مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و اعضای هیات مدیره ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گزارشی از عملکرد این گروه خودروساز و اقدامات انجام شده ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت ساپکو در جریان نشست مشترک با اعضای هیات مدیره انجمن صنایع همگن، بر تدوین میثاق‌نامه ساپکو و متولیان قطعه‌سازی در راستای افزایش کیفیت قطعات و افزایش رضایتمندی مشتریان و عزم جدی شرکت ساپکو در این زمینه تاکید کرد.
استفاده از انواع مختلف رنگ‌ها در قطعات کاربردی هواپیما؛ این رنگ‌ها را به یکی از محصولات راهبردی در این صنعت بدل کرده است و بهبود کیفیت آنها در ارتقای امنیت و ایمنی سفرها تاثیر مستقیمی دارد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جزئیات بیشتری از آغاز اجرای طرح توزیع ترافیک و تمرکز زدایی شبکه ارتباطی کشور ارائه کرد.
جواد اوجی در خصوص کیفیت سوخت‌های مصرفی گفت: کیفیت سوخت و محصولات پالایشگاهی افزایش خواهند یافت.
پیشکسوت فوتبال تبریز می‌گوید که طرح مورد نظر زنوزی می‌تواند فوتبال ایران را به تعادل ببرد.
رییس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: فناوری هسته‌ای روشی راهبردی و علمی‌ در افزایش کیفیت و سلامت محصولات کشاورزی است که باید تلاش شود به درستی از آن بهره گرفته شود.
یکی از مهم‌ترین اخباری که رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز به زبان آورد، افزایش سهمیه خرید بازیکنان خارجی توسط تیم‌های لیگ برتری بود.
طرح خدمات نوروزی سال ۱۴۰۲ ایران‌خودرو که از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود در پایان روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری به پایان رسید.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: از سال گذشته توسعه و تنوع محصولات شرکت زامیاد در دستور کار قرار گرفت و از همین رو در سال جاری خودرو‌های تجاری جدید وارد بازار می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی در ایام سفرهای نوروزی به صورت ویژه و در قالب طرح نوروزی خبر داد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که تاکنون۸۷ درصد از پروژه های طرح تحول کیفیت محقق شده است، گفت: بر اساس آخرین نتایج منتشر شده، سبد محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در شاخص رضایتمندی مشتریان از کیفیت اولیه خودروهای تحویل شده (CSI) با رشد ٣٧ امتیازی نسبت به بهمن ماه سال گذشته، به امتیاز ٧٠٠ رضایتمندی دست یافته است.
نماینده مردم ملکان در مجلس خطاب به وزیر صمت، گفت: از جولان بورس‌بازان در خصوص فروش خودرو جلوگیری کنید و کیفیت خودرو را افزایش دهید.
سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور گفت: برای بالا بردن کیفیت، نظارت‌ها در تولید سموم و آفت‌کش‌ها بیشتر خواهد شد.
معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و هیات همراه از مرکز تحقیقات و نو آوری صنایع خودرو سایپا و خط تولید خودرو شاهین بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولید محصولات جدید این گروه خودروساز قرار گرفت.
دهمین دوره همایش سراسری رؤسای شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با حضور مدیر و معاون شعب استان، برگزار شد.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ارتقای فناورانه ومردم پایه از اهداف و اولویت های این وزارتخانه است از افزایش انتصاب بانوان توانمند در سمت های مدیریتی خبر داد.
آقای مومنی با تأکید بر اینکه بدترین سال‌های عملکرد اقتصادی سال‌هایی بوده که توزیع قدرت ناعادلانه شده است، بیان می‌کند که بسیار فاجعه آمیز است که ضد عادلانه‌ترین کار‌ها را با عنوان اینکه می‌خواهیم عدالت برقرار کنیم، انجام می‌دهند و این سناریوی تلخ به ویژه در مورد بنزین مکرر اجرا شده است. رویکرد ناعادلانه‌ی توزیع قدرت و ثروت باعث شده که به واسطه فقدان تقاضای موثر برای دانایی، بدنه حکومت از نظر کیفیت کارشناسی با یک سقوط بی سابقه رو به رو شود.
برنامه خودروسازی سایپا در جهت افزایش کیفیت محصول/ افزایش ایمنی و کیفیت خودرو با کمک فناوری های جدید
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اصلاح آیین‌نامه واردات خودرو اظهار کرد: آیین‌نامه واردات خودرو هدف اصلی واردات یعنی کاهش قیمت و افزایش کیفیت را محقق نمی‌کند.
مدیرعامل گروه سایپا گفت: مسیر صادرات خودرو به جهان این است که خودرو با کیفیت تولید کنیم که توان حضور در بازار جهانی را به دست آورد و از قطعات با کیفیت که شرایط حضور خودرو در بازار‌های جهانی را ایجاد می‌کند در محصولات استفاده شود.
همایش سازندگان زنجیره تامین با محوریت توسعه محصول و افزایش تولید با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران گروه خودروسازی سایپا، مدیران عامل شرکت های گروه سایپا، اعضای انجمن های قطعه سازی و مدیران عامل شرکت های قطعه ساز و زنجیره تامین گروه سایپا، برگزار شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در روزهای آینده زیرساخت‌ و کیفیت پلتفرم‌های‌ داخلی افزایش پیدا می‌کند.
همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از تعدادی نمایندگی شهر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی و مشکلات آنها قرار گرفتند.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: هم افزایی مدیران شهری رمز تحول در خدمت رسانی و بهبود کیفیت زندگی در پایتخت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ