بانــک گردشگری بــا هــدف کمک بــه صاحبان کســب و کار کوچک و متوسط که نسبت به نصب پایانه‌های فروش(POS) یا دستگاه متصل بــه حساب بانک گردشگری اقـدام کرده‌اند، بسته خدمات و مشوق‌ها از جمله پرداخت تا 10 میلیارد ریال تسهیلات درنظر گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل بانک مسکن گفت: بانک مسکن تا نیمه مردادماه سال جاری مبلغ ۷۹۵ هزار و ۹۸۶ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پرداخت کرده است.
مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا ۱۹ مرداد ماه به ۵۸۰ هزار متقاضی وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند، مجموعاً به مبلغ ۷۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا ۲۰ تیرماه به ۳۹۴ هزار متقاضی وام ازدواج و فرزند قریب به ۵۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.
بانک تجارت تا پایان خردادماه سال جاری با پرداخت ۱۵هزار و ۳۲۴ فقره تسهیلات ازدواج و ۱۲هزار و ۸۷ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
بانک تجارت تا پایان خردادماه سال جاری با پرداخت 15هزار و 324 فقره تسهیلات ازدواج و 12هزار و 87 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
معاون وزیر کار گفت: امسال با کمک بانک مرکزی ۴ هزار میلیارد تومان برای مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است.
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی گفت: تا پایان سال ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون به بهره‌برداران بخش کشاورزی تخصیص خواهد یافت.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تا ۱۰ بهمن ماه به یک میلیون و ۷۱۰ هزار متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن، بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تا ۱۰ بهمن ماه به یک میلیون و ۷۱۰ هزار متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن، بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.
معاون اعتبارات بانک کشاورزی گفت: اعتبار ۵ هزار میلیارد تومانی برای خرید ماشین آلات کشاورزی تا ۱۵ اسفند پرداخت می‌شود.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به پرداخت ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی، افزود: تا پایان سال ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر پرداخت می‌شود.
بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود، همچنان پیشرو بودن خود را در اعطای تسهیلات قرض الحسنه خرد در پایان آبان ماه سال جاری نیز تداوم بخشید.
بانک گردشگری بــا هـدف کمک بــه صاحبان صنوف کــه نسبت به نصب پایانه‌های فروش(POS) یــا درگاه پرداخــت متصل به حساب این بانک اقدام کرده‌اند، بسته ویژه‌ای را درنظر گرفته و تا 10 میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت پرداخت می‌کند.
از ابتدای سال جاری تا دوم آذر ماه ۱۴۰۱، تعداد یک میلیون و ۳۲۸ هزار فقره تسهیلات ازدواج،فرزندآوری و ودیعه مسکن به مبلغ ۱۱۸ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان توسط شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است.
بانک گردشگری به متقاضیان خرید کالای ایرانی  از نمایشگاه جهاد کالا تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می کند.
از فروردین تا ۱۰ آبان ۱۴۰۱ بالغ بر ۱ میلیون ۱۸۷ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به همراه تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ حدود ۱۰۸ هزار میلیارد تومان توسط شبکه بانکی پرداخت شد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان وام مشاغل خانگی از طریق صندوق امداد ولایت به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می‌شود.
بر مبنای آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به زائرین اربعین تا تاریخ ۲۷ مهر ۱۴۰۱ به ۳۰۴ هزار نفر بالغ بر ۱۴.۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
بانک ملی ایران از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه امسال تعداد ۵۵ هزار و ۳۶۵ فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تا پایان سال تسهیلات برای کسانی که شرایط را داشته اند به طور کامل پرداخت می‌شود.
بر اساس اعلام بانک مرکزی از ابتدای سال جاری تا امروز، مبلغ ۶۹۰ هزار فقره وام ازدواج، ودیعه مسکن و فرزندآوری به متقاضیان اعطا شده است.
با هدف توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی و تجهیز و نوسازی ماشین‌ها و ادوات کشاورزی، از ابتدای سال تا پایان تیرماه بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به متقاضیان پرداخت شد.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: توده مونسون از کشور خارج شده است و دوره تکرار آن نیز ۴۵ سال تا ۵۰ سال است و بازگشتی ندارد البته باید اقدامات ما در راستای پیشگیری از خسارات ناشی از این پدیده‌ها انجام شود.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ گفت: تاکنون ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات به تولیدکنندگان دام و طیور پرداخت شده و روند آن طی ماه‌های آتی تا پایان سال ادامه پیدا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ