یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه پس از اظهارات رهبری به این اطمینان رسیده که اگر جنایتی در مدارس رخ داده باشد، حتما با آن برخورد می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در کنار تکرار یاوه گوئی ها درباره ضرورت تقابل جهانی با برنامه هسته ای ایران، گفت که عادی سازی روابط تل آویو با عربستان به نفع آمریکاست.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، دلیل به تعویق افتادن نشست وزرای خارجه برخی کشورهای عربی و تل آویو در مراکش را گسترش شهرک سازی ها در کرانه باختری عنوان کرد.
سفر کوهن به اسپانیا به ویژه از آن جهت اهمیت دارد که این کشور به زودی ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا را بر عهده می‌گیردسفر وزیر خارجه اسرائیل به اسپانیا در راستای تلاش‌های این رژیم برای ایجاد یک ائتلاف چندجانبه با کشور‌های اروپایی در مقابل برنامه هسته‌ای ایران است.
به گفته آریل کوهن کارشناس ارشد بازار انرژی، در طول سال‌گذشته، غرب با اعمال تحریم بر محصولات هیدروکربنی روسیه و کمک نظامی به اوکراین با مسکو مقابله کرد، اما بزرگ‌ترین دموکراسی جهان و یکی از بزرگ‌ترین متحدان ایالات‌متحده آمریکا، یعنی هند در آسیا با آنها همراهی نکرد.
شهردار منطقه 22 تهران گفت:یکی از ویژگی‌های پروژه تقاطع کاج و گلها ارتقا سطح نفوذ پذیری بافت شهری است که در بستر آن محله کوهک و هوانیروز از بن بست خارج می‌شود.
الی کوهن، سه‌شنبه به عنوان بخشی از کارزار اسرائیل برای توقف برنامه هسته‌ای ایران راهی آلمان شده است.
«ایلی کوهن» که با هدف محقق ساختن رؤیای فشار بر ایران به آلمان سفر کرده است، گفت که تنها راه توقف برنامه هسته ای ایران، فشارهای دیپلماتیک و اقتصادی است.
کوهن گفت: «طبق برآورد من، [ایالات متحده آمریکا] و اروپا دیگر نمی‌توانند در موضوع ایران در کناری بایستند. ایران به غنی‌سازی اورانیوم تا 90 درصد نزدیک است و ایران جنگ با اوکراین به روسیه سلاح می‌دهد.»
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: بنیامین کوهکن ۱۷ ساله به اتهام قتل عمد و سرقت مسلحانه در بازداشت موقت به سر می‌برد و شایعه خودکشی وی صحت ندارد.
«الی کوهن» وزیر خارجه اسرائیل با انتشار بیانیه‌ای رسمی نوشت: «به نمایندگی از کابینه اسرائیل تأسف عمیق خود به ملت ترکیه به سبب این زمین‌لرزه را اعلام می‌کنم».
بنا به ادعای چند منبع موثق اسرائیلی و اوکراینی، کی‌یف قصد دارد در جریان سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به اوکراین، برای «آزمودن» تعهد و حمایت تل‌آویو، مجموعه‌ای از درخواست‌ها را مطرح کند.
سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به سودان سبب واکنش هایی شده است.
«ایلی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که به سودان سفر کرده است با «عبدالفتاح البرهان» دیدار و گفتگو کرد.
ایلی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرده که به زودی راهی اوکراین خواهد شد.
وزیر خارجه روسیه و رژیم صهیونیستی در تماسی تلفنی با هم به بحث و تبادل نظر پرداختند.
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور در گفتگو با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بر پایبندی واشنگتن به راهکار دو دولتی و مخالفت با سیاست های مغایر آن تاکید کرد.
وزیرخارجه امارات متحده عربی در گفتگوی تلفنی با «ایلی کوهن» وزیر خارجه جدید رژیم صهیونیستی، انتخاب وی در این مقام را به وی تبریک گفت.
بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر مامور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «ایلی کوهن» وزیر سابق اطلاعات این رژیم را به عنوان وزیر خارجه در نظر گرفته است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تسریع عملیات احداث زیرگذر تقاطع بزرگراه شهید همدانی با بلوار کوهک خبر داد.
محسن کوهکن گفت: اقلیت انگشت‌شماری با عملشان نشان می‌دهد که به حجاب اعتقادی ندارد. با این اقلیت خیلی خیلی انگشت‌شمار بازهم باید طبق قانون برخورد کنیم.
محسن کوهکن نماینده سابق مجلس با بیان اینکه زنان کشور ما نجابت دارند، اعلام کرد: با وجود همه تبلیغات دشمن، وقتی اکثریت جامعه را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم حجاب دارند. اگر قبلا در خیابان راه می‌رفتم و می‌دیدم برخی زنان یک شالی روی سرشان انداخته و حجاب کامل و صحیحی ندارد، فکر می‌کردم اعتقادی ندارد، امروز اگر همان زن را ببینم باید بگویم استغفرالله، چراکه به حجاب معتقد است، اما تشخیصش این است که در این حد داشته باشد.
وزیر امور خارجه کشورمان با صدور حکمی علیرضا کوهکن را به عنوان مشاور دیپلماسی علمی وزیر امور خارجه منصوب کرد.
دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا برای این مذاکرات دیوید کوهن، معاون مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و تام وست، نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان را به دوحه پایتخت قطر فرستاد.
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: چارچوب اصل ۲۷ قانون اساسی با تدوین قوانین موضوعه مشخص شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ