رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به یکی از نمایندگان گفت: بنده مسئولم آرای نمایندگان را حفظ کنم و هیچ یک از آرای نمایندگان از مجلس بیرون نرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف با بیان اینکه مدیریت در مجلس کار سختی بوده و مشابه هیچ کجای دیگر نیست، گفت: من نیز به عنوان نماینده یک رأی دارم و در مجلس نماینده‌ای از دیگری نماینده‌تر نیست. من صرفاً سخنگوی سایر نمایندگان هستم و قدمی از آیین نامه عبور نمی‌کنم.
رئیس مجلس خطاب به نوری قزلجه، نماینده مردم بستان آباد گفت: اطلاعات شما کاملا غلط است. در مواد لایحه حجاب و عفاف هیچ خانم زیر ۱۸ سالی حتی احضار نمی‌شود و به کلانتری برده نمی‌شود. اینکه می‌گویید بردن به کلانتری را جمع کنید کاملا دروغ محض است.
قالیباف با بیان اینکه اگر مشکل مسکن مردم را حل کنیم، مردم نه از ما یارانه و نه هیچ دیگر نمی‌خواهند، اظهار کرد: حل مشکل مسکن به تنهایی حل مشکل دائم معیشت آن‌ها است، در حال حاضر زن و مرد اگر مسکن نداشته باشند و به صورت دو شیفت نیز با هم کار کنند، نمی‌توانند اجاره خانه را بدهند.
قالیباف بیان کرد: تمامیت ارضی ایران با خون صد‌ها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم. به علاوه روسیه که خود قربانی توسعه طلبی‌های ژئوپلتیکی غرب و ناتو و در حال نبرد علیه آن است، نباید به برنامه ژئوپلتیکی غرب برای بی ثبات سازی خلیج فارس کمک کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تمامیت ارضی ایران با خون صدها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تمامیت ارضی ایران با خون صدها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم.
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شب گذشته نشستی درباره حجاب و عفاف و حجاب برگزار کرده است که در آن هیچ زنی حضور ندارد.
این منبع آگاه تاکید کرد که هیچ نماینده­ای از سوی آقای جهانگیری به قصد کسب رضایت تعیین نشده و نخواهد شد. اتفاقاً آقای جهانگیری از حضور در دادگاه آن هم براساس شکایت آقای قالیباف که مورد توجه خاص افکار عمومی هستند، به منظور شفاف سازی بخشی از مسائل دوره مدیریت شان استقبال می کند.
جمهوری اسلامی نوشت: اکنون قیمت مرغ به بالای ۷۰ هزار تومان رسیده است و رئیس مجلس نیز هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد. انتظار اینست که وی از ارائه راهکار مورد نظر خود به دولت خودداری نکند.
قالیباف با بیان اینکه آن‌ها پا روی همه باور‌های دینی، اخلاقی، سنت‌ها و عرف جامعه از جمله قرآن، مسجد و هویت گذاشته و بر آن‌ها تاختند، اظهار داشت: جالب است که باز هم شعار «زن، زندگی، آزادی» می‌دهند، اما اقدامات آن‌ها هیچ نسبتی با آن ندارد.
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «لایحه ارتقای امنیت زنان، امنیت روانی زنان را در خانه و جامعه ارتقا می‌دهد»، گفت: بر اساس این لایحه ازدواج یا طلاق اجباری زنان ممنوع خواهد بود. هیچ شوهری نیز حق اخراج همسر خود از خانه را نخواهد داشت. اگر زنی با مخالفت ناموجهی برای سفر علمی، ورزشی و... به خارج از کشور مواجه شود، رأی قاضی می‌تواند برای سفر کافی باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت مواجهه بازدارنده با هنجارشکنان در زمینه حجاب و تفکیک بین افراد ضعیفُ الحجاب با هنجارشکن تأکید کرد و گفت: ذکر این نکته ضروری است که پیگیری مساله حجاب و عفاف هیچ منافاتی با اولویت داشتن مسائل اقتصادی ندارد.
قالیباف تاکید کرد: ما از این حادثه عمیقا متاسف بوده و در حال پیگیری دقیق و همه جانبه آن هستیم. مسئولان محترم کشور آذربایجان کاملا در جریان جزئیات این پیگیری‌ها هستند و تعامل دوجانبه نزدیکی در این زمینه در جریان است. ما هیچ نشانه‌ای از تروریستی بودن این موضوع به دست نیاورده ایم. با این حال، لازم می‌دانم تاکید کنم تصمیم‌های احساسی درباره روابط دو کشور خواسته دشمنان مشترک و بدخواهان جهان اسلام خصوصا رژیم صهیونیستی است و باید درباره هرگونه تصمیم که می‌تواند تبعات بلند مدت نیز داشته باشد هشیار و دقیق بود.
همچنین به چه حقی بدون هیچ مجوز قانونی و شرعی محل کسب و کار خلق الله را پلمب میکنند به این بهانه که ...
همچنین به چه حقی بدون هیچ مجوز قانونی و شرعی محل کسب و کار خلق الله را پلمب میکنند به این بهانه که ...
وکلای ملت در نشست علنی امروز با اصلاح بخش‌هایی از قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در تلاش برای پایان دادن به انتظار چندین ساله این قشر هستند. برخی نمایندگان انتقاداتی به تعیین سهم بیمه کارگران ساختمانی در روستا‌ها و شهر‌ها به صورت یکسان مطرح کردند و سرانجام پیشنهادهایی در مورد حداقل دستمزد ماهیانه پرداخت حق بیمه و سهم کارفرمایی کارگران ساختمانی ارائه شد.
محمدباقر قالیباف در سفر خود به لرستان بازدیدی از مناطق عشایر داشت و مهمان سیاه‌ چادرهای عشایر لرستان شد. نکته اما اینجا بود که میزبانش، هیچ اطلاعی از جایگاه و هویت او نداشت! منبع: آخرین خبر
قالیباف تأکید کرد: بنابراین اگر برنامه هفتم توسعه کل کشور را به روال گذشته بنویسیم حتی اگر در مجلس و دولت انقلابی هم باشد هیچ خاصیتی ندارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر برنامه هفتم توسعه کل کشور را به روال گذشته بنویسیم هیچ خاصیتی ندارد.
قالیباف گفت: قابلیت بازدارندگی و توان دفاعی کشور ما بومی و جوشیده از فکر و توان ایرانی است و هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع از افزایش مستمر قدرت بازدارندگی ایران اسلامی و تقویت توان دفاعی کشور شود.
رئیس مجلس گفت: درخصوص قیمت‌ها، مصوبه مجلس سبد خانوار و کالابرگ است و همینطور بازگشت قیمت‌ها به شهریور ۱۴۰۰ و هیچ مصوبه‌ای هم در جلسه سران که بخواهد این قانون را لغو کند، وجود نداشته است.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۰۸۹۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۸۷ هزار و ۶۲۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
ردپای مرد غریبه در قتل دختر ۵ ساله
قالیباف، رئیس مجلس گفت: برخی سوپر انقلابی‌ها هیچ کاری برای انقلاب نکرده‌اند، ولی از همه طلبکارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ