با گذشت حدود یک ساعت از حضور این افراد که منجر به ترافیک سنگین در محدوده بلوار کشاورز شده بود، یگان ویژه پلیس با گشت موتوری وارد صحنه شد و با استفاده از باتوم و گاز اشک‌آور افراد را متفرق کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در کنفرانس خبری با همتای سعودی خود در ریاض با اشاره به سفر‌های منطقه‌ای خود از کلمه خلیج فارس استفاده کرد که مترجم جلسه نیز این کلمات را تکرار کرد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
این ویدئو که در یک مراسم عروسی عربی در کشورهای حوزه خلیج فارس ضبط شده است، لحظه سرو و برش زدن شترهای بریانی را به تصویر می کشد.
بارش سنگین باران در مسکو پایتخت روسیه منجر به آبگرفتگی خیابان‌ها شد و خساراتی هم به درختان و تجهیزات عمومی وارد آورد. منبع: فارس
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: ۶ تن از مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید رجایی، ۲ تن به بیمارستان نمازی اعزام و ۲ تن در محل حادثه درمان شدند.
معاون اجتماعی پلیس فارس، گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، سارق طلاجات دختربچه در شیراز شناسایی و به زودی دستگیر خواهد شد.
یکی از فعالان محیط‌زیست تصاویری از جاده میامی-عباس‌آباد منتشر کرده که در آن محیط‌بانان درحال جمع‌آوری لاستیک برای آتش‌ زدن و هشدار به رانندگان عبوری هستند./فارس
صدا و سیمای استان فارس برای تهیه گزارشی از سرمازدگی باغ‌های انگور میمند اقدام می‌کند که با خنده‌های این باغدار مواجه می‌شود.
خبرگزاری فارس ویدیویی از تذکر لسانی بابت حجاب در متروی تهران منتشر کرده است. در این ویدیو متصدی مترو و یک خانم با پوشش چادر نسبت به تذکر به دخترهای بدون روسری اقدام می‌کنند.
هر چند منطقه تنگ بستانک در میان شهر‌ها و مناطق نسبتا گرمسیر استان فارس قرار دارد، اما رود‌های روان، چشمه‌های پُر آب، طبیعت سرسبز کوهستانی و جنگل‌های پُر درخت، این منطقه را به بهشتی زیبا تبدیل کرده از این رو مردم این منطقه از آن به عنوان بهشت یاد می‌کنند.
کوسه نهنگ‌ بزرگ‌ترین کوسه زنده حال حاضر در دنیاست که می‌تواند به وزن ۱۹ تن و طول ۱۸.۵ متر برسد. عمر کوسه نهنگ‌ها بین ۸۰ تا ۱۳۰ سال است.
لوله ماهی یکی از ماهی های عجیب خلیج فارس می باشد. لوله ماهی ها از خانواده اسب دریایی ها محسوب می شوند. این ماهی ها اکثر اوقات در یک جا ثابت هستند. تصویری از این ماهی جالب در ادامه گزارش قابل مشاهده است.
ویدیویی از ارتفاعات ماسوله در استان گیلان منتشر شده است که در آن بارش برف جلوه خاصی به این منطقه جنگلی در دل کوهستان داده است. منبع: فارس
دیدار دو تیم فوتبال عراق و عربستان در بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس با نتیجه ۲-۰ به نفع عراق به پایان رسید. در ابتدای این دیدار گزارشگر معروف اماراتی در مدح عراق و عراقی‌ها جملات جالبی را بیان کرد. شهر بصره عراق این روز‌ها میزبان مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس است. انتخاب نام جعلی "خلیج عربی" برای این مسابقات با واکنش مقامات مسئول ایران روبه‌رو شده است. مسابقات جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس هر چهار سال یک بار با حضور تیم‌های عراق، عمان، عربستان سعودی، یمن، بحرین، کویت، قطر و امارات برگزار می‌شود.
بارش ۱۰ سانتی متری برف ارتفاعات شهرستان سپیدان را سفیدپوش کرد و سبب ایجاد طراوت و سرزندگی در هوا و طبیعت این منطقه شد.
در جزیره زیبای قشم و در کنار آب‌های خلیج همیشه فارس اقامتگاه‌های جذابی با الگو برداری از سوئیت‌های فضایی برای استفاده گردشگران تعبیه شده است.
حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه درباره بوللتن محرمانه خبرگزاری فارس گفت: این شخص انشای خبر می‌کرده است.
شهروندان در استان فارس، از صبح پنجشنبه ۱۲ آبان شاهد بارش نخستین باران پائیزی و سرد شدن هوا بودند. منبع: اصلاحات نیوز
تصاویری از توقیف یک نفتکش خارجی توسط نیروی دریایی سپاه منتشر شد.
خبرگزاری فارس نوشت: در حال حاضر شهر سقز در آرامش کامل است و اینترنت با اختلال مواجه است.
رئیس جمهور پیش از بازگشت به ایران بوستان سعدی و کتاب مجموعه اسناد خلیج فارس را تقدیم، دبیرکل سازمان ملل کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
تصاویری از ۲ قلاده خرس در محدوده زیستگاه و ذخیره‌گاه کره ارژن-پریشان در استان فارس منتشر شده است.
فرهنگ سازی‌های غلط توسط بلاگرهای مذهبی این روزهای اینستاگرام که در این ویدیو به برخی حقایق زندگی آن ها پرده شده است. منبع: فارس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ