در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهمترین این حوادث را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان- دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از دستگیری رئیس شورای شهر نسیم شهر خبر داد و گفت: حقیقات در راستای فساد ستیزی و صیانت از حقوق عامه کمافی السابق ادامه خواهد داشت.
بخش گفت:در این عملیات پس از انجام یکسری اقدامات پیچیده اطلاعاتی، باند مذکور مورد ضربه ماموران در اداره کل اطلاعات استان قرار گرفت و دو نفر از عناصر ضد امنیتی سابقه دار و فعال در قاچاق و فروش سلاح در شرق کشور؛ شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ مالخر حرفه‌ای و سابقه‌دار و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال به سرقت رفته خبر داد.
فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها خبر داد و گفت: متهم در همان ابتدا به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد.
سارق مدال‌های طلای دکتر "بیژن حیدری" پزشک و داور مطرح بین المللی فوتبال که هفته گذشته با مراجعه به مطب وی اقدام به سرقت مدال های وی کرده بود توسط پلیس همدان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق سابقه دار و حرفه‌ای منازل مسکونی در محدوده غرب تهران خبر داد.
شفت- فرمانده انتظامی شفت از غافلگیری و دستگیری سارق کابل برق حین سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت اعتراف کرد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری شرور سابقه دار و متهم تحت تعقیب، با انجام یک عملیات ضربتی در محله سید خندان تهران خبرداد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری قاچاقچی سابقه دار تهران خبر داد.
لنگرود- فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری یک سارق سابقه دار در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت اعتراف کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی سابقه دار که که از فروشگاه های محله مرزداران سرقت می کرد، خبر داد.
جوانی که به اتهام توزیع انواع مشروبات الکلی در مشهد دستگیر شده است، سرگذشت غم‌انگیز خود را در زندگی برای مددکار اجتماعی پلیس روایت کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: دستگیری مجرمان و مفسدان اقتصادی امید آفرینی را در جامعه به همراه خواهد داشت.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: محیط بانان منطقه حفاظت شده ورجین موفق به دستگیری یک شکارچی غیرمجاز شدند.
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آن‌ها را مرور می‌کنیم.
فرار پس از شلیک به برادر/ ماجرای زنی که قاچاق فروش شد!/ قتل کودک ۱۹ ماهه برای فروش اعضای بدن/ قاتل تاجر افغانستانی دستگیر شد/ اعترافات عامل جنایت در جشن تولد مستانه!/ داماد قاتل پای چوبه دار/ پرونده خودکشی گروهی اعضای یک خانواده پیچیده‌تر شد/ ۲ ادعا در ماجرای چمدان زمرد‌های ۹۰ میلیارد تومانی
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری یکی از مواد فروشان سابقه دار منطقه کیانشهر تهران خبر داد از دستگیری یکی از مواد فروشان سابقه دار منطقه کیانشهر تهران خبر داد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز، کمیاب، تاریخ مصرف گذشته و فاسد خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در اغتشاشات لیدرهایی را دستگیر کردیم که فکر نمی کردند دستگیر شوند در همین رابطه شاخص دستگیری پلیس مشهد در کشور رتبه نخست است.
الماس ۱۰ قیراطی سرنخ دستگیری سارقان نقاب دار
سمنان- فرمانده انتظامی سمنان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۱۵ سرقت داخل خودرو در شهرستان خبر داد و گفت: این فرد اعتیاد به مواد مخدر صنعتی دارد.
شادمهر با بیان اینکه این تعداد اندک دانش‌آموزی که دستگیر شدند فقط در تهران و شاید چند کلانشهر بودند نه کل کشور گفت: دوری از مبانی اسلام و قرآن سبب شده تا دانش‌آموزان در این روز‌ها این چنین رفتار‌ها و اعتراض‌هایی را از خود نشان دهند.
جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در پی فعال سازی واحد‌های گشتی در سطح شهر؛ در محدوده کلانتری نازی‌آباد، ماموران به ۲ نفر از متهمان سابقه دار و تحت نظر این یگان که بی‌هدف در حال پرسه‌زنی و زاغ‌زنی در خیابان بودند، مشکوک شدند و برای بررسی موضوع، متهمان را دستگیر کردند.
سرهنگ پیام کاویانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواخر هفته گذشته پرونده ای در خصوص متواری شدن یکی از اوباش سابقه دار که دارای سوابق محکومیتی متعددی از جمله خفت گیری، شرارت، فروش سلاح جنگی و.. بود، دریافت کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ