بلاژویچ حدود دوسال با سرطان پروستات دست و پنجه نرم می‌کرد. او گفته بود: از نبرد با این بیماری خسته شدم. هشتاد و هشت سال عمر کرده‌ام و میراث قابل توجهی به جا گذاشته‌ام.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افتخاری با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا امروز ۵۸۵ میلیون لیتر انواع بنزین (سوپر، یورو ۴ و معمولی) در استان البرز توزیع شده است، گفت: حجم توزیع انواع بنزین در استان البرز شامل بنزین یورو ۴ با بیش از ۱۳۴ میلیون لیتر، بنزین معمولی ۴۳۹ میلیون لیتر و بنزین سوپر به ۱۲ میلیون لیتر بوده است.
بودجه نظامی روسیه در سال گذشته میلادی 75 میلیارد دلار بوده و در سال 2023 میلادی این رقم 84 میلیارد دلار برآورد شده است. روسیه همچنین قصد دارد بین سال‌های 2022 تا 2025 میلادی، 600 میلیارد دلار برای ارتش و پلیس هزینه کند. جت جنگنده میگ 35 هم یکی از سلاح‌هایی است که با این بودجه ساخته شده است. میگ 35 دارای سیستم‌های دفاعی مختلفی است که امکان موفقیت‌آمیز بودن عملیات رزمی را افزایش می‌دهد.
مرسدس‌بنز به رسم یادبود از کانسپت ویژن ۱۱۱ رونمایی کرد. این خودرو یادآور مدل C ۱۱۱ است که هیچگاه تولید نشد. این خودرو صرفا یک کانسپت بوده و نشان‌دهنده آینده مرسدس‌بنز است.
حسین ماهینی می‌گوید ۵ روز بازداشت برایش ۱۵ سال بوده است.
فوتبالیست‌های متمول اروپایی همچنان می‌تازند! به تازگی امباپه، ستاره فوتبال فرانسه به کامرون سفر کرد. سفری که با یک اسکورت غیر معمول همراه بوده است.
قدرت باد آنکارا به حدی است که می تواند مینی بوس را به حرکت در آورد.
یکی از برنامه‌های جذاب و پر مخاطب شبکه ورزش در سالهای اخیر ویدیو چک بوده که فصل جدید آن به زودی روی آنتن خواهد رفت.
معصومه ابتکار گفت: قبل از جریانات اخیر من همیشه می‌گفتم خط قرمز من گشت ارشاد است و می‌گفتم این کار را نکنید، این سخت‌گیری‌ها را انجام دهید، این سخت‌گیری‌ها نه‌تن‌ها نتیجه نمی‌دهد بلکه نتیجه برعکس دارد، روح و روان جوانان را آزار می‌دهد، آن‌ها را اذیت می‌کند و نتیجه مطلوبی که ما می‌خواهیم ازقبیل جامعه سالم، با نشاط و امیدوار را ندارد.
در این درگیری هردو شرور مسلح به سلاح سرد بوده اند و وی را از ناحیه قفسه سینه، قلب و پشت سر مضروب می‌نمایند. لازم به ذکر است هردو ضارب دارای سوابق شرارت و فساد اخلاقی بوده به طوریکه در سوابق یکی از ایشان دستگیری به جرم قتل نیز وجود دارد. ضاربان بلافاصله پس از واقعه توسط نیرو‌های انتظامی دستگیر و بازداشت شده اند.
در مسکو، یک مینی بوس، یک مستمری بگیر را در گذرگاه عابر پیاده له کرد. این مرد با شدت جراحات مختلف در بیمارستان بستری شد.
عنبر از قدیم‌الایام ماده‌ای گرانبها بوده و بوی خوشش در مصرع «باد آمد و بوی عنبر آورد» مستتر. حالا هم می‌گویند ۲۰ گرمش نیم میلیون قیمت دارد. این ماده مرموز و گرانبها چیست و چه ربطی به نهنگ دارد.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که زمانی عضو شورای شهر تهران بوده گفت من اصلا نمی خواستم به شورا بروم. من می خواستم رئیس فدراسیون شوم اما دولت آقای احمدی نژاد یعنی آن بنده خدایی که رییس سازمان تربیت بدنی بود مرا راه نداد.
سردار نقدی گفت: دلیل اصلی ساخت موشک نقطه زن که به دستور رهبرانقلاب اسلامی ساخته شده این بوده است که ما نباید مردمان بی گناه را بزنیم وقتی موشک دقت نداشته باشد ممکن است به اشتباه داخل یک شهر را بزند.
ایستادن بر بام دنیا آرزوی بسیاری از کوهنوردان جهان بوده است، اما تصویربرداری با فناوری پیشرفته، هیجان ویژه‌ای به این مهم داده است.
نصرالله جهانشاهی از کودکی با حاج قاسم همسایه بوده، او در بیش از 30 سال همراهی خاطرات زیادی از معاشرت با او دارد. منبع: مهر
نیمار سانتوس پدر نیمار جونیور، ستاره فوتبال برزیل، در حین مراسم وداع با اسطوره فوتبال برزیل پیشانی پله را می‌بوسد. نیمار سانتوس را ادینهو پسر پله همراهی کرد.
گفته می‌شود حضور زنان اهل سنت در نماز جمعه مسجد مکی ممنوع بوده و این افراد با پوشیدن لباس‌های محلی و ارسال آنی ویدیو به رسانه‌های بیگانه همچون ایران‌اینترنشنال، خود را زنان بلوچ معرفی می‌کنند.
جلال رشیدی کوچی گفت: امروز سمند ال ایکس ساده که معمولی‌ترین خودرو تولیدی بعد از پراید در ایران به شمار می‌آید، ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳۲ میلیون تومان بوده و امروز ۳۷۵ میلون تومان است. این بدان معنا است که وقتی من در دانشگاه صحبت می‌کنم جوان معترضی عنوان می‌کند آقای نماینده مجلس اگر پس از دوران تحصیلم به سرکار بروم و ماهی ۲۰ میلیون تومان هم حقوق دریافت کنم که دریافت نخواهم کرد بعد از ۲ سال کار کردن تازه می‌توانم یک سمند ساده در کشور خریداری کنم.
ابراز علاقه عجیب ادل به مسی در یک کنسرت‌ در فضای مجازی با واکنش‌های زیادی همراه بوده است.
سرمربی هلند بعد از کسب پیروزی تیمش مقابل آمریکا و صعود به مرحله بعدی، در نشست خبری به این شکل از عملکرد مدافع جوان تیمش (دنزل دامفریز) قدردانی کرد تا مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.
مشخص نیست اقداماتی که دیشب در خصوص ویلای علی کریمی انجام شده آیا از سوی نهاد‌های قضایی بوده و یا توسط برخی افراد خودسر صورت گرفته است.
در افغانستانی که دهه‌های اخیر درگیر جنگ و ناآرامی بوده است، زنان نقش کلیدی در تامین معاش خانواده‌ها داشتند و حالا با روی کارآمدن طالبان آن‌ها کمتر از گذشته از حق دسترسی به اشتغال برخوردارند.
سوءتغذیه کودکان همیشه در افغانستان یک مشکل بوده است. با این حال، یونیسف می‌گوید که وضعیت در سال گذشته تحت حکومت طالبان بدتر شده است.
لایو اینستاگرامی هالک فوتوشاپی همراه با مربی خود، نکته‌های جالبی داشت؛ از جمله این که رسما اعلام شد او فیک بوده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ