حدود ۵۰ نفر روز پنجشنبه در مراسم تشییع جنازه دو سرباز ارتش اوکراین در یک قبرستان پر درخت در منطقه دونتسک در شرق اوکراین شرکت کردند. یکی از تابوت‌ها متعلق به جسد اولگ پانچنکو ۴۸ ساله استکه در جریان درگیری‌ها کشته شد. سرباز کشته شده لباس نظامی به تن داشت و جراحاتی روی صورتش داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
ابراهیم رئیسی در سیستان و بلوچستان: به حاکمان افغانستان اخطار میکنم، حق‌آبه مردم سیستان و بلوچستان را بدهند. اگر کارشناسان ما کمبود آب را تایید کنند حرفی نداریم وگرنه اجازه نخواهیم داد حق مردم ما تضییع شود. حرف من را جدی بگیرید تا بعداً گلایه نکنید.
در این مراسم پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم، بر پیکر مرحوم افروغ نماز خوانده شد و مراسم تشییع پیکر آن مرحوم از مسجد تا در اصلی دانشگاه تهران برگزار شد.
برخی منابع خبری از وقوع انفجار و آتش سوزی در باکو خبر داده و ویدئویی از آن منتشر کرده‌اند. این منابع همچنین از هدف قرار گرفتن «فاضل مصطفی» از نمایندگان پارلمان جمهوری آذربایجان در مقابل منزلش در باکو خبر دادند. وی از دشمنان سرسخت مذهب تشیع در جمهوری آذربایجان به شمار می‌رود که اکثریت جمعیتش را پیروان این مذهب تشکیل می‌دهند.
با حضور ولیعهد عربستان مراسم تشییع و خاکسپاری الجوهره بنت عبدالعزیز خواهر ملک سلمان در ریاض برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر پرویز مشرف با شرکت حدود ۲۵۰۰ نفر برگزار و در یک قبرستان نظامی در کراچی به خاک سپرده شد.
مراسم تشییع و خاکسپاری دسته جمعی قربانیان انفجار انتحاری مسجد پاکستان برگزار شد. این در حالی است که بیرون کشیدن اجساد از زیر آوار همچنان ادامه دارد. این حمله در داخل مقر پلیس در شمال غرب پاکستان رخ داد و تا کنون بیش از ۸۳ کشته و ۱۵۰ زخمی برجای گذاشته است. هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.
مراسم تشییع اولین رئیس جمهور باشقیرستان با حضور ولادیمیر پوتین در سالن کنسرت شهر اوفا، پایتخت باشقیرستان برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر مادر نخست وزیر هند روز جمعه در احمدآباد برگزار شد.
خانواده اسطوره برزیلی ویدئویی را منتشر کردند که در آن مشاهده می کنید که چگونه وضعیت سلامتی پله وخیم تر شده است.
به دنبال برگزاری مراسم تشییع پیکر یک جوان مهابادی که گفته می‌شود در ناآرامی‌های شامگاه چهارشنبه این شهر به صورت مشکوک جان باخته بود، عده‌ای اغتشاشگر از احساسات مردم شرکت کننده در این مراسم سو استفاده کرده و جو شهر را بر هم زدند.
مراسم تشییع پیکر فرمانده برجسته نیروی هوایی اوکراین که فرماندهی تیپ «شبح کی‌یف» را بر عهده داشت در زادگاهش برگزار شد.
پیکر شیخ یوسف قرضاوی رهبر معنوی اخوان المسلمین پس از تشییع در دوحه قطر دفن شد.
مراسم تشییع و خاکسپاری ملکه الیزابت دوم برگزار شد. پیکر او بعد از مراسم نیایش در کلیسای وستمینستر، در خیابان‌های مرکزی لندن تشییع شد و بعد به کاخ وینزور در جنوب شرق انگلیس منتقل شد تا در کنار پدر، مادر و خواهرش به خاک سپرده شود. هزاران نفر در خیابان‌های لندن و وینزور شاهد این مراسم بودند و صد‌ها مهمان خارجی هم در این مراسم حضور داشتند.
تابوت ملکه الیزابت دوم روز یکشنبه از کاخ بالمورال، اقامتگاه سلطنتی تابستانی در اسکاتلند خارج شد، جایی که وی روز پنجشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. تابوت ملکه الیزابت دوم مقابل دید همگان قرار خواهد گرفت و طی چند سفر چند ساعته در اسکاتلند از شمال به جنوب منتقل خواهد شد. در این سفر نسبتا طولانی تابوت ملکه چند ساعت در شهر‌های مختلف متوقف خواهد شد و نهایتا به کاخ هولی‌رود منتقل می‌شود. فردا از این کاخ سلطنتی به همراه خاندان سلطنتی تشییع شده و مردم ادای احترام خواهند کرد. مراسم خاکسپاری پیکر ملکه روز سه شنبه در لندن برگزار خواهد شد.
آخرین رهبر شوروی پس از تشییع در مسکو در غیاب ولادیمیر پوتین به خاک سپرده شد.
شماری از مردم نجف در یک مراسم تشییع جنازه دسته جمعی حامیان مقتدی صدرروز دوشنبه در جریان درگیری‌های منطقه سبز بغداد کشته شدند، شرکت کردند.
مراسم تشییع پیکر هوشنگ ابتهاج، در مقابل تالار وحدت امروز جمعه، ۴ شهریور ماه با خواندن سرود «ایران سرای امید» و شعر ارغوان با حضور طرفداران این شاعر پیش از آغاز رسمی مراسم انجام شد.
در غزه هزاران نفر در تشییع خالد منصور یکی از بانفوذترین اعضای جهاد اسلامی شرکت کردند که در حمله هوایی اسرائیل همراه با هفت دیگر به شهادت رسید. یک روز پس از ترور خالد منصور در حمله هوایی اسرائیل، تعداد زیادی از فلسطینی ها در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند. فرماندهی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، اعلام کرد که در عملیات اخیر اسرائیل در نوار غزه ۱۲ رزمنده این جنبش به شهادت رسیدند. در این میان به طور خاص از دو فرمانده ارشد جهاد اسلامی، تیسیر الجعبری، فرمانده بخش شمالی گردان‌های قدس، و خالد منصور فرمانده بخش جنوبی نیز نام برده شده است. رأفت الزاملی، سلامه عابد، زیاد المدلل نیز از دیگر فرماندهان گردان‌های قدس هستند که در این عملیات جان خود را از دست داده‌اند.
ویدیویی عجیب از شهر باغملک استان خوزستان که گروهی با نیسان آبی مشغول تشییع جنازه هستند را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ