«ایلی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که به سودان سفر کرده است با «عبدالفتاح البرهان» دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه عبری گزارش داد که وزیر امور خارجه تل‌آویو از دیدار «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با «عبدالله بن زائد» وزیر امور خارجه امارات ابراز ناخرسندی کرد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار وزیر خارجه جمهوری عربی سوریه، گفت: تروریسم ابزار آمریکا و رژیم صهیونیستی برای بحران‌آفرینی در منطقه است.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نخست وزیر عراق بر لزوم تداوم همکاری‌های دو جانبه جهت خنثی سازی طرح‌های ثبات زدای دشمنان جهان اسلام و در رأس آن‌ها، رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رژیم نژادپرست صهیونیستی را منشأ و منبع اصلی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه دانست.
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در سفر به بروکسل و دیدار با مقامات ارشد اتحادیه و پارلمان اروپا به رایزنی علیه ایران پرداخت و مدعی هم‌گرایی مواضع دو طرف در قبال ایران شد.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی دیدار قریب الوقوع خود از باکو را مهم خواند و گفت که برای رویارویی با چالش‌های مشترک با سران این کشور گفت‌وگو و تبادل نظر می‌کند.
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با «لیندسی گراهام»، سناتور ارشد جمهوری‌خواه آمریکا گفته است که برای توقف ایران هسته‌ای به هماهنگی با آمریکا نیاز داریم.
وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان که برای افتتاح سفارت کشورش به تل آویو سفر کرده است، با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.
سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به سخنان ضد ایرانی صدر اعظم آلمان در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: کشور‌های مستقل و افکار عمومی جهان از این گونه مواضع و رفتار‌های مبتنی بر استاندارد‌های دوگانه به ستوه آمده و راسخ‌تر می‌شوند که ادعا‌ها و اتهامات غربی‌ها علیه ایران ریاکارانه و نامعتبر است.
در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان و رییس جمهور سوریه، حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این کشور در بحیوحه زلزله اخیر شدیداً محکوم شد.
در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان و رییس جمهور سوریه، حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این کشور در بحیوحه زلزله اخیر شدیداً محکوم شد.
وزیر خارجه سوریه در دیدار با سفرا و روسای نمایندگی‌ های دیپلماتیک در این کشور بر ضرورت واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به دمشق و محکوم کردن آن تاکید کرد.
وزیرخارجه رژیم صهیویستی پس از دیدار با همتای سودانی خود و سفر به خارطوم جزئیاتی از این دیدار را اعلام کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری باوزیر امور خارجه آمریکا بدون اشاره به اینکه دو طرف دارنده بمب هسته ای هستند، گفت: در دیدار خود توافق کردیم که ایران نباید به سلاح هسته ای دست یابد!
وزیرخارجه آمریکا امروز دوشنبه برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی وارد تل آویو شد.
خبرگزاری رسمی بحرین از دیدار وزیر امور خارجه این کشور با سفیر رژیم صهیونیستی در منامه خبر داد.
وزیر امور خارجه اردن در دیدار با مقام سازمان ملل درباره خطر تنش آفرینی های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینان هشدار داد.
وزیر خارجه سوریه در دیدار با فرستاده ویژه سازمان ملل از تداوم اشغالگری آمریکا و ترکیه در بخش هایی از خاک سوریه انتقاد کرد و محکومیت تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به کشورش را خواستار شد.
روزنامه معاریو در گزارشی اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیرخارجه آمریکا در دیدار با نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل به وی هشدار داده است.
وزیر خارجه امارات و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هم دیدار و گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه امارات که برای اولین بار به اراضی اشغالی فلسطین سفر کرده است، با رئیس رژیم صهیونیستی دیدار کرد.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات قرار است هفته آینده در سفر به اراضی اشغالی با مقامات این رژیم دیدار و گفتگو کند.
دیدار ناگهانی رهبران جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در غزه، یک دیدار معمولی نبود، بلکه حاوی پیام‌های سیاسی و امنیتی در داخل و خارج به ویژه برای یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی بود.
رسانه های صهیونیست از دیدار و رایزنی مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه آمریکا درباره ایران و ترسیم مرزهای دریایی با لبنان خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ