ترودو اعلام کرده که اتحادیه اروپا وضعیت شریک تجاری را به کانادا را در کنترل صادرات، تحریم ها علیه روسیه داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت ویرجین گلکتیک برای دومین بار ماموریت تجاری موفقیت آمیز به فضا انجام داد و ۶ نفر را به مرز فضا برد.
استارلب یک ایستگاه فضایی تجاری است که جانشین ایستگاه فضایی بین‌المللی خواهد شد. این سرمایه‌گذاری مشترک به رهبری ایالات متحده، شرکای کلاس جهانی را در حوزه فضایی گردهم می‌آورد و درعین‌حال با حفظ منافع، آمریکا و اروپا را در اکتشاف فضایی بیشتر متحد می‌کند.
دو شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور محصولات خود را در مشهد به محک آزمون رانندگان با تجربه سپردند.
شرکت گرافیت وان (Graphite One) که در حوزه معدن فعالیت دارد، اعلام کرد که با شرکت وربک متریالز (Vorbeck Materials) در توسعه دامنه کاربرد گرافن در بخش تجاری و دفاعی همکاری می کند.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده است محصولات دانش‌بنیان را برای کمک به نابینایان طراحی و تجاری‌سازی کند.
یک شرکت دانش‌بنیان با تولید و تجاری سازی یک تجهیز بیمارستانی، زمینه را برای تسهیل دریافت دارو توسط بیماران با شرایط خاص فراهم کرده است.
با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی دو شرکت دانش‌بنیان با هیات تجاری ارمنستان در حاشیه نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی توافقنامه امضا کردند.
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر بازیکنان این تیم را به تلاش بیشتر برای موفقیت تیم گل‌گهر و بقای مس کرمان تشویق کرد.
رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: افزایش دوبرابری تعرفه‌ پیامک‌های تجاری توسط برخی از اپراتورهای همراه به هیچ وجه قابل قبول نیست.
شکل گیری دانش بنیان ها با یک جرقه اولیه دانش بوده که از دل فعالیت پژوهش دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی خارج و توسط افرادی مطرح می شود. در ادامه این ایده ها حمایت شده و تجاری می شوند.
روابط کنونی ایران و روسیه هنوز دقیقا گرم نیست. این رابطه بیش‌تر شبیه یک شراکت تجاری است تا یک دوستی واقعی. با این وجود، علیرغم آن که هنوز فاصله زیادی تا ایجاد اتحاد رسمی بین ایران و روسیه وجود دارد همکاری دو کشور با یکدیگر می‌تواند بسیار موثر باشد.
در رویداد دو شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور در پایانه باری شهید رجایی بندرعباس جدیدترین محصولات تجاری این دو شرکت ارزیابی شدند.
در رویداد دو شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور در پایانه باری شهید رجایی بندرعباس جدیدترین محصولات تجاری این دو شرکت ارزیابی شدند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از وصول بدهی مالیاتی یک شرکت تجاری به ملبغ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان با اقدامات قضایی خبر داد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و اعضای هیات مدیره ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گزارشی از عملکرد این گروه خودروساز و اقدامات انجام شده ارائه داد.
معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی با اشاره به توسعه زیست بوم نوآوری در کشور، نحوه حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه شبیه ساز آموزش پزشکی را تشریح کرد.
اکبر غفرانی اوچقاز به عنوان سرپرست اداره کل امور تجاری شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد.
این معامله با یک شرکت املاک و مستغلات سعودی است که قصد دارد هتل، ویلا و زمین گلف با برند ترامپ را به عنوان بخشی از پروژه ۴ میلیارد دلاری املاک در عمان بسازد.
رئیس هیئت مدیره شرکت انرژی قطر از امضای توافقنامه خرید و فروش به مدت ۲۷ سال با شرکت سینوبک چین خبر داد.
یک شرکت‌ دانش‌بنیان توانسته است علامت تجاری خود را در کشور کویت ثبت و از این طریق بازار قابل توجهی در کشورهای حاشیه خلیج فارس پیدا کند.
اسمعیل برزنونی مدیر بانکداری تجاری و شخصی آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک کارآفرین را پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: یک میلیون شرکت فعال اقتصادی شناسایی کردیم که بیش از ۶۰۰ هزار از آنها تاکنون اظهارنامه مالیاتی نداده اند.
شرکت اچ پی به تازگی از کامپیوتر رومیزی All-in-One HP 34 رونمایی کرده است. اچ پی می‌گوید این کامپیوتر رومیزی به یک صفحه نمایش 5K مجهز شده است و قوی‌ترین All-in-One تجاری در جهان است.
تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت بیزینس راشا روسیه جهت توسعه و افزایش همکاری‌های تجاری دو کشور امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ