ویدئویی از حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران که توسط یک پیج تیک تاک در چین منتشر شده پربازدید شده است. این پیج که از خوشتیپ‌های چینی ویدئو‌هایی منتشر می‌کند روز گذشته از حامد حدادی ویدئویی منتشر کرده که در یکی از میادین یکی از شهر‌های چین درحال راه رفتن است. بیش از ۲.۲ میلیون نفر این ویدئو را مشاهده کرده و کاربران عربی نیز حامد حدادی را شناخته و نام او را ذکر کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان مس رفسنجان با واکنش‌های تماشایی اجازه کسب پیروزی مقابل نساجی نداد.
بازنشر حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس در ویژه برنامه نوروزی حامد آهنگی و سوالات چالشی آن در فضای مجازی سوژه شد.
وکیل حامی محیط زیست در مورد ویدیوی منتشر شده توسط نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران سینمای ایران با یک گونه حیات وحش، تصریح کرد: وضعیت حقوقی تهیه فیلم و عکس از حیات وحش که مصداق نگهداری این گونه‌ها در منزل است، کاملا در قانون مشخص شده است.
مهار لحظه آخری دروازه‌بان مس رفسنجان در دربی مسی‌ها شاید منجر به سقوط نماینده کرمان شود.
مستی راننده خودروی حامل موشک‌های پدافندی اس۴۰۰ ارتش روسیه کار دستش داد و خودرو را در حاشیه جاده چپ کرد. منبع: تسنیم
حامد اسماعیلیون به تندی از رضا پهلوی انتقاد کرد.
علیرضا بیرانوند مهمان برنامه تی‌ان‌تی بود که حامد آهنگی با یک سوال دروازه‌بان پرسپولیس را آچمز کرد.
جنگنده‌های اماراتی هواپیمای حامل بشار اسد رئیس جمهور سوریه را اسکورت کردند.
یک هواپیمای سعودی حامل کمک‌های امدادی برای قربانیان زلزله ویرانگر روز سه‌شنبه در فرودگاه بین‌المللی حلب فرود آمد که اولین بار از زمان قطع روابط دیپلماتیک ریاض با دمشق در ده سال گذشته محسوب می‌شود.
بعد از وقوع زلزله سنگین در کشور ترکیه، حالا تصاویری از غارت کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه به زلزله زدگان در جاده‌های انطاکیه استان هاتای در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
حامد لک دروازه‌بان تیم مس رفسنجان حرکتی فوق‌العاده به نمایش گذاشت.
ویدئویی از یک قطار باری حامل ده‌ها تانک در کانزاس آمریکا منتشر شده که گفته می‌شود قرار است به اوکراین ارسال شود. جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، در جریان اظهارات خود در روز چهارشنبه اعلام کرد دولتش در نظر دارد ۳۱ تانک به اوکراین بفرستد تا اوکراینی‌ها بتوانند از سرزمین خود محافظت کنند. به‌ گفته رئیس جمهوری آمریکا ارسال این تانک‌ها توان تهاجمی اوکراین را بالا نمی‌برد و روسیه نباید نگران حمله این کشور به خاک خود باشد. دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، گفته که این تصور درست نیست که فراهم آوری این تانک‌ها قدرت اوکراین را بیشتر می‌سازد. این تانک‌ها مانند سایر تانک‌ها قابلیت سوختن دارند.
در پی سقوط یک هلیکوپتر در کنار یک مهدکودک در حومه شرقی کی‌یف، ۱۸ نفر از جمله وزیر کشور اوکراین کشته شدند. معاون اول وزیر کشور و یکی از معاونان وزارت امور خارجه هم هنگام سقوط هلیکوپتر در حومه بروواری جان باختند.
هواپیمای حامل شی‌جین‌پینگ با اسکورت جنگنده‌های سعودی در ریاض به زمین نشست. یک رسانه سعودی خبر داد رئیس‌جمهور چین، فردا با حدود ۳۰ رهبر و امیر عربی به علاوه نمایندگانی از کامبوج، اندونزی، پاکستان، سنگال گفت‌وگو خواهد داشت.
اتوبوس حامل کارمندان شرکت نفت حیرتان در ناحیه سوم امنیتی شهر مزارشریف مرکز استان بلخ افغانستان هدف انفجار مین کنار خیابان قرار گرفت.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، پس از پیروزی مراکش بر کانادا و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ضمن ابراز خوشحالی پرچم مراکش را به اهتزاز درآورد. عصر پنجشنبه ورزشگاه الثمامه میزبان رقابت کانادا و مراکش بود، دیداری که شیرهای اطلس در آن با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند.
حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین در اولین سفر پاپ فرانسیس به این کشور در حیاط کاخ سلطنتی صخیر در منامه از وی استقبال کرد.
خودروی حامل سربازان اوکراینی مورد تیراندازی قرار گرفت. گلوله تک تیرانداز هنگامی که خودرو با سرعت زیاد درحال حرکت بود به راننده اصابت کرد، اما جلیقه ضد گلوله‌ای که به‌ تن کرده بود جان او را نجات داد.
در حالی که شبکه سه سیما مراسم میدان امام حسین تهران را به صورت زنده پوشش میداد، حامد سلطانی مجری مراسم اعلام کرد هم اکنون شاهد سخنان رائفی پور خواهیم بود، و بلافاصله در این لحظه شبکه سه سیما تصاویر مراسم را قطع کرد.
منابع خبری در آمریکا از وقوع حادثه برای خودروی حامل معاون رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن خبر دادند.
دو سیاستمدار، یک کارمند و خلبان یک هلیکوپتر پس از برخورد با یک سیم برق به شکل معجزه آسایی از مرگ نجات یافتند.
سینوزیت حاد و مزمن علائمی شبیه به هم دارند با این تفاوت که شدت علائم در سینوزیت مزمن کمتر است. در افراد بالغ نشانه‌های سینوزیت بعد از سرماخوردگی بروز می‌کنند. بعد از گذشت ۵ تا ۷ روز ممکن است این نشانه‌ها وخیم‌تر شوند.
واژگونی تریلر حامل بنزین عصر پنجشنبه موجب آتش سوزی مهیب آن در کمربندی سیرجان و مرگ راننده کامیون شد.
وزیر خارجه اوکراین در توئیتی نوشت: روز تسکین جهان به‌خصوص برای کشور‌های دوست در خاورمیانه، آفریقا و آسیا فرارسیده و اولین محموله غلات اوکراین از زمان شروع تهاجم نظامی روسیه بندر اودسا را ترک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ