بیانیه و مدارک استقلال علیه تراکتور درباره پنالتی‌های دیروز
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سی و هفتمین اجلاس سالانه رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور، با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
وزارت اطلاعات طی بیانیه‌ای اقدامات انجام شده در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل مربوط به حوادث مدارس را تبیین کرد.
بخشی از موارد گزارش شده مربوط به استفاده از عاملی است که به «بمبک بدبو» معروف شده است. این عامل که در بازار و به‌ویژه در سکو‌های خرید و فروش اینترنتی به فراوانی وجود داشت، پس از استعمال در محیط‌ها موجب پراکندن بوی نامطبوعی می‌شود و معمولاً برای شوخی و تفریح‌های ناسالم و نامتعارف مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت.
دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان در نجف اشرف با صدور بیانیه ای فردا (جمعه اول اردیبهشت) را مکمل ماه مبارک رمضان 1444 ه ق و 1402 ه ش اعلام کرد.
شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای تند تشدید تنش‌ها و تداوم هتک حرمت مسجدالاقصی و عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی نظامیان اسرائیلی را محکوم کرد.
شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای تند تشدید تنش‌ها و تداوم هتک حرمت مسجدالاقصی و عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی نظامیان اسرائیلی را محکوم کرد.
بارسلونا در بیانیه ای رسمی خواهان استعفای خاویر تباس از ریاست لالیگا شد. تباس به ارائه مدرک جعلی علیه بارسلونا متهم شده است.
باشگاه سپاهان با انتشار یک بیانیه مدعی شد عملکرد کمک داور در اعلام گل این تیم صحیح بوده است.
وزارت کشور در بیانیه شماره ۴، جزئیات جدیدی از نتایج بررسی‌ها درباره برخی مسائل پیش‌آمده در مدارس منتشر کرد.
وزارت اطلاعات در خصوص ماجرای مسمومیت برخی دانش آموزان تعدادی از مدارس کشور، بیانیه‌ای صادر کرد.
وزارت اطلاعات در خصوص مسمومیت برخی دانش آموزان تعدادی از مدارس کشور، بیانیه‌ای صادر کرد.
مجاهدین گمنام و فداکار ایران و اسلام و امت اسلامی پیش از این با چالش‌ها و پرونده‌ها پیچیده‌ فراوانی مواجه بوده‌اند و با عنایات الهی و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و با جان فشانی‌های خویش، بر چالش‌ها و موضوعات ضد امنیتی غلبه کرده‌اند و اطمینان دارند که در این مورد نیز با برخورداری از ادعیه‌ ملت شریف ایران، موفق خواهند بود، ان‌شاءالله.
وزارت کشور با صدور سومین بیانیه درباره مسایل پیش آمده در مدارس، اعلام کرد تعدادی از افراد دخیل در این حوادث در ۶ استان شناسایی و دستگیر شدند.
وزارت کشور با صدور سومین بیانیه درباره مسائل پیش آمده در مدارس، اعلام کرد تعدادی از افراد دخیل در این حوادث در ۶ استان شناسایی و دستگیر شدند.
وزارت کشور با صدور سومین بیانیه درباره مسائل پیش آمده در مدارس، اعلام کرد تعدادی از افراد دخیل در این حوادث در ۶ استان شناسایی و دستگیر شدند.
باشگاه نفت مسجد سلیمان پس از ماجرای عجیب پرتاب چاقو به زمین اعلام کرد بابت این خبر از نساجی شکایت خواهد کرد.
وزارت کشور اعلام کرد: در نشست مشترک کمیته علمی وزارت بهداشت ودرمان، بنا به اطلاعات ارائه شده استانداران مرتبط با موضوع و سایر بخش‌های مربوطه، معلوم شد که بیش از ۹۰ درصد ابراز ناراحتی دانش‌آموزان ناشی از اضطراب و نگرانی‌های ایجاد شده در فضای کلاس و مدرسه بوده است.
سفارت امارات در آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مبحث درسی هولوکاست از این پس در سرفصل های آموزشی مدارس ابتدایی و راهنمایی در امارات متحده عربی، تدریس خواهد شد.
شورای هماهنگی موسسین مدارس غیر دولتی در آستانه ۱۳آبان در بیانیه ای با اشاره به هدفگیری دین جوانان از سوی دشمن در جنگ شناختی، خواهان اجرای عدالت و اشد مجازات مسببان حوادث و جنایات اخیر شد.
شاهرخ بیانی، دستیار ساکت الهامی پس از پایان مسابقه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
خسرو و بیژن بیشتر از ساپینتو شلوغ می‌کردند
سازمان پزشکی قانونی امروز بیانیه‌ای درباره علت فوت مهسا امینی منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است: با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت مرحومه مهسا امینی ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است. پس از این بیانیه؛ صدا و سیما نیز فیلم جدیدی از حضور مهسا امینی در مقر پلیس گشت ارشاد منتشر کرد. پیش از این دو فیلم در روزهای پس از فوت مهسای ۲۲ ساله؛ از حضور او در ورزا و لحظات احیا از سوی پلیس منتشر شده بود.
با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی. تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت نامبرده ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است.
با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت مرحومه مهسا امینی ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ