بگذارید بی‌پرده سخن بگوییم؛ وقتی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مشکلات مختلف موجود در کشور را برمی‌شمارد و هیچ برنامه‌ای برای رفع یا توقف آن ارائه نمی‌شود، آیا می‌توان گفت که بخش‌های اجرائی پتانسیل عبور از مشکلات را دارند؟ و آیا این راه به تغییر شکل توانایی دولت منجر نخواهد شد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور پیروزی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی ترکیه را اقتدار و توانمندی ایران قهرمان‌پرور دانست و تبریک گفت.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: اقتدار دستگاه قضائی وابسته به توانمندی قضات است چرا که نظام قضائی با ایجاد عدل و قسط در راستای ایجاد آسایش و امنیت در جامعه نقش مؤثری دارد.
حجاریان و همفکران او به جای پذیرش این واقعیت که دیپلماسی اقتدار دولت رئیسی عملاً شکست رویکرد غربگرایانه آنان را نشان داده است، سیاست نعل وارونه را انتخاب کرده‌اند. به عبارت دیگر، نه دولت سیزدهم، بلکه از قضا این حجاریان و دوستان او هستند که امروز به پوپولیسم، شعارمحوری و ناتوانی شهرت یافته‌اند. زیرا اگر این‌گونه نبود، دست‌کم دستاورد یا واقعیت ملموسی بود که امروز بتوانند از آن دفاع کنند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسیر اقتدار دریایی مهمترین عامل قدرت کشور ماست و کشور ما برای اینکه یک قدرت دریای بزرگ باشد چیزی کم ندارد.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: اگر امروز در آرامش و امنیت هستیم در سایه مجاهدت‌های نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی است و امروزه ضرورت داشتن اقتدار نظامی امری انکارناپذیر است.
رئیس‌جمهور با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با عفو متهمین و محکومین حوادث اخیر کشور، گفت: این نگاه به اعضای جامعه به خصوص جوانان آن پس از فروکش کامل غبار اغتشاشات، از موضع اقتدار و البته از موضع یک نگاه پدرانه است.
رئیس اسبق سازمان تنظیم مقررات رادیویی گفت: باید اقتدار سازمان تنظیم افزایش یابد و اگر اراده‌ای باشد رگولاتوری نسل پنجم و تعامل بین رگولاتورها رخ دهد.
رئیس دفتر مطالعات راهبردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: پرچم کشورمان توسط دلاوران و تکاوران نیروی دریایی در دریاها و اقیانوس‌ها در اهتزاز است.
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در نماز جماعت علمای اهل سنت و شیعه استان کردستان حضور یافت. / خبرگزاری دانشجو
رئیس صداوسیما گفت: نظام جمهوری اسلامی از اقتدار، اعتماد به نفس و قدرت بسیار بالایی برخوردار است که اجازه می‌دهد دیدگاه‌های مختلف مطرح شود.
رئیس جمهور اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخاراتی برای کشور هستند و اساس قدرت و اقتدار نظام ما هم وجود مردم و جوانانی است که حاضرند مسئولیت بپذیرند و در مقابل دشمن به هیچ عنوان میدان را خالی نمی‌کنند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: در تلاشیم با ایجاد زیرساخت‌های لازم و توسعه روابط داخلی و تعاملات بین‌المللی، خدمات‌رسانی به مردم کشور را توسعه دهیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برپایی اجتماع اقتدار بسیجیان با عنوان «حماسه پایداری» در هفته بسیج گفت: تشکیل شجره طیبه بسیج عمق راهبرد دفاعی برای ملت ایران شد.
شیراز - نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی وحدت بین شیعه و سنی را رمز اقتدار کشور عنوان کرد.
رئیس جمهور تاکید کرد: امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون ایستادگی ملت ایران و مجاهدت‌های شهیدان است.
رئیس جمهور تاکید کرد: امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون ایستادگی ملت ایران و مجاهدت‌های شهیدان است.
رئیسی گفت: تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در کشور ناشی از احساس خطری است که از اقتدار و پیشرفت نظام می‌کند.
رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس گفت:آجا با تکیه بر توان داخلی ضمن نمایش قدرت پهپادی خود به حوزه تولید زیرسامانه‌های عملیاتی پهپادها ورود کرد،ازاین روایران تبدیل به یک ابرقدرت پهپادی شد.
رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس گفت:آجا با تکیه بر توان داخلی ضمن نمایش قدرت پهپادی خود به حوزه تولید زیرسامانه‌های عملیاتی پهپادها ورود کرد،ازاین روایران تبدیل به یک ابرقدرت پهپادی شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایمان، اعتقاد، آمادگی جسمانی، آموزش بالا و مهارت نفرات در کنار آمادگی تجهیزات و فرماندهی خوب فرماندهان نیرو در تمام سطوح، رزمایش موفقی را رقم زد.
معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: اقتدار دفاعی موجب آرامش خاطر مردم و امیدواری به آینده روشن است.
رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری هجدهم مرداد به نام شهدای مدافع حرم در تقویم رسمی کشور، یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت و تصریح کرد: شهدای مدافع حرم، پاسداران حریم اسلام هستند که در مظلومیت، جانانه از ارزش‌ها دفاع کردند و به شهادت رسیدند.
رئیسی با گرامیداشت یاد سرداران شهید سلیمانی و همدانی گفت: شهدای مدافع حرم علاوه بر پاسداری از حریم اهل بیت (ع)، از امنیت و اقتدار کشور نیز دفاع کردند و همه کسانی که دلسوز ایران و اسلام اند، قدردان این مجاهدت‌ها هستند.
بعد از شایعه توافق دلفی با پرسپولیس، با خود این بازیکن تماس گرفتیم تا در این خصوص با خود این بازیکن صحبت کنیم. دلفی ضمن تایید پیشنهاد پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه پرسپولیس روز گذشته با مدیر برنامه‌های من تماس گرفته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ