاد را با خودرو چند خیابان دورتر رها کردیم.
مرد جوان گفت: مدتی بود با دختر جوانی آشنا شده بودم که شقایق به این ماجرا پی برد. سر همین موضوع مدام با هم درگیر بودیم. شقایق زن دوم من بود و گمان می‌کرد می‌خواهم زن سوم بگیرم به همین خاطر مدام تماس‌های تلفنی مرا چک می‌کرد.
زن جوان گفت: «وقتی به خانه برگشتم، نمی‌دانستم باید موضوع را چطور با شوهرم مطرح کنم که آن مرد پیامک فرستاد و تقاضای ۳ هزار دلار کرد و من را تهدید به انتشار فیلم‌های سیاه کرد. او متوجه شده بود که ما وضع مالی خوبی داریم و همه این نقشه را برای اخاذی از من کشیده بود.»
تیم جنایی در محل حادثه با جسد زن جوانی مواجه شدند که به طرز مشکوکی فوت کرده و آثار کبودی بر روی بدنش بر اثر جمود نعشی مشهود بود؛ بررسی‌های تخصصی نیز نشان می‌داد متوفی بخاطر درد میگرن قرص‌های استامینوفن مصرف می‌کرد.
ارسلان مطهری با انتشار یک استوری اینستاگرامی روز جهانی زن را به زنان ایرانی تبریک گفت.
حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس با انتشار توئیتی روز جهانی زن را تبریک گفت.
پلیس با اطلاعاتی که از تماس‌های رد و بدل‌شده بین زن جوان و چند مرد به دست آورده بود یک متهم را بازداشت کرد. این مرد ۴۴ساله به نام ساسان به جنایت فجیع با همدستی چهار نفر از دوستانش اعتراف کرد.
مشاور امور زنان و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تشریح و از پیگیری تقلیل ساعت کاری بانوان فرهنگی خبر داد.
زن جوان در اظهارات خود گفت از طریق فضای مجازی با شخصی به ظاهر تحصیل‌کرده در حوزه روان‌شناسی آشنا و پس از مدتی چت و گفتگو پیرامون وضعیت زندگی خود، عکس‌های شخصی خود را برای او ارسال کرد که سرانجام آن فرد با تهدید انتشار تصاویر خصوصی، درخواست پول نقد کرد.
زن جوانی که با همدستی مردی غریبه با خوراندن قرص همسرش را به قتل رسانده بود با رأی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.
زن ۳۷ ساله گفت: همسرم را راضی کردم تا پولی را که برای خرید خانه پس انداز کرده بود برای انجام عمل پیکرتراشی من هزینه کند. پزشک معالج مدعی بود فقط یک هفته در بیمارستان خصوصی بستری می‌شوم و بعد از آن به زندگی عادی بازمی گردم، اما بعد از انجام عمل جراحی تازه سیاهی روزگار به سراغم آمد. تب و لرز شدید، حالت تهوع و انواع و اقسام عوارض دیگر درحالی به طرز دلخراشی آزارم می‌داد که همه پیکرم با نخ‌های بخیه دوخته شده بود. شب‌ها نیز حالم بدتر می‌شد. پزشک جراح مرا دلداری می‌داد که این‌ها از عوارض طبیعی هستند، اما وضعیت جسمانی من به اندازه‌ای وخیم شد که چند بار بیهوش شدم و به کما رفتم. مدتی بعد جراح مذکور گفت: باید عمل جراحی دیگری روی پیکرم انجام بدهد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت، از انتشار عکس مرد جوانی که یک زن سالخورده را به قتل رسانده و متواری شده است، خبر داد.
زن ۲۴ ساله‌ گفت: با آن که باورم نمی‌شد او دست به چنین رفتار‌های زشتی بزند، اما هنگامی که از سرکار به خانه بازمی گشتم، مقابلم قرار گرفت و ادعا کرد اگر مبلغ ۳۰ میلیون تومان مهریه را بازنگردانم، او تصاویر و فیلم‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد.
صبح سه شنبه گذشته پیکر مثله شده زن جوانی در گاری زباله‌های شهرداری در حالی کشف شد که هر قطعه‌ای از این جسد درون پلاستیک‌های مشکی قرار داشت، اما در عین حال برخی از اندام‌های زن جوان مانند دست‌های وی درون کیسه‌های زباله نبود و عامل یا عاملان جنایت پوست بدن وی را نیز سلاخی کرده بودند.
مدتی قبل دختر جوانی با پلیس تماس گرفت و از سرقت پول و طلاهایش خبر داد و گفت: همراه خانواده‌ام به مسافرت رفته بودیم و زمانی که برگشتیم، متوجه سرقت از خانه شدیم. تصور می‌کنم شخصی که سرقت‌ها را انجام داده آشنا باشد، چون چند روز قبل از اینکه به مسافرت برویم جشن تولدم بود و دوست و فامیل را به خانه‌مان دعوت کردیم.
فرزند آیت‌الله بیات زنجانی، مرجع تقلید شیعیان با انتشار تصویری به مخدوش شدن مزار یکی از مرجع تقلید اعتراض کرد.
شرکت بهمن دیزل بزرگترین تجاری ساز کشور طی اطلاعیه اعلام کرد به دنبال برگزاری فروش اردیبهشت ماه، ده ها کشنده مدرن و پرقدرت امپاور به طور روزانه شماره گذاری و تحویل مشتریان می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ