از حدود ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه یکباره در‌های شرقی استادیوم باز شد تا جمعیت زیادی از بانوانی که بلیت نداشتند وارد ورزشگاه شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلیپی خنده دار در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که سقوط یکی از کارکنان هتل محل اقامت بازیکنان النصر را نشان می‌دهد. در این کلیپ، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر دیده می‌شود که به دلیل این اتفاق درحال لبخند زدن است. با این حال، کارگر جوان به سرعت تعادل خود را به دست آورد و دوباره ایستاد و همه چیز به روال عادی بازگشت.
کشف تصادفی کشتی تاریخی روم باستان در صربستان را ببنید. باستان شناسان برای حفظ و نمایش قطعات کشف شده تلاش می‌کنند.
ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده یک بز را نشان می‌دهد که درحالی که با شاخ‌هایش از سیم برق آویزان شده در حال تاب خوردن است. به نظر می‌رسد که یک کامیون حامل گوسفندان در حال عبور بوده که این بز به طور اتفاقی شاخ‌هایش در سیم گیر می‌کند و صحنه‌ای خنده‌دار خلق می‌کند.
لحظات جالب و جذاب دنیای فوتبال که کمتر اتفاق می‌افتد را در این بخش مشاهده کنید.
در آخرین لحظات دیدار دو تیم تانزانیا و نیجر هنگامی که بازیکنان نیجر برای باز کردن تیم تانزانیا تلاش می‌کردند چند توپ جمع کن اقدام به پرتاب چهار توپ به داخل زمین کردند و منجر به خراب شدن موقعیت گلزنی نیجری‌ها شدند.
در جریان آخرین تمرین تیم ملی فرانسه که ستاره پاری‌سن‌ژرمن هم در آن حضور داشت، اتفاقی جالب رخ داد.
بازیکنان الاهلی پس از قهرمانی در دسته اول عربستان و صعود به لیگ حرفه ای، هیچ شادی خاصی انجام ندادند که در نوع خود جالب توجه بود.
یک روحانی در اتفاقی جالب با تعدادی از نوجوانان که شاگردش بودند، چالشی که در پلتفرم فیلتر شده، وایرال است را اجرا کرد.
یک بلاگر فضای مجازی در اتفاقی جالب و پربازدید محله ولنجک را در بازسازی جالب از سال ۱۳۷۳ تا ۱۴۰۲ مقایسه کرده است. منبع: خبرفوری
یک اسب در نوشهیر ترکیه طی اتفاق جالبی فکر می کرد که مجسمه اسب واقعی است و شروع به بازی با آن مجسمه کرد.
خودروهای سفارش عربستان در اتفاقی جالب توسط کمپانی تولیدکننده، آپشن دعای سفر مجهز هستند.
روستای سامراد در دره سندهان هندوستان دارای آبشارهایی عجیب و غریب است. به هنگام وزش بادهای موسمی اتفاق جالبی برای این آبشارها می افتد. منبع: همشهری آنلاین
لحظاتی پس از تعویض، یکی از اعضای کادر پشتیبانی لیورپول برای توزیع بطری‌های آب بین چهار بازیکن تعویضی از جمله صلاح به‌سمت آن‌ها رفت که با اتفاقی جالب روبه‌رو شد.
زنی به علت قطع انگشتانش، دستش به شبیه کوسه شده است و روحیه جالبی بعد از این اتفاق دارد.
یک گربه در اتفاقی جالب و خنده‌دار از دست صاحب خود در حرکتی برق‌آسا فرار کرد.
ورود یک پیک تحویل غذا به زمین بسکتبال در جریان یک مسابقه که از تلویزیون نیز به صورت زنده پخش زنده شد خبرساز شده است.
در جریان بازی روز شنبه دو تیم بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در لیگ فوتبال زنان پرتغال اتفاقی تاریخی به ثبت رسید و داور این بازی در دقیقه 45 در حالی که بنفیکا با نتیجه 3 بر صفر از میهمانش پیش بود، به پزشکان دو تیم به خاطر کمک به هواداری که روی سکوها حالش بد شده بود، کارت سفید نشان داد. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال است که داوری در جریان بازی از کارت سفید استفاده می‌کند.
در اتفاقی عجیب در یک مسابقه فوتبال داخل سالن تلاش متعدد بازیکنان زردپوش برای باز کردن دروازه حریف با وجود خالی بودن دروازه نیز نتیجه نداد.
شیر که به شکارچی و سلطان جنگل معروف است در اتفاقی عجیب، با شجاعت جالب یک گاو وحشی آفریقایی مواجه شد.
یک جنگنده اف-۳۵ ارتش آمریکا با بسته شدن به یک خودروی یدک کش در حال انتقال به آشیانه بود که ناگهان قسمت جلوی آن از جا در می‌رود و هواپیما در باند پایگاه هوایی کادینا روی زمین می‌افتد.
دروازه بان تیم فوتبال آلتای در لیگ دسته دوم ترکیه توسط یک هوادار مسلح به پرچم کرنر مورد اصابت قرار گرفت.
در یک مسابقه فوتسال زنان توپ دستکم پنج بار زیر پای بازیکنان گیر کرد و باعث برهم خوردن تعادل آنان شد.
پیش از شروع بازی منچستر یونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد اتفاق جالبی رخ داد و کریستیانو رونالدو کاری کرد که توجه شبکه‌های اجتماعی جلب شد.
یک داور زن در جریان رقابت بین دو تیم ایندیپندنسیا و گارمنسه در لیگ منطقه ای آرژانتین هدف مشت یکی از بازیکنان قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ