سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به سودان سبب واکنش هایی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره تداوم گرمای بی سابقه هوا و احتمال تعطیلی ادارات، گفت: در صورتی که وزارت بهداشت تشخیص بدهد که گرمای هوا سلامت مردم را به خطر می‌اندازد ممکن است باز هم تعطیلی رخ بدهد، اما امیدواریم نیازی به تعطیلی کشور وجود نداشته باشد.
جنبش حماس ضمن واکنش به تداوم تعرض صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، به شهرک‌نشینان در خصوص ادامه این تعرض‌ها هشدار داد.
اتحادیه اروپا ضمن تداوم سیاست دوگانه خود در قبال مسئله فلسطین، عملیات رزمندگان مقاومت در شهرک «عیلی» را محکوم و در عین حال از گسترش شهرک‌سازی های تل آویو در کرانه باختری ابراز نگرانی کرد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی خبری با انتقاد از تجاوز وزیر تندرو امنیت قومی صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، شهرک‌سازی‌های جدید صهیونیست‌ها را مانعی تحقق راه حل دو دولت خواند.
وزارت خارجه قطر و سخنگوی انصارالله یمن به تحرکات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی واکنش نشان دادند.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن امروز سه شنبه به جنایت ترور خضر عدنان واکنش نشان داد و تداوم سیاست های تل آویو را عامل تشدید بی ثباتی در منطقه دانست.
درگیری ها میان نیروهای واکنش سریع سودان تحت فرماندهی حمیدتی و ارتش این کشور به فرماندهی عبدالفتاح البرهان وارد دومین روز خود شده است.
شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای تند تشدید تنش‌ها و تداوم هتک حرمت مسجدالاقصی و عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی نظامیان اسرائیلی را محکوم کرد.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم هراس واشنگتن از تعمیق روابط تهران - مسکو در واکنش به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال، از تعمیق روابط این دو کشور باز هم ابراز نگرانی کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: واکنش مداخله‌آمیز برخی مقامات غربی به موضوع مسمومیت مشکوک دانش‌آموزان عزیز دختر ایرانی، تداوم جنگ ترکیبی دشمن است.
مقامات آمریکایی در تداوم مداخله جویی در امور داخلی ایران، این بار موضوع مسمومیت دانش‌آموزان دختر را مستمسکی برای دور جدید دخالت در امور ایران به بهانه حمایت از دختران ایرانی یافته‌اند و با ابراز نگرانی، خواستار تحقیقات در این زمینه شده‌اند.
سازمان ملل به تداوم بازداشت رهبران مخالفان از سوی نیروهای امنیتی تونس واکنش نشان داد و آنها را خودسرانه توصیف کرد.
سازمان ملل به تداوم بازداشت رهبران مخالفان از سوی نیروهای امنیتی تونس واکنش نشان داد و آنها را خودسرانه توصیف کرد.
نرخ ارز در واکنش به سیاست‌های تثبیتی بانک مرکزی (حذف ارز ترجیحی، تعیین قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی ارز نیمایی و فروش پنج‌هزار یورو به متقاضیان) کاهش قیمت مداومی داشته  و با افت ۲ تا سه هزار تومان در کانال ۴۳ هزار تومان در نوسان است.
منابع فلسطینی از زخمی شدن یک نظامی رژیم صهیونیستی در شهرکی در قدس اشغالی خبر دادند.
منابع فلسطینی از زخمی شدن یک نظامی رژیم صهیونیستی در شهرکی در قدس اشغالی خبر دادند.
اتحادیه اروپا امروز بدون اشاره به تداوم چند دهه اشغالگری از سوی صهیونیست ها صرفا به «ابراز نگرانی» در خصوص تنش های پیش آمده در سرزمین های اشغالی بسنده کرد.
نتایج عدم مدیریت تولید و مصرف انرژی سبب شده سهم شب‌های شهر تاریکی شود، این درحالی‌ست که تداوم تاریکی‌ها، آن‌هم در وضعیت نابه‌سامان اقتصادی علاوه بر خودِ تاریکی، آسیب‌های اجتماعی به‌همراه خواهد داشت.
در ادامه موج محکومیت هتاکی به قرآن در سوئد، مفتی عمان هم واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تداوم هتک حرمت قرآن کریم در کشورهای اروپایی که این بار در سوئد رخ داد، را قویا محکوم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم حمایت از ناآرامی های ایران ادامه داد: به گفته سازمان‌های معتبر حقوق بشر، مقامات ایرانی از سه ماه پیش که اعتراضات مسالمت‌آمیز آغاز ش،٫ صدها معترض از جمله ده‌ها کودک را کشته‌اند و بیش از ۱۸۰۰۰ نفر را دستگیر کرده‌اند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اظهارنظر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر تداوم فشار به اسرائیل برای تغییر سیاست های خود پیرامون قواعد درگیری در کرانه باختری واکنش نشان داد.
جنبش فتح در واکنش به شهادت سه نفر از مجاهدان خود در حمله صبح امروز رژیم صهیونیستی به نابلس اعلام کرد که جنایات رژیم اشغالگر نتیجه ای جز اصرار این جنبش بر مقابله با این رژیم نخواهد داشت.
یکی از رهبران حماس به شهادت خالد منصور از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین واکنش نشان داد و از تداوم نبرد وحدت میادین علیه صهیونیستها خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ