بهادری جهرمی گفت: با اجرای بسته جدید، هر گونه نیاز واقعی ارزی در مسیر قانونی و مشخص پاسخ می‌گیرد و خرید و فروش خارج از مرکز مبادله و یا بانک‌ها و کارگزاری‌های رسمی در حکم قاچاق ارز و طلا بوده و با آن برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور مالخران تبعه افغانستان هم در بازار پر رنگ شده و آن‌ها اغلب خریداران گوشی‌های آیفون سرقتی هستند. آن‌ها گوشی‌های سرقتی را در بسته‌های صد تایی به افغانستان ارسال می‌کنند. یکی از این مالخران می‌گوید: در افغانستان گوشی‌ها قابل ردیابی نیست و بازار خرید گوشی‌های سرقتی آیفون گرم است و حتی این گوشی‌ها در سوپرمارکت هم فروخته می‌شود. هر گوشی را بین سه تا ۱۰میلیون می‌خریم.
بر اساس ابلاغیه وزارت صمت خرید و فروش طلا فقط با فاکتور قابل استعلام سامانه جامع تجارت باید انجام شود.
"هر گونه، دلالی واسطه گری و تبلیغ خرید و فروش ارز اعم از اعلام خرید و فروش غیر قانونی آن در فضای رسانه‌ای و مجازی و همچنین جارچیگری خرید و فروش ارز خارج از مقررات و ضوابط اعلامی بانک مرکزی ممنوع است و مرتکب این اعمال و نیز سایر کسانی که مطابق ماده (۲) مکرر این قانون مرتکب قاچاق ارز میشوند به مجازات مذکور در بند (ب) و تبصره (۲) ماده (۲۲) این قانون و ضبط ارز‌های مکشوفه در صورت کشف ارز محکوم می‌شوند. "
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: طرح مالیات بر عایدی سرمایه می‌تواند به بانک مرکزی کمک کند تا خرید و فروش ارز و سکه از واسطه گری خارج شود.
سمت پاسگاه نعمت‌آباد يك‌جا اجاره كردم ضايعات كاغذ و كارتن خريد و فروش مي‌كنم. اما خرج من درنمي‌آيد.
خرید و فروش موبایل رجیستر نشده تخلف است
از آنجایی‌که خون این خرس‌ها به‌سرعت از بدنشان خارج می‌شود، گوشت‌شان خوش‌طعم‌تر است و طرفداران بسیاری دارد. شهردار این شهر ژاپنی می‌گوید، مصرف گوشت خرس خیلی رایج نیست، اما در اینجا گردشگران را تشویق می‌کنیم برای خرید گوشت خرس و امتحان آن، به این شهر سفر کنند.
وزیر خارجه ترکیه می گوید دولت آمریکا تلاش خود را برای اجرای توافق مربوط به فروش جنگنده های اف -۱۶ انجام می دهد.
سامانه همتا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شرایط درباره ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ تغییری نکرده است.
مواردی مانند تضمین سرمایه‌گذار خارجی و تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی، ابزار تهاتر، کشف منصفانه قیمت، امکان تضمین و توثیق، اولویت در تحویل نسبت به خریداران خارج از بورس، شفافیت، معافیت مالیاتی و خرید و فروش بر خط از مزایای گواهی سپرده نفت و میعانات گازی است.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: اوراق سپرده نفتی ضمانت شده و مشکلی بابت خرید وفروش آن وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: اوراق سپرده نفتی ضمانت شده و مشکلی بابت خرید وفروش آن وجود ندارد.
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به مشاورین املاکی که اقدام به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن می کنند، هشدار داد.
رئیس‌جمهور گفت: هرگونه خرید و فروش ارز از سوی هر شرکت و دستگاهی خارج از مسیر و قیمت تعیین شده از سوی بانک مرکزی تخلف محسوب می‌شود.
سرهنگ معظمی گودرزی با اشاره به فرصت طلبی کلاهبرداران اینترنتی در زمان ثبت نام خودرو ادامه داد: برخی آگهی‌های فروش با قیمت‌های اغواکننده و دروغین و یا زمان تحویل فوری چند روزه، کلاهبرداری بوده و قصد فریب شهروندان را دارد. همچنین برخی از افراد سودجو نیز خود را فردی دارای ارتباط با واحد فروش شرکت‌های خودروساز معرفی کرده و از ان طریق ادعا می‌کنند که می‌توانند با دریافت مبلغی خودرو را خارج از نوبت برای متقاضیان تهیه کنند که شهروندان باید نسبت به این موارد نیز هوشیار باشند.
رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران با بیان اینکه تا این لحظه چون آیفون ۱۴ به صورت تجاری وارد نشده، خرید و فروش آن ممنوع است، گفت: البته کسبه دارای جواد کسب معمولاً تخلف نمی‌کنند و در حال حاضر عموما سایت‌ها هستند که آیفون ۱۴ خرید و فروش می‌کنند.
از ۳۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان... این‌ها قیمت‌هایی است که فروشندگان کلیه، کبد و مغز استخوان برای اعضای بدن‌شان در نظر گرفته‌اند. هر کدام از این افراد مسائل خاص خودشان را دارند، اما مشکل تمامی آن‌ها فقر و نداری است.
سرهنگ هدایت بهرامی درباره ممنوعیت فروش ارز در کنار خیابان یا به عبارتی دستفروشی ارز گفت: هرگونه خرید و فروش ارز در خارج از شبکه صرافی و بانکی دلالی محسوب شده و جرم است؛ بنابراین افرادی که با حضور در کنار خیابان و ... اقدام به خرید ارز از شهروندان یا فروش ارز به شهروندان در خارج از این چرخه می‌کنند مرتکب عملی مجرمانه شده‌اند.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از زمان تاسیس سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۳۴۷ تا به امروز، یک سؤال هم از این مجموعه خارج نشده است که یک افتخار برای سازمان سنجش به حساب می‌آید.
وی در پاسخ به پرسش که آیا گزارشی از کشتار دام‌های مکروه و غیرحلال و فروش آن به سازمان داده شده است، افزود: گزارش فروش اسب و الاغ به دست ما رسیده است ولی در زمینه فروش سگ گزارشی به ما نداده‌اند. از مردم تقاضا داریم که از خرید گوشت در واحدهایی که کشتارها آنها خارج از پروسه دامپزشکی است اجتناب کنند.
تجهیزات ویژه‌ای که از داوطلبان کنکور کشف شده است، ابزاری است که از ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت دارند، این تجهیزات در کسری از ثانیه می‌توانستند اطلاعات را به خارج از محل برگزاری آزمون ارسال و پاسخ‌ها را دریافت کنند.
همدستی خواهران دوقلو برای جیب بری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ