الی کوهن، سه‌شنبه به عنوان بخشی از کارزار اسرائیل برای توقف برنامه هسته‌ای ایران راهی آلمان شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه عربستان سعودی از تماس تلفنی فرمانده ارتش سودان با وزیرخارجه عربستان خبر داد.
وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که علاقه‌ای به قبول ریاست وزارت دفاع این کشور ندارد.
در حالی که وزارت امور خارجه الجزایر درخواست این وزارتخانه از سفیر امارات برای خروج از خاک الجزایر را قاطعانه رد کرد؛ منابع محلی از برکناری وزیر ارتباطات این کشور خبر دادند.
در حالی که وزارت امور خارجه الجزایر درخواست این وزارتخانه از سفیر امارات برای خروج از خاک الجزایر را قاطعانه رد کرد؛ منابع محلی از برکناری وزیر ارتباطات الجزایر از سمت خود خبر دادند.
وزیر خارجه بنگلادش اعلام کرد این کشور رسما برای  عضویت در گروه بریکس درخواست داده است.
وزیر خارجه بنگلادش اعلام کرد این کشور رسما برای  عضویت در گروه بریکس درخواست داده است.
وزیر امور خارجه مصر ضمن درخواست از جامعه جهانی برای اقدام فوری به منظور توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، گفت که تلاش‌های کشورش برای برقراری‌ آتش‌بس بی‌نتیجه بوده است.
وزیر امور خارجه مصر ضمن درخواست از جامعه جهانی برای اقدام فوری به منظور توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، گفت که تلاش‌های کشورش برای برقراری‌ آتش‌بس بی‌نتیجه بوده است.
وزیرخارجه آمریکا از نیجر درخواست کرده است تا روابطش را با تل آویو عادی کند.
معاون وزیر خارجه اوکراین برای طرح درخواست کمک از هند راهی این کشور می‌شود.
وزیر امور خارجه اوکراین با انتقاد از رد درخواست «زلنسکی» برای صحبت در مراسم اسکار، این تصمیم را بهترین نمونه از ریاکاری صنعت فیلم توصیف کرد.
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از درخواست برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت درپی یورش نظامیان صهیونیست به نابلس و شهادت و زخمی شدن ده ها فلسطینی خبر داد.
وزیر امور خارجه آلمان امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای فنلاندی خود در هلسینکی گفت: درخواست پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو باید تصویب شود.
بنا به ادعای چند منبع موثق اسرائیلی و اوکراینی، کی‌یف قصد دارد در جریان سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به اوکراین، برای «آزمودن» تعهد و حمایت تل‌آویو، مجموعه‌ای از درخواست‌ها را مطرح کند.
یک رسانه لبنانی به سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی ودرخواستی که او از مقامات صهیونیست برای مشارکت فعالتر در جنگ اوکراین داشته است. پرده برداشتند.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز درخواست ضدروسی را از پارلمان اروپا مطرح کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در همین مذاکرات اخیر وین، یکی از موضوعاتی که آمریکایی‌ها از ما خواستند، این بود که مقامات سابق آن‌ها از بلک لیست خارج شوند.
وزیر خارجه اوکراین اعلام کرد که کشورش قصد دارد امروز دوشنبه خواستار لغو عضویت دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل متحد شود.
آقا کمال عزیز شما که شکر خدا دست‌تان به مراجع عالی تصمیم‌ساز می‌رسد برای حل این مشکل آستینی بالا بزنید و دست در دست عقلایی اثرگذار قدمی برای درمان این درد بزرگ ‌بردارید. از وزیر محترم امور خارجه‌مان که به ظاهر کاری ساخته نیست
وزیر خارجه با انتقاد از رویکرد آمریکایی‌ها در ارتباط با تحولات داخلی ایران در طول سه ماه گذشته و با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه شاهد تغییر رویکرد و واقع بینی این کشور باشیم، گفت: آمریکایی‌ها باید بین ریاکاری و درخواست برای رسیدن به توافق یکی را انتخاب کنند.
وزیر امور خارجه اسپانیا نیز در این گفت و گوی تلفنی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز و ابراز همدردی ملت و دولت اسپانیا با ملت و دولت ایران، بر ضرورت گفتگو تاکید کرد.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز در پیامی درخواست کرد: حتی یک دقیقه تأخیر نکنید؛ به اوکراین پدافند هوایی بدهید.
وزیر امور خارجه فرانسه گفت: عصر امروز با وزیر امور خارجه ایران تماس گرفته و بار دیگر آزادی سریع ۵ هموطن را که در ایران هستند، درخواست خواهم کرد.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور گفت: یک ابتکار صلح در کنار یک پیام مهم توسط وزیر خارجه آقای امیرعبداللهیان به مسکو ارسال شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ