محسن پیرهادی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعطیلی شنبه‌ها را با شجاعت جایگزین پنج‌شنبه‌ها کنیم، گفت: تغییر تعطیلی از پنجشنبه به شنبه، هیچ منع شرعی و قانونی ندارد و صرفا نیاز به یک عزم و اصلاح دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات رئیسه مجلس در جلسه امروز تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس با انتقاد از افزایش بی رویه قیمت مرغ در کشور، گفت: قیمت مرغ پر کشیده است و مطالبات کشاورزان گندمکار نیز پرداخت نشده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم وعده وزیر آموزش و پرورش، تغییری در رتبه‌بندی معلمان اعمال نشده است.
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مقرر شد وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی کند و فرد دیگری در جایگاه ایشان باشد. وزیر هم قول داد که در اسرع وقت رئیس ستاد انتخابات را تغییر دهد که در این صورت نمایندگان قانع شدند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وزیر کشور اعلام کرد بخشنامه معاونت سیاسی وزارت کشور بدون هماهنگی با وی بوده و قول داد معاون سیاسی خود را تغییر دهد.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از تعیین تکلیف طرح شفافیت قوای سه گانه در نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و تاکید کرد: مفاد قانون شفافیت قوای سه گانه از ماه آینده برای سایر قوا و دستگاه ها از جمله مجلس، هیات وزیران و قوه قضاییه اجرایی خواهد شد.
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه اقدام فراجا در برخورد با کشف حجاب در راستای اجرای قانون انجام می‌شود، گفت: مجلس از این اقدام حمایت می‌کند.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی سوالات تعدادی از نمایندگان از وزرای  آموزش و پرورش، نیرو و امور اقتصادی اعلام وصول کرد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون مالیات دانه درشت‌ها ۵.۵ برابر تمام کسبه کشور شامل چهار میلیون کسبه است.
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: لایحه بودجه سال 1402 دوشنبه اول اسفندماه در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادعای یک رسانه مبنی بر طرح سوال از رئیس‌جمهور به نقل از یک منبع نامشخص را بی‌اساس و کذب دانست و گفت: ادعای مطرح شده به نقل از نماینده‌ای موهوم فقط یک کار رسانه‌ای است و قابل اعتنا نیست.
علیرضا سلیمی با تکذیب خبر برخی رسانه‌ها درباره سوال از رئیس‌جمهور اظهار کرد: برخلاف ادعای منتشر شده، هیچ سوالی در سامانه مجلس در خصوص سوال از رئیس جمهور ثبت نشده است.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به اظهارات اخیر یکی از ائمه جمعه مبنی بر اینکه همه نمایندگان مجلس رشوه گیر هستند، واکنش نشان داد.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار پایبندی هیات رئیسه به آیین نامه داخلی مجلس شد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره روند بررسی تقاضای استیضاح وزیر صمت در صحن مجلس ارائه کرد.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی معتقد است که فعلا در رابطه با موافقت یا مخالفت با وزیر پیشنهادی کار نمی توان اظهار نظر کرد، چراکه کمیسیون اجتماعی یک سری مسائل و مطالباتی از بابت تعامل وزیر پیشنهادی با مجلس دارد که پس از ارائه برنامه های ایشان می توان گفت که موافق یا مخالف هستیم.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
حاجی دلیگانی گفت: هنوز خبری از اینکه دولت در چه روزی قصد معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس را دارد به دست ما نرسیده است اما زمان دولت برای معرفی وزیر رو به اتمام است.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پنج راهکار برون رفت از ناترازی تولید و مصرف برق اظهار داشت: صنایع پرمصرف باید به سمت تولید و تامین برق مورد نیاز خود بروند.
چرا اصناف به مالیات اعتراض دارند؟
عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از انتخاب ۱۵ عضو هیات تحقیق و تفحص از شستا در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: دولت نباید ابتدا به ساکن روی نقطه‌های حساسی مثل خوراک و معیشت مردم، مثل نان دست می‌گذاشت.
عضو هیات رییسه مجلس گفت: بخشی از گرانی معلول میزان نقدینگی است که دولت حسن روحانی وارد سیستم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ