این معامله با یک شرکت املاک و مستغلات سعودی است که قصد دارد هتل، ویلا و زمین گلف با برند ترامپ را به عنوان بخشی از پروژه ۴ میلیارد دلاری املاک در عمان بسازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان در پیامی با خطاب به همه جریان‌های سیاسی خواستار اتخاذ تدابیری سریع برای دستیابی به توافقی ملی برای نجات همه جانبه کشور شد.
نواک جوکوویچ بعد از اولین برد در رولان گاروس یک پیام سیاسی نوشت که واکنش‌های زیادی در پی داشت.
نواک جوکوویچ بعد از اولین برد در رولان گاروس یک پیام سیاسی نوشت که واکنش های زیادی در پی داشت.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در پاسخ به پیام سردار قاآنی به حمایت های بی دریغ ایران از مقاومت فلسطین اشاره کرد.
وزیر امور خارجه درباره روند گفتگو‌های اخیر با آژانس اظهار کرد: بگذاریم من ارزیابی خودم را نگویم. دو روز پیش که با آقای بورل گفتگو داشتم وی شاید بعد از مدت‌ها و برای اولین بار براساس گزارشاتی که اتحادیه اروپا از آژانس دریافت کرده بود ابراز رضایت می‌کرد و می‌گفت روند، روند بسیار خوبی است.
این عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: تعابیر مختلفی می‌توان از ادبیات آمریکا در مورد راهکار سیاسی در مقابل ایران داشت که مهم‌ترین موضوع متاثر از نظام بین‌الملل و تحول جهانی در نظام بین‌الملل است. در نهایت آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که برجام را به نتیجه برسانند و زمان به نتیجه رسیدن را طولانی کنند. هدف آمریکا از برجام امتیاز گرفتن از ایران است. آن‌ها می‌خواهند برجام را به نفع خود تمام کنند و صحبت‌های سالیوان استراتژی جدید آمریکا است.
بلینکن در پیام خود نوشت: گروه هفت در قبال ایران با اتفاق نظر پیش می‌رود؛ شامل تنش‌زدایی و دیپلماسی همراه با بازدارندگی. ما همچنین توافق کردیم که عادی‌سازی روابط با جامعه جهانی که طالبان به دنبال آن است، منوط به اقدامات آنهاست. در آسیای مرکزی نیز ما کماکان متعهد به رسیدگی به نگرانی‌های مشترک هستیم.
اگر ایران و آمریکا بخواهند در دو سالِ موردِ نظرِ دیوان دربارۀ تعیین میزان غرامت به توافق برسند، مذاکرۀ مستقیم و بی‌واسطه بین مقام‌های دو کشور ضرورت پیدا می‌کند. این ضرورت بدان علت است که مذاکرۀ غیرمستقیم برای حل‌وفصل یک دعوای مالی و حقوقی بین دو دولت، در دنیای دیپلماسی جایی ندارد و به‌احتمال بسیار، دولت آمریکا نیز که معمولاً خواهان مذاکرۀ رودررو با مقام‌های ایرانی بر سر موضوعات مورد اختلاف دو کشور بوده است، مذاکرۀ باواسطه و غیرمستقیم در این‌باره را نخواهد پذیرفت.
رئیس جمهور کشورمان پیامی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان به رئیس شورای عالی سیاسی یمن ارسال کرد.
با توجه به بهبود روابط سیاسی ایران با عربستان فدراسیون فوتبال عربستان پیامی را برای فدراسیون فوتبال ایران صادر کرد.
یامین پور با انتشار توییتی از حضور رحمان رضایی در کادرفنی تیم ملی انتقاد کرد. یامین پور در توییت خود، او را به مخالفت با جمهوری اسلامی متهم کرده بود. حالا در پی این اقدام معاون وزیر، موقتا از رحمان خواسته شده در اردوی تیم ملی شرکت نکند تا به این مسئله رسیدگی شود.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن پیام تبریکی به رئیس جمهور چین فرستاد.
حزب تمدن اسلامی در پی درگذشت حسن غفوری فرد، از فعالان سیاسی و مدیران اسبق نظام اطلاعیه صادر کرد.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت:حزب اتحاد ملت مانند دشمنان بیگانه ایران، از قبیل آمریکا، انگلیس و اسرائیل نمی‌خواهد پیام راهپیمایی عظیم مردم ایران را درک کند.
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.
رئیس جمهور سابق آمریکا در پیام تبریک سال نو میلادی، به رقبای سیاسی خود از جمله رئیس جمهور کنونی این کشور حمله کرد!
سرگئی لاوروف در یک پیام ویدیویی به شرکت کنندگان کنفرانس عدم اشاعه گفت: واشنگتن سیاست فشار حداکثری در رابطه با توافق هسته ای با ایران را رها نکرده است.
«مهدی المشاط» در پیام تسلیتی به رئیس جمهور ایران، حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم و بر حمایت از دولت و ملت ایران در مقابل توطئه ها تاکید کرد.
لزوم تلاش امریکا به منظور حصول توافق هسته‌ای با ایران آن است که در صورت کناره گیری امریکا از میز مذاکره این پیام به نظام سیاسی ایران منتقل خواهد شد که امریکا به دنبال پیشبرد سیاست تغییر رژیم در ایران است. در آن صورت، نظام سیاسی ایران بیش از پیش متقاعد می‌شود که برای بقا باید به سلاح هسته‌ای دست یابد این وضعیت به مسابقه تسلیحات هسته‌ای دامن خواهد زد.
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز با بیان اینکه توافق در دسترس است، گفت: طرف آمریکایی بارها به ما پیام داده که آنها از اراده لازم برای رسیدن به توافق برخوردارند.
محمد جمشیدی، معاون سیاسی رئیس دفتر رئیس جمهور در توییتر نوشت: پیام رئیسی از سمرقند تا نیویورک نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی است.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری ساعتی پیش از درخواست یکی از روسای ارشد اروپای غربی برای میانجی‌گری سیدابراهیم رئیسی در جنگ روسیه و اوکراین خبر داده بود، اما این مقام اروپایی کیست؟
حسین اسماعیل الصدر، از علمای شیعه عراقی در بیانیه‌ای اعلام کرد: از تمام طرف‌های سیاسی و بقیه طرف‌ها می‌خواهیم سلاح و تمام تنش‌ها را که به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم عراق منجر شده است کنار بگذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ