نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: متأسفانه تقریباً در هیچ حوزه‌ای وعده‌های رئیسی محقق نشده و عملکرد دولت سیزدهم قابل قبول نیست بنده این اظهارات را با ناراحتی درونی بیان می‌کنم و می‌گویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
نماینده مجلس با بیان اینکه نگاه آقای قالیباف را در سه سال اخیر از نزدیک دیده‌ام، گفت:  کاش آقای قالیباف به‌جای آقای رئیسی رئیس‌جمهور شده بود. آقای قالیباف خیلی بهتر از بقیه جامعه و جوانان را می‌شناسد. در داستان خودرو ایشان خیلی کمک کرد.
نماینده چابهار از گردش مالی بازار فیلترشکن ها روایت کرد و با کنایه به دولت گفت: نمی شود ما و رییس جمهور به دنبال تیک آبی در اینستاگرام و توئیتر باشیم و در این فضا فعالیت کنیم و بعد برای مردم محدودیت ایجاد کنیم.
این نماینده مجلس تاکید کرد: کلمه ترک فعل که این روزها از این مجلس شروع شده است نباید باعث تضعیف دستگاه اجرایی کشور شود؛ در این زمینه از رئیس قوه قضائیه تقاضا دارم، دادستان‌ها و قضات را به این مهم توجه دهند.
شهربانو منصوریان می گوید شرایط کمپ تیم های ملی ووشو برای جوانانی که تازه وارد تیم ملی شده اند، مناسب نیست.
ابراهیم رضایی نماینده مجلس در توییتر نوشت: فقط در ایران سلبریتی بی‌سواد و مجری تلویزیون دولتی در مورد همه چیز نظر می‌دهد و اجازه دارد هر موضعی بگیرد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در دولت قبل در وضعیت عفاف و حجاب، سینما، تئاتر، فیلم و نمایش خانگی تقریبا رویکرد غربی بر کشور حاکم شده بود و خیلی‌ها فکر می‌کردند ما نتوانیم به فرهنگ دینی و اسلامی برگردیم، اما با روی کار آمدن دولت رییسی رویکرد و نگاه تغییر پیدا کرد.
نماینده مجلس با بیان اینکه وضعیت دریاچه ارومیه بحرانی است گفت: حجم قابل توجهی از آب دریاچه تبخیر شده است، جا‌های کم عمق تقریبا خشک شده است و در وضعیت بحرانی به سر می‌برد اگر وضعیت همین گونه پیش برود ما گرد و غبار‌ها و طوفان‌های نمکی را خواهیم داشت که شهر‌ها و استان‌های اطراف را برای زندگی تهدید می‌کند.
رشیدی کوچی گفت: من باز هم تکرار می‌کنم نمی‌خواهم بگویم لایحه خوب است یا بد، اما این لایحه را خواندم تقریبا دائم در آن گفته شده می‌گیریم، می‌بندیم و جریمه می‌کنیم، ولی اصلا نگفته‌ایم کجا تشویق، ترغیب، حمایت و هدایت می‌کنیم. این موارد داخلش نیست و این یکطرفه به قاضی رفتن است.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قبل در برقراری روابط با کشورهای منطقه، همسایه و محور مقاومت کم کاری داشت، درباره سوریه سیاست فشل را پیگیری کرد و تقریبا در این مسیر گامی برنداشت.
آصفری با اشاره به آمار دانش‌آموزان مسموم شده از ابتدای این موضوع تا روز یکشنبه هفته جاری (۲۱ اسفند) گفت: یک بخشی از مسمومیت ناشی از استفاده از نفتالین و همچنین ماده‌ای به نام برنج بوده است. بخشی از مسائل هم بخاطر شیطنت دانش آموزان بود که زودتر مدارس را تعطیل کنند. بخشی هم هدفمند و با غرض انجام شد (تقریبا بیش از ۱۰۰ نفر در این قضیه دستگیر شدند) که در بین دستگیرشدگان تعدادی دانش آموز بودند که بخاطر شیطنت این کار را انجام داده و با اخذ تعهد آزاد شدند.
به نظر من برجام پرونده‌اش خیلی وقت است که بسته شده است آن هم هنگامی که ترامپ از آن خارج شد و جمهوری اسلامی ایران در دولت آقای روحانی یکطرفه شروع به اجرای برجام و امتیاز دادن کرد و هیچ امتیازی نگرفت.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در ۱۰ سال اخیر نسبت تصادفات تقریباً تفاوت معناداری ندارد و نه تنها تعداد متوفیان تصادفات کم نشده بلکه در سال ۱۴۰۰، این آمار ۹ درصد افزایش یافته است. بر اساس آمار موجود در سال ۱۷ هزار کشته و ۳۱۷ هزار مصدوم در تصادفات داریم. این سوال از وزیر صمت مطرح است که نقش مثبت وزارت صمت در کاهش تلفات چیست؟
نماینده پیشین مجلس گفت: اقتصاد ایران در آستانه فروپاشی است و رابطه دولت – ملت تقریباً قطع است و حتی به نوعی در تناقض و جدال با هم هستند.
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس گفت: امروز با گذشت ۷ ماه از ابلاغ قانون بودجه، بودجه بخش استانی ۴ درصد و بخش ملی صرفاً ۶ درصد تخصیص پیدا کرده، یعنی عملاً بودجه ۱۴۰۱ صفر درصد اختصاص داشته است.
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس گفت: امروز با گذشت ۷ ماه از ابلاغ قانون بودجه، بودجه بخش استانی ۴ درصد و بخش ملی صرفاً ۶ درصد تخصیص پیدا کرده، یعنی عملاً بودجه ۱۴۰۱ صفر درصد اختصاص داشته است.
یک نماینده مجلس با اشاره به تاخیر در ارسال لایحه بودجه به مجلس به بهانه برنامه هفتم می‌گوید: دولت بالاخره اطلاع داشته که برنامه هفتم و لایحه بودجه تقریبا نزدیک به هم و توامان خواهد بود، بنابراین این‌ها، بهانه‌ها و توجیه‌هایی است که از سوی دولت عنوان می‌شود.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: باتوجه به این که تقریباً یک سال و نیم از دولت گذشته است برای اینکه بتواند خودش را تقویت کند باید به یک سری افراد خارج از مجموعه خودش اعتماد کند، به هرحال هستند افراد دیگری که بتوانند کمک کنند. افرادی که تفکرات‌شان با تفکرات دولت همسو و هم‌راستا است، اما این محدودیتی که دولت قائل شده به نظر می‌رسد در نهایت به نفع خود دولت نباشد.
محسن زنگنه گفت: براساس گزارش دیوان محاسبات، از حدود ۱۶۰ حسابی که (شرکت‌های وزارت نفت) در بانک‌های مختلف داشتند، تقریباً ۹۰ تای آن‌ها، شناسایی و مسدود شده و به حساب واحد خزانه در بانک مرکزی منتقل شده است.
غلامرضا نوری قزلجه گفت: من از آقای رئیس‌جمهور درخواست کردم با توجه به اینکه شورای عالی فضای مجازی الان حوزه اینترنت و فضای مجازی را در اختیار دارد و با مصوبات جدیدی که گذرانده تقریبا اشراف آن کامل شده و ریاستش با رئیس‌جمهور محترم است، برای برگشت هرچه سریع‌تر اینترنت به شرایط یکی دو ماه قبل کمک کنند.
علیرضا عباسی گفت: نزولات جوی در سطح کشور با توجه به مساحتی که کشور دارد تقریبا ۴۰۰ میلیارد متر مکعب است که تقریبا از ۳۰۰ میلیارد مترمکعب آن هیچ استفاده‌ای نمی‌شود و تنها از ۱۰۰ میلیارد مترمکعب آن در سطح کشور استفاده می‌شود.
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: از فروردین تاکنون تخصیص بودجه عمرانی تقریباً صفر بوده و هیئت رئیسه باید در این خصوص تذکر دهد چرا که بدون بودجه انجام کار عمرانی مقدور نیست.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد که قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته ۵.۴ درصد ارزان شده است.
محمد صفایی دلوئی به نمایندگی تعدادی از نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ تیر) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال ملی خود از سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت تخلفات گسترده مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ