چلسی و لیورپول، دو باشگاه مطرح فوتبال جزیره، رومئو لاویای 19 ساله، پدیده ساوتهمپتون را زیر نظر گرفته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سم کر، ستاره استرالیایی چلسی، به دلیل مصدومیت دو بازی ابتدایی تیم ملی استرالیا در جام جهانی زنان را از دست خواهد داد.
گاوی، ستاره جوان بارسا، به سرمربی این تیم اطلاع داد با وجود ابراز علاقه چلسی به جذب او و مشکلی که در ثبت قراردادش وجود دارد هیچ تمایلی برای ترک بلوگرانا ندارد.
با اینکه به نظر می‌رسد لیورپول و رئال مادرید بیشترین شانس را برای جذب جود بلینگام، ستاره جوان دورتموند دارد، ولی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند این دو باشگاه رقیب قدرتمندی پیدا کرده‌اند: چلسی.
پس از گذشت حدود دو ماه از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ژائو فلیکس درباره واکنش رونالدو به نیمکت نشینی در این رقابت‌ها صحبت کرد.
دیلی میل نوشته است که تاکنون چلسی و میسون مونت برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند.
دیلی میل نوشته است که تاکنون چلسی و میسون مونت برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند.
درحالیکه بین بنفیکا و چلسی تنش شدیدی بر سر انزو فرناندز درگرفته است امشب نام این ستاره آرژانتینی امشب در فهرست نهایی بنفیکا برای دیدار با پورتیموننزه حضور نداشت.
در میانه نبرد آرسنال و چلسی برای جذب مودریک، ستاره جوان شاختار، مدیر برنامه‌های مودریک پیامی آشتی‌جویانه برای باشگاه اوکراینی ارسال کرد تا شاید از مخالفت به جدایی او دست بردارند.
مودریک، ستاره جوان اوکراینی، به آرزویش رسیده و به زودی به آرسنال می‌پیوندد. این در حالی است که چلسی هم در روزهای اخیر برای خرید او از شاختار تلاش کرده بود.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید حکیم زیاش، ستاره مراکشی تیمش، باید صبور باشد و درخشش در جام جهانی به معنای راه‌یابی اتوماتیک به ترکیب ثابت چلسی نیست.
حکیم زیاش، ستاره مراکش جام جهانی چلسی، حتی یک دلار از دستمزد حضورش در جام جهانی را به جیب نمی زند.
رئال مادرید و پالمیراس به توافق نهایی بر سر اندریک، ستاره جوان و با ارزش برزیلی نزدیک هستند.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
کریستین پولیشیچ مثل بازی با ولز، مقابل انگلیس هم در گلزنی ناکام بود؛ او البته بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
دقایقی قبل اکیپ ادعا کرد که انگولو کانته، ستاره چلسی و تیم ملی فرانسه، جام جهانی 2022 را از دست خواهد داد.
انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی، در آستانه جام جهانی بار دیگر مصدوم شده و به احتمال زیاد تورنمنت قطر را از دست خواهد داد.
گراهام پاتر‌ در گفتگویی با تلویزیون باشگاه چلسی به ستایش از کانر گالاگر پرداخت و گفت برای کمک به این ستاره جوان برای راه یافتن به تیم ملی انگلیس به او بازی خواهد داد.
کای هاورتز، ستاره آلمانی و جوان چلسی، مدعی شد اخبار انتقالش به بایرن مونیخ صحت نداشته است.
چزاره کاسادی، هافبک جوان 19 ساله ایتالیایی اینتر با قراردادی چهار ساله و 15 میلیون یورویی به اضافه پنج میلیون پاداش، به چلسی پیوست.
تیمو ورنر، ستاره سابق چلسی، مدعی شد فرار از نیمکت نشینی و از دست دادن جام جهانی، دلیل جدایی او از چلسی بوده است.
وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی و جوان لسترسیتی، درخواست جدایی خود را به مدیران این باشگاه ارائه کرده و قصد دارد به پیشنهاد چلسی پاسخ مثبت دهد.
منچستریونایتد در حال بررسی شرایط جذب کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی چلسی بوده و خود این بازیکن نیز خواهان انتقال به اولدترافورد است.
باشگاه چلسی اعلام کرد که کارنی چوکوواِمه‌کا، ستاره جوان استون ویلا را به خدمت گرفت.
به باشگاه رئال مادرید پیشنهاد شده تا تیمو ورنر، مهاجم آلمانی و جوان تیم چلسی را در پنجره تابستانی امسال به خدمت بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ