محققان تایوانی ژنی را در موش ها مهندسی کردند که طول عمر و کیفیت زندگی آنها را ارتقا می دهد و علاوه بر آن در مقابل سرطان نیز مقاوم است. جالب آنکه این ژن در بدن انسان نیز وجوددارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان چگونگی اعتیاد مغز به نیکوتین را کشف کرده اند و از این رو احتمالا به زودی درمانی برای سیگار کشیدن نیز ابداع می شود.
صبح امروز جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه با حضور دکتر امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.
اعضای تیم مس رفسنجان بعد از 5 روز تمرینات دونوبتی و فشرده به اردوی خود در سرچشمه خاتمه دادند.
اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان از روز گذشته با حضور در شهر سرچشمه اردوی خود را برپا کردند.
تهران- رئیس ستاد هفتم تیر استان تهران گفت: دادستان کل کشور سخنران مراسم هفتم تیر در سرچشمه تهران است.
گروهی از فیزیک اخترشناسان بین المللی تصمیم گرفتند درباره سرچشمه های انفجار اشعه های گاما تحقیق کنند و در این بین با نوع جدیدی از مرگ ستاره روبرو شدند که تاکنون فقط فرضیه آن ارائه شده بود.
شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه به منظور افزایش عمق ساخت داخل تفاهم‌نامه همکاری با شرکت قطعه گستر را با حضور مدیر عامل شرکت مس منعقد کرد.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان به همراه دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت مس از مجتمع مس سرچشمه و روند فعالیت آن بازدید کرد.
ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما جستجوی اینترنتی این عبارت بیش از ۴ میلیون نتیجه را به همراه دارد و تعداد زیادی از مردم هستند که ویدئو‌هایی را در اینستاگرام، تیک‌تاک و فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارند که معتقدند از جهانی دیگر سرچشمه گرفته‌اند. محتوا‌هایی با هشتگ starseed بیش از یک میلیارد بازدید در تیک تاک دارد.
جلسه تودیع و معارفه مدیر پیشین و سرپرست جدید مجتمع مس سرچشمه با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس، معاونان ستاد، مدیران مجتمع ها و مشاوران در محل شرکت مس برگزار شد.
با حکم دکتر «علی رستمی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، «حسین محققی» به عنوان سرپرست جدید مجتمع مس سرچشمه منصوب شد.
مدیر امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در بهمن‌ماه‌ با تولید 4134 بشکه مولیبدن در این امور، رکورد جدیدی در این زمینه به‌ثبت رسید.
در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، با تلاش و کوشش حداکثری کارکنان، دو مجتمع مس سرچشمه و شهربابک رکوردهای جدیدی را به ثبت رساندند.
مدیر امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در آذرماه‌جاری با تولید نزدیک ‌به 3500 بشکه مولیبدن در این امور رکورد جدیدی در این زمینه به‌ثبت رسید.
مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از ثبت یک رکورد جدید در استخراج سنگ سولفور، اکسید و باطله در معدن مس سرچشمه در آذرماه خبر داد.
مدیر پالایشگاه و ریخته‌گری‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، از راه‌اندازی دوباره خط تولید مفتول پس از پنج سال تعطیلی در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و اضافه شدن مفتول 8 میلیمتری به سبد محصولات شرکت ملی مس ایران، خبر داد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: فاطمی امین وزارت صمت را به سرچشمه و اقیانوس رانت تبدیل و با میدان دادن به بانیان وضع موجود اهانتی بزرگ به مردم مجلس و حتی رئیس جمهور محترم کرده است.
مدیر مجتمع مس سرچشمه با ارائه گزارشی از عملکرد تولیدی این مجتمع در شش‌ماهه نخست سال جاری، از افزایش آمار تولید نسبت به برنامه مصوب خبر داد.
تیم دومیدانی مجتمع مس سونگون و تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه که به نمایندگی از شرکت مس در قالب کاروان ورزشی «رهپویان محرم» جهت شرکت در مسابقات ورزشی کارگری شرکت‌های جهان عازم روسیه شده بودند توانستند مدال‌های این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، قهرمانی تیم دوومیدانی مجتمع مس سونگون و نائب قهرمان تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه در «جام شرکت‌های کارگری جهان» را تبریک گفت.
استان چهارمحال و بختیاری روزگاری ۱۱ درصد آب کشور را تامین می‌کرد و اکنون نیز سرچشمه دو رود بزرگ زاینده‌رود و کارون است، اما در مرکز این استان با جمعیتی حدود ۲۰۰ هزار نفر اکنون شاهد قطعی‌های مکرر آب شرب هستیم.
براساس اعلام ابراهیم رئیسی و  احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد یارانه تیرماه ۱۴۰۱ به صورت نقدی پرداخت می‌شود. اما بعید نیست که در مراحل بعدی دولت به شکل آزمایشی یارانه را به صورت کالابرگ الکترونیکی پرداخت کند.
اینکه نیازی معاون وزیر صمت نامه زده و سامانه یکپارچه فروش را فاقد ویژگی‌های فنی و امنیتی اعلام کرده به نظر بنده از اساس بی پایه است، زیرا سامانه‌ای که در حال حاضر وزارت صنعت از آن برای پیش‌فروش استفاده می‌‌کند، همانی است که خودروسازان نیز استفاده می‌کردند، بر این اساس سایت ایرانی کار از هیج نظری نسبت به گذشته تفاوتی نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ