نایب رئیس مهدی تاج اعلام کرد که تمام باشگاه‌ها مدارک خود برای بازیکنان هفته اول را تحویل داده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال و پرسپولیس با ایده گل‌نخوردن وارد لیگ شدند
برنامه جدید سازمان خصوصی‌سازی دوری از حواشی مربوط به رشته پرجاذبه و پرهوادار فوتبال است.
با وجود اینکه زمان چندانی تا شروع لیگ برتر باقی نمانده است، اما تحرکات نقل و انتقالاتی تیم ها برای جذب بازیکن جدید ادامه دارد.
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص باشگاه‌هایی که نسبت به فراهم کردن مدارک مجوز حرفه ای خود اقدام نکرده اند، صادر کرد.
دو بازیکن اسبق پرسپوليس و استقلال موفق به پشت سر گذاشتن دوره مربیگری درجه A شدند.
استقلال و پرسپولیس هفته آتی واگذار می‌شود
کلاس مربیگری سطح A آسیا در حال برگزاری است و ستاره‌های اسبق پرسپولیس و استقلال نیز مراحل پایانی دریافت مدرک خود را دنبال می‌کنند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های لیگ برتری صادر کرد.
وزیر ورزش و جوانان معتقد است استقلال و پرسپولیس تا پایان خردادماه برای ارسال مدارک به ای‌اف‌سی فرصت دارند.
پیشنهاد واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به دو شرکت خودروسازی در ایران به سازمان خصوصی سازی داده شد.
کمیته بدوی مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال، با حساسیت بیشتری مدارک مالکیتی استقلال و پرسپولیس را بررسی خواهد کرد.
استقلالی‌ها نسبت به قضاوت پیام حیدری در دربی شاکی هستند.
کاپیتان استقلال، برد پرسپولیس در دربی را به عده‌ای خاص تبریک گفت.
معتمدکیا همچنین اعلام کرد که پرسپولیس و استقلال امکان آپلود مدارک جدید خود را خواهند داشت: این دو باشگاه می‌توانند در این راستا در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای نسبت به بارگذاری و ارائه مدرک مثبته خود اقدام کنند.
وزیر ورزش که بخاطر حذف استقلال از آسیا به شدت تحت فشار قرار دارد و به ادعاهای دروغین درباره شانس بقای آبی‌ها در لیگ قهرمانان روی آورده است، حالا از در اختیار قرار دادن مدارک دولتی و مالکیتی امتناع می‌کند!!
در فاصله کوتاه باقیمانده تا بارگذاری نهایی مدارک موردنیاز AFC برای دریافت مجوز حرفه‌ای، باشگاه پرسپولیس با مشکل بزرگی مواجه شده است.
با وجود این که باشگاه پرسپولیس مدارک خود برای دریافت مجوز حرفه‌ای‌سازی از سوی AFC را تکمیل کرده است اما سابقه بد گذشته باشگاه‌های ایران ممکن است دردسرهایی را برای این باشگاه ایجاد کند.
برای دومین سال متوالی، یحیی گل‌محمدی با شکست و واگذاری صدر جدول به استقبال روز تولد خود رفته است.
علاقه‌مندان برای حضور در مزایده بلوک‌های ۵۱ درصدی سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به ترتیب تا ۲۵ بهمن و یک اسفند مهلت دارند مدارک لازم را به سازمان خصوصی‌سازی تحویل دهند.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تجهیز باشگاه‌ها به سیستم کمک داور ویدئویی گفت: پرسپولیس و استقلال نباید از سایر باشگاه‌ها عقب بیفتند.
آیا با اینهمه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر محرومیتی را برداشته باشند، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. با وجود یکسال محرومیت و بیرون ماندن از لیگ قهرمانان، باز هم استقلال و پرسپولیس الزامات را پاس نکرده و آماتور مانده اند!
سجادی: مدارك استقلال و پرسپولیس برای رفع تعلیق در دی ارسال می‌شود
اگر ستاره‌ای نسبتا نزدیک به زمین باشد روش‌های مختلفی در دسترس ماست. یکی از آن روش‌ها این است که بفهمیم آیا می‌توانیم لیتیوم را در طیف آن تشخیص دهیم یا خیر. لیتیوم خیلی سریع تمام می‌شود بنابراین، اگر ستاره‌ای لیتیوم را در طیف خود نشان دهد به ما این پیام را می‌رساند که بسیار جوان است.
شاخص کل بورس سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۲۷ بر روی کانال یک میلیون و ۵۵۵ هزار و ۶۸۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ