غلامعلی حداد عادل استاد دانشگاه تهران به شبکه اینترنتی دانشگاه تهران گفت: اکثریت قاطع مردم گفتند که ما کشور اسلامی می‌خواهیم. ممکن هم هست که بعضی جا‌ها جمهوریت و اسلامیت با هم دچار تعارض شوند. مردم اکثرا اعتقاد اسلامی دارند؛ ماه محرم و روز عاشورا ببینید چند نفر لباس سیاه به تن دارند؛ من دقت کردم از هر ١٠ نفر ٩ نفر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره لیورپول حدود یک ماه قبل از شروع فصل جدید فوتبال ۲۰۲۳-۲۰۲۴، تعطیلات پر سر و صدایی در یونان داشته است.
حدود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز گذشته، شخصی با یک دستگاه خودرو پراید به قصد اخاذی به داروخانه‌ای در شهرک صدرا در شیراز مراجعه و با یک قبضه اسلحه گرم اقدام به تهدید، تیراندازی و گروگان گرفتن پنج تن از عوامل داروخانه و شهروندان حاضر در آن مکان می‌کند.
این آبشار که حدود ۱۱۰متر ارتفاع دارد، به توف کما یا آبشار موری معروف است و در نوع خود یکی از بزرگترین و زیباترین آبشار‌های کشور محسوب می‌شود.
یکی از مسائلی که این روز‌ها مورد پرسش قرار می‌گیرد مسئله حجاب و رویکرد مردم و حاکمیت درباره آن است، درهمین‌باره معصومه ابتکار، معاون سابق رئیس‌جمهور در امور زنان در کافه خبر خبرآنلاین می‌گوید مانند مدارس آقای حداد عادل باید عمل کرد، توضیحات او درباره حجاب در مدرسه دخترانه را ببینید.
یک ربات کارگر به نام دیجیت پس از حدود ۲۰ ساعت کار مداوم روی زمین افتاد.
ویدئویی از حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران که توسط یک پیج تیک تاک در چین منتشر شده پربازدید شده است. این پیج که از خوشتیپ‌های چینی ویدئو‌هایی منتشر می‌کند روز گذشته از حامد حدادی ویدئویی منتشر کرده که در یکی از میادین یکی از شهر‌های چین درحال راه رفتن است. بیش از ۲.۲ میلیون نفر این ویدئو را مشاهده کرده و کاربران عربی نیز حامد حدادی را شناخته و نام او را ذکر کرده‌اند.
جنگل حرا قشم وسعتی حدود ۸۶ هزار هکتار دارد که در سال ۱۳۵۱ به نام منطقه حفاظت شده حرا نام گرفت. حرا درختانی با ارتفاع سه الی شش متر است که به صورت آب شورزی می‌باشند.
واکنش استاد دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران به ادعای فشار به مطبوعات و رسانه‌ها در کشور را در ادامه ببینید.
حدادعادل گفت: روسیه و چین کِی به ما گفتند گاو شیرده باشید؟ چین یواش یواش از ما دور می‌شود؟ خب ما هم دور می‌شویم! روی پای خودمان می‌ایستیم.
دهکده دوروتیا حدود 500 نفر جمعیت دارد که سالانه 1600 تُن تره فرنگی برای خرده مالکان تولید می‌کند.
مراسم تشییع پیکر پرویز مشرف با شرکت حدود ۲۵۰۰ نفر برگزار و در یک قبرستان نظامی در کراچی به خاک سپرده شد.
بلاژویچ حدود دوسال با سرطان پروستات دست و پنجه نرم می‌کرد. او گفته بود: از نبرد با این بیماری خسته شدم. هشتاد و هشت سال عمر کرده‌ام و میراث قابل توجهی به جا گذاشته‌ام.
روز جمعه حدود ۵۰ کشور موافقت کردند که میلیارد‌ها دلار سخت افزار نظامی از جمله خودرو‌های زرهی و مهمات مورد نیاز برای عقب راندن نیرو‌های روسیه را به کی یف ارائه دهند. آلمان نیز در آن روز به تصمیم گیری برای تحویل تانک‌ها نزدیک‌تر شد و دستور بازنگری را صادر کرد.
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
تصاویر حلیم خوردن و چای نوشیدن غلامعلی حداد‌عادل، در یک نشست رسمی در فضای مجازی بازخورد داشته‌ است. حداد‌عادل در نشست اخیر استادان دانشگاه تهران هنگام سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، شروع به حلیم‌ خوردن می‌کند و بعد چای می‌ریزد.
دانشگاه تهران نشستی با حضور رئیس دانشگاه و استادان نامدار این دانشگاه در خصوص حوادث اخیر برگزار کرد.
دانشگاه تهران نشستی با حضور رئیس دانشگاه و استادان نامدار این دانشگاه در خصوص حوادث اخیر برگزار کرد.
گل فشان «قارن یارق» به مساحت حدود ۴۵ هکتار به عنوان بزرگترین گل فشان شمال کشور محسوب می‌شود که سال‌ها است فعالیت‌هایی همچون پرتاب گِل و خروج گاز متان از آن انجام می‌شود.
با گذشت حدود یک ساعت از حضور این افراد که منجر به ترافیک سنگین در محدوده بلوار کشاورز شده بود، یگان ویژه پلیس با گشت موتوری وارد صحنه شد و با استفاده از باتوم و گاز اشک‌آور افراد را متفرق کرد.
سینوزیت حاد و مزمن علائمی شبیه به هم دارند با این تفاوت که شدت علائم در سینوزیت مزمن کمتر است. در افراد بالغ نشانه‌های سینوزیت بعد از سرماخوردگی بروز می‌کنند. بعد از گذشت ۵ تا ۷ روز ممکن است این نشانه‌ها وخیم‌تر شوند.
از حدود ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه یکباره در‌های شرقی استادیوم باز شد تا جمعیت زیادی از بانوانی که بلیت نداشتند وارد ورزشگاه شوند.
طبق برآورد‌های انجام گرفته در حال حاضر حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مهاجر افغان در پاکستان ساکن هستند که نام حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر آن‌ها در این کشور ثبت شده است. دیگر مهاجران افغان نیز به‌طور غیرقانونی در پاکستان زندگی می‌کنند.
امروز حدود ۵۰۰ نفر از مردم شهرکرد با در دست داشتن دست‌نوشته‌ها و سر دادن شعار‌هایی نظیر «زاده سرچشمه‌ایم تشنه‌ایم تشنه‌ایم» و «مسؤول بی‌کفایت استعفا استعفا» خواستار برطرف شدن مشکل آب شرب شهر شدند.
حدود ۵۰ نفر روز پنجشنبه در مراسم تشییع جنازه دو سرباز ارتش اوکراین در یک قبرستان پر درخت در منطقه دونتسک در شرق اوکراین شرکت کردند. یکی از تابوت‌ها متعلق به جسد اولگ پانچنکو ۴۸ ساله استکه در جریان درگیری‌ها کشته شد. سرباز کشته شده لباس نظامی به تن داشت و جراحاتی روی صورتش داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ