رئیس کل دادگستری استان تهران از وصول بدهی مالیاتی یک شرکت تجاری به ملبغ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان با اقدامات قضایی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وصول هر نخ سیگار وارداتی مبلغ هشت هزار ریال ۸,۰۰۰ ریال و هر بسته تنباکوی پنجاه گرمی قلیان وارداتی سیصد و پنجاه هزار ریال ۳۵۰,۰۰۰ ریال به عنوان حقوق ورودی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تعیین شده است.
مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران گفت:یکی ازمسائلی که به منابع مالی اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی برمی‌گردد، بحث سهم یک در هزار درآمدمشمول مالیات اصناف است که توسط سازمان امور مالیاتی وصول می‌شود.
سمنان- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان، گفت: در سال گذشته دو هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و در دو ماهه اول سال جاری نیز ۱۷۵ میلیارد ریال معوقات بانک های استان وصول شده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در سال گذشته از ۲۰۱ هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی جلوگیری و بیش از ۱ میلیارد دلار و ۲۱۹ میلیون یورو، وصول مطالبات شد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در سال گذشته از ۲۰۱ هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی جلوگیری و بیش از ۱ میلیارد دلار و ۲۱۹ میلیون یورو، وصول مطالبات شد.
در اسفندماه سال ۱۴۰۱ بیش از ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار فقره چک مبادله‌شد که ۹۳ درصد این چک‌ها وصول شده است.
در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ حدود ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار فقره چک مبادله‌ شد که ۹۲.۷ درصد این چک‌ها وصول شده است.
در دی‌ماه سال جاری حدود ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار فقره چک مبادله‌شد که ۹۳.۲ درصد این چک‌ها وصول شده است.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور میزان اثربخشی عملکرد این سازمان در ۱۰ ماهه اول امسال را تشریح کرد و گفت: ۱۴۵۹۰ میلیارد تومان در حوزه وصول مبالغ فرار مالیاتی اثربخشی صورت گرفت.
آخرین گزارش عملکرد مالیاتی حاکی از وصول ۳۸۸ هزار و ۷۳۸ میلیارد تومان درآمد مالیات‌های مستقیم و کالاها و خدمات در ۱۰ ماه نخست سال جاری است.
در آذرماه سال جاری بیش از ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار فقره چک مبادله‌ شد که بیش از ۹۳ درصد این چک‌ها وصول شده است.
چک‌های وصول شده در تهران حدود ۲.۱ میلیون فقره به ارزشی بیش از ۱۷۰.۲ هزار میلیارد تومان و چک‌های برگشتی حدود ۱۴۶ هزار فقره به ارزشی بیش از ۱۴.۵ هزار میلیارد تومان گزارش شده است.
یزدی زاده با اشاره به برخی برآوردها از بودجه سال آتی مبنی بر پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومان دولت از طریق مالیات تصریح کرد: وصول این میزان درآمد کار سخت و پیچیده‌ای نیست.
رئیس مرکز آموزش سازمان امور مالیاتی گفت: اکنون بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان یعنی به اندازه حجم مالیات مورد وصول طی سال گذشته معافیت و مشوق‌های مالیاتی در کشور در حال اعطاست.
شاکی گفت: گفتند اگر چک‌هایت وصول نشود، دوباره می‌دزدیمت و این بار می‌کشیمت. بعد از آن جیب‌های مرا گشتند. گوشی‌ام را برداشتند و با تهدید یک پنج میلیون و یک دو میلیون تومان به حساب خودشان واریز کردند. در نهایت آن‌ها یک چک ۱۰۰ میلیون تومانی و یک چک پنج میلیارد تومانی از من گرفتند.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در شش ماهه نخست امسال، ۵۱ درصد از کل تکلیف بودجه‌ای سازمان محقق شده و ۲۳۱ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در طرح ساماندهی مودیان مالیاتی، ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه کارت‌خوان به پرونده‌های مالیاتی وصل شد.
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در طرح ساماندهی مودیان مالیاتی، ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه کارت‌خوان به پرونده‌های مالیاتی وصل شد.
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار باکیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار با کیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با اهتمام سازمان امور مالیاتی، در یک سال اخیر وصول مالیات و عوارض ارزش افزوده از آلایندگی‌ها افزایش قابل توجهی داشته است.
رئیس سازمان امور مالیاتی پیش بینی کرده بود در سال جاریی از ۵۵۰ هزار خودرو لوکس شناسایی شده در کشور، ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مالیات بایستی اخذ و دریافت شود. رقمی قابل توجه که می‌تواند بخشی از درآمد‌های مالیاتی دولت را در سال جاری محقق کند.
معاون حقوقی و وصول مطالبات یک بانک دولتی گفت: هیچ دستورالعمل و بخشنامه‌ای مبنی بر صدور اجراییه برای دریافت جریمه توسط این بانک وجود ندارد.
غذا ابزار قدرتمندی برای کنترل سطح قند خون یا گلوکز است. انتخاب‌های سالم می‌توانند به شما کمک کنند از پیش دیابت جلوگیری کنید شانس پیشرفت از پیش دیابت به دیابت نوع ۲ را کاهش دهید و سطح گلوکز خود را در صورت داشتن آن مدیریت کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ