رئیس سازمان هواپیمایی گفت: در بعضی مسیرها فروش بسته‌های بلیت هواپیما وجودارد که جزئیات آن شنبه اعلام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل ساپکو با بیان این که تمام ظرفیت و توان شبکه تامین ایران خودرو به کار بسته شده تا با ارتقای کیفیت قطعات، مراجعه مردم به شبکه خدمات پس از فروش به حداقل ممکن کاهش یابد، تصریح کرد: هیچ یک از مشکلات کمبود ارز، انرژی و سایر مشکلات محیطی حوزه خودرو تاثیری بر تداوم جریان عبور مستقیم تولید نخواهد داشت.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای فروش کیلیان امباپه خواستار 250 میلیون یورو شده است.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در راستای تحقق شعار سال بسته جدیدی برای رشد تولیدات محصولات دانش بنیان آماده کردیم و پیش بینی ما این است که رشد فروش ۱۰۰ همتی دانش بنیان ها را داشته باشیم.
رئیس پلیس کرمانشاه: یک مواد فروش که بسته هروئین را بلعیده بود جان خود را از دست داد. در این راستا پرونده ای تشکیل و موضوع در دست بررسی قرار دارد.
بر اساس گزارش های جدید پروژه فروش باشگاه منچستریونایتد با انتخاب سر جیم رتکلیف از سوی گلیزرها در آستانه بسته شدن قرار دارد.
وقتی دولت، خود عامل ایجاد تورم است چگونه می‌خواهد تورم را کنترل کند؟ امیدواریم دولت بتواند تورم را کنترل کند که با توجه به بودجه‌ای که دولت برای امسال بسته، کنترل تورم بعید به نظر می‌رسد چرا که دولت برای تامین بودجه نیازمند فروش ارز است و ارز فروشی یعنی گرفتن مالیات از جیب کارگران و بازنشستگان. دولت اگر مصوبه افزایش ۲۷ درصدی حداقل دستمزد را لغو کند، درواقع به خود کمک کرده، چون اگر نتواند تورم را کنترل کند و حقوق کارگران را ترمیم نکند، شاهد گسترش اعتراضات کارگران و بازنشستگان در سطح کشور خواهیم بود.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت فروش بسته پروازی از مبداء تهران به ۷ شهر و همچنین آمادگی شرکت‌های هواپیمایی برای انجام عملیات پروازهای نوروزی خبرداد.
هر سال کمبود بلیت هواپیما برای برخی مسیرها دردسر ساز بوده اما امسال بلیت ها موجود است اما با بسته اجباری به فروش می رسد که این نوعی تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.
بهادری جهرمی گفت: با اجرای بسته جدید، هر گونه نیاز واقعی ارزی در مسیر قانونی و مشخص پاسخ می‌گیرد و خرید و فروش خارج از مرکز مبادله و یا بانک‌ها و کارگزاری‌های رسمی در حکم قاچاق ارز و طلا بوده و با آن برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
برخی از کارشناسان اقتصادی معتقدند بودجه به صورت انقباضی بسته شده و افزایش ۱۰۰ درصدی فروش اوراق دولتی و افزایش ۶۰ درصدی درآمدهای مالیاتی گواه این نظریه است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: با رونمایی موشک هایپرسونیک ما دکان فروش تسلیحات‌ آمریکا بسته و قدرتشان به‌عنوان سپر موشکی و سرمایه‌گذاری‌شان در کشورهای عربی باطل می‌شود.
بانــک گردشگری بــا هــدف کمک بــه صاحبان کســب و کار کوچک و متوسط که نسبت به نصب پایانه‌های فروش(POS) یا دستگاه متصل بــه حساب بانک گردشگری اقـدام کرده‌اند، بسته خدمات و مشوق‌ها از جمله پرداخت تا 10 میلیارد ریال تسهیلات درنظر گرفته است.
با در نظر گرفتن سقف ۵ هزار تومان برای خوراک و دو هزار تومان برای سوخت واحد‌های پتروشیمی، درآمد حاصل از فروش گاز به واحد‌های پتروشیمی در سال جاری به ۹۲ هزار میلیارد تومان خواهد رسید. این در حالی است که بدون در نظر گرفتن سقف ۵ هزار تومانی، منابع حاصل از فروش گاز به این مجتمع ها، می‌توانست به بیش از ۱۶۷ هزار میلیارد تومان برسد.
بانک گردشگری بــا هـدف کمک بــه صاحبان صنوف کــه نسبت به نصب پایانه‌های فروش(POS) یــا درگاه پرداخــت متصل به حساب این بانک اقدام کرده‌اند، بسته ویژه‌ای را درنظر گرفته و تا 10 میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت پرداخت می‌کند.
در پی ادعاهای مبنی بر فروش پهپادهای ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین، چند تن از مقامات این اتحادیه از تصویب قریب‌الوقوع بسته تحریمی علیه ایران خبر داده‌اند.
مدیرکل استاندارد تهران ضمن اشاره به افزایش میزان کم فروشی در برخی از فرآورده‌ها، گفت: ۱۳ هزار بسته از محصولات غذایی و شوینده از نظر وزنی و الزامات نشانه‌گذاری بررسی و آزمون شد.
از آنجایی که فروش بلیت فعال نشده است، بازی پشت در‌های بسته برگزار می‌شود.
معاون وزیر صمت گفت: با اتحادیه های مربوطه برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دادیم که به زودی مجوزهای لازم در حوزه خرید و فروش طلا در بستر اینترنتی فراهم شود.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهمترین این حوادث را بخوانید.
در حالی که هواپیمایی جمهوری اسلامی از آغاز فروش حضوری بلیت پروازهای اربعین خبر داده بود، اما بررسی‌ها حاکی است دفتر این شرکت در خیابان استاد نجات اللهی تهران به روی زائران بسته شده است.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهمترین این حوادث را بخوانید.
فروش سهمیه تیم رایکا که پنجره نقل و انتقالاتی آن هم بسته است از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران ممنوع شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، تیم عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی و منسجم هر ۲ برادر را دستگیر کردند و در بازدید از این محل ۴ هزار قرص بسته بندی شده آماده فروش و ۱۳ کیلو مواد اولیه آغشته به مواد روانگردان شیشه کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ