با اعلام باشگاه سپاهان قرارداد امید نورافکن یکی از بازیکنان تاثیر گذار این تیم به مدت سه فصل دیگر تمدید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که با پایان جنگ در اوکراین، اعضای ناتو می‌توانند درباره عضویت این کشور تصمیم‌گیری کنند.
آندرانیک تیموریان در تمرینات تیم ملی یکی از چهره‌های جذاب محسوب می‌شود؛ مربی‌ جوانی که ارتباط صمیمانه‌ای هم با بازیکنان دارد.
نفرات اصلی ملوان مقابل مس رفسنجان توسط مازیار زارع مشخص شدند.
رسانه‌های آرژانتینی می‌گویند میزبانی جام جهانی فوتبال زیر 20سال که قرار بود در اندونزی برگزار شود ولی میزبانی از این کشور بازپس گرفته شده بود در آرژانتین برگزار خواهد شد.
هافبک‌ تیم‌ ملی روسیه ایران را حریفی با کلاس متفاوت نسبت به رقبای قبلی این تیم تلقی کرد.
تقریباً هر سانت این جزیره خانه ساخته شده است. جمعیت آن چهار برابر منهتن نیویورک است. به گفته یکی از افراد محلی، مردم آنقدر نزدیک به هم زندگی می‌کنند که همه رویای یکسانی را در سر می‌پرورانند. این جزیره جمعیتی جوانی را در خود جای داده است و حدود ۶۵ درصد از ساکنان دائمی آن زیر ۱۸ سال هستند.
وحدت حنانوف با بازی خوب و گل فرصت طلبانه، جای پای خود را در ترکیب سرخپوشان محکم‌تر کرد.
کچر می‌گوید: هدف واقعی آزمایش‌های ما افزایش طول عمر نیست، بلکه جوان‌سازی افراد، افزایش طول جوانی و تبدیل سال‌های طلایی عمر به سال‌های بالقوه طلایی به جای سال‌های کسالت و درد است. اما واقعیت این است که اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، می‌توانیم طول عمر را نیز افزایش دهیم.
مینا به یاد روز آشنایی اش با فرهاد افتاد. خسته بود. پدر جلوی پسر جوانی که به خواستگاری اش آمده بود، بدجوری با او رفتار کرده بود. پدر به خواستگار گفت: مینا خیلی دست و پا چلفتی است. عرضه هیچ کاری را ندارد. اصلاً شعور ندارد. این دختر دایم استراحت می‌کند. او ادامه داد: من دلم نمی‌خواهد پسر مردم را بدبخت کنم. من دلم نمی‌خواهد مردم پشت سرم فحش بدهند.
با اعلام فیفا داوران حاضر در جام جهانی زنان مشخص شدند که ایران هیچ نماینده‌ای در آن مسابقات نخواهد داشت.
از قطر گرفته تا پارک دو پرنس، او همچنان به برانگیختن جمعیت و هیجانی کردن هواداران فوتبال و نوشتن تاریخ خود ادامه می‌دهد.
سیمون مارسینیاک می‌تواند تاریخ‌ساز شود و تبدیل به اولین لهستانی شود که فینال جام جهانی را قضاوت می کند.
با حذف نام برخی بازیکنان جوان موفق در لیگ برتر برای جام جهانی، فرصت بزرگ تجربه اندوزی از آنها سلب شد.
«جای تاسف دارد که افرادی مثل کریم باوی بیرون نشسته بودند و نسل جوان آشنایی زیادی با ایشان پیدا نکردند. دیگر بازیکنی مثل کریم باوی به فوتبال ایران معرفی نخواهد شد...»
انگلیس در شرایطی از دقایقی دیگر به مصاف سنگال خواهد رفت که ستاره جوان این تیم به جوانترین بازیکن سه شیرها بعد از مایکل اوون تبدیل شده که سابقه حضور در مرحله حذفی جام جهانی را در کارنامه‌اش ثبت کرده است.
جان لوئیجی بوفون در جام جهانی 2022 که ایتالیا در آن غایب است، دوست دارد کامرون موفق کار کند.
صورت در هم‌ کشیده و چشمان نیمه بسته امید ابراهیمی، بخشی از تلخ‌ترین خاطره او از دوران فوتبالش محسوب خواهد شد.
مرد جوانی با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: چند وقتی می‌شود که از همسرم جدا شدم و با دخترم در شهرک غرب زندگی می‌کنم، اما روز گذشته همسرم به خانه مراجعه کرد و هنگامی که در خانه حضور نداشتم، دخترم را ربود.
فدراسیون فوتبال قویا شایعه حذف ایران از جام جهانی قطر را رد کرد.
رسانه‌های ایتالیا با اشاره به درخواست‌ها برای حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی قطر، بار دیگر اظهار امیدواری کردند تیم ملی ایتالیا جایگزین ایران بشود!
کریم باقری پس از جدایی دراگان اسکوچیچ، فرصت همراهی تیم ملی را از دست داده و در پرسپولیس به کار خود ادامه می‌دهد.
برخی از کشتی گیران عنوان دار و شاخص کشتی روسیه و جهان همزمان با رقابتهای جهانی صربستان به تاشکند ازبکستان سفر کردند.
سخنگوی کرملین اعلام کرد اگر اتحادیه اروپا تصمیم بگیرد تعرفه برای واردات نفت روسیه اعمال کند، خریداران ناچار خواهند بود پول بیشتری برای نفت پرداخت کنند یا دنبال تامین از منابع دیگر باشند.
جالب اینجاست که معاون اسبق وزیر اطلاعات در این نامه خود حتی پا را فراتر نهاده و منکر وجود «ناتوی فرهنگی» می‌شود و کل اقدامات رسانه‌ای بلوک غرب را منحصر به رادیو اروپای آزاد می‌داند. بعید است که معاون اسبق سیاسی مرکز تحقیقات استراتژیک کتاب «جنگ سرد فرهنگی» ساندرز را نخوانده باشد که این‌گونه ناباورانه ناتو و غرب را سفید می‌کند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ