استقلالی‌ها نسبت به قضاوت پیام حیدری در دربی شاکی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئو رنان اوزتورک و مارک سینوت با نشنال جئوگرافیک به نپال سفر کرده اند تا آخرین و خطرناک ترین برداشت سنتی عسل در سال توسط مردم محلی را تجربه کنند.
این ویدئو که در یک کارخانه مدرن فرآوری محصولات لبنی ضبط شده است، فرایند مدرن ساخت پنیر را در نمای نزدیک به نمایش می گذارد.
در این ویدئوی شگفت انگیز می توانید عملیات برداشت خرما را با یک دستگاه تکان دهنده مدرن مشاهده کنید.
عادل فردوسی‌پور (زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۵۳) گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، صداپیشه، مترجم و مدرس دانشگاه اهل ایران است.
دوربین پهپاد پلیس آلبانی تصاویری از سوزاندن اسناد و مدارک منافقین توسط اعضای این گروهک تروریستی در زمان حضور پلیس ضد تروریسم در کمپ تیرانا را شکار کرده است.
علی آبادی وزیر پیشنهادی صمت گفت: آقایانی که در بحث علمی بنده شبهه دارند به دانشگاه‌ها مراجعه کنند، در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشند. بنده فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف هستم. عکس بنده در کتاب سرآمدان شریف چاپ شده است، کسانی که شبهه دارند بروند و ببینند! در دانشگاه تهران سال‌ها تدریس می‌کنم و سال‌ها در شورای عالی برنامه ریزی عضو هستم.
سیف الله یکی از ساکنان غزنی افغانستان، یک ماشین زرهی بر پایه یک خودروی تجاری ساخته است که به گفته او پنج ماه و ۵۰۰۰۰۰ افغانی ( ۵۷۰۰ دلار ) برای او هزینه برداشت. او با حمایت سرکرده‌های طالبان قول ساخت ماشین آلات عجیب و غریب جدید را داده است.
مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیسبوک، در اولین تورنمنت جوجیتسو برزیلی مقابل حریف خود شکست خورد. ویدئوی این مسابقه که در شهر ردوود ایالت کالیفرنیا برگزار شد، میلیاردر ۳۸ ساله را نشان می‌دهد که تلاش می‌کند رقیب خود را به زمین سنجاق کند، اما در نهایت خودش به تشک می‌چسبد.
وکیل دنی آلوز در تلاش است تا با ارائه مدارک جدید این بازیکن را از اتهامات وارد شده نجات دهد.
کفش‌های کتانی با مارک «جردن ایر» متعلق به مایکل جردن، بسکتبالیست نامدار آمریکایی، در حراج آنلاین «ساتبی» به قیمت ۲ میلیون و دویست هزار دلار فروخته شد. این قیمت رکورد جدیدی برای فروش یک جفت کفش کتانی به شمار می‌رود. این کتانی‌های امضا شده را مایکل جردن در بازی دوم از فینال‌های «لیگ حرفه‌ای بستکبال بزرگسالان آمریکا»، در سال ۱۹۹۸ در جریان مسابقه تیم‌های شیکاگو بولز و یوتا پوشیده بود.
بوئینگ ۷۳۷ مکس، چهارمین نسل از هواپیما‌های سری ۷۳۷ بوئینگ است با تغییرات انجام گرفته در طراحی بال‌ها و البته به روزرسانی موتور‌های این هواپیما، سری مکس غیر از مصرف سوخت کمتر، توانایی پرواز بیشتری را هم دارد. بیشتر قطعات این هواپیما ارتقا یافته‌اند که بازدهٔ آن را نسبت به ۷۳۷ معمولی، به طرز چشمگیری افزایش داده است. بویینگ حتی ادعا می‌کند این هواپیما مدرن‌تر و بهینه‌تر از مدل ایرباس ۳۲۰ است که در کلاس یکسان با این بویینگ ساخته شده.
مسجدی در تبوک عربستان سعودی ساخته شده که در آن معماری کلاسیک و مدرن تلفیق شده‌است. این مسجد طراحی و مهندسی خاصی دارد و داخل آن ستونی به کار نرفته است.
باشگاه استقلال با انتشار یک ویدئو از برخورد شایان مصلح و ارسلان مطهری در نیمه اول، مدعی شد داور یک خطای پنالتی برای آن‌ها نگرفته است.
ولادیمیر پوتین با نامزد ژیمناستیک خود و فرزندانشان در عمارت روستایی لاکچری و فوق مدرن تحت حفاظت شدید زندگی می‌کند.
بر اساس مدارک دادگاه، متهم علاوه بر آدم ربایی، به دو فقره ضرب و جرح، منع کیفری و ممانعت از اتهامات وارده متهم شد. او همچنین از دادن نمونه DNA به مقامات خودداری کرد که به خاطر آن هم اتهام دیگری به پرونده اش اضافه شد.
در صافکاری‌های مدرن استفاده از مشتی و قالب تنه منسوخ شده است و به جای آن از دستگاه مکنده استفاده می‌شود.
یک دستگاه مدرن کار برش درختان را به‌سادگی و به سرعت انجام می‌دهد و تنه درخت را هم حمل می‌کند.
اسماعیل مشعل استاد دانشگاه در کابل در یک برنامه زنده تلویزیون طلوع مدارک تحصیلی خود را در اعتراض به ممنوعیت آموزش دختران از سوی طالبان پاره کرد.
یک خودروی اسپرت و مدرن ساخته شده در افغانستان در خیابان‌های کابل به حرکت درآمد.
یک دانشجو روز گذشته در دانشگاه شریف خطاب به شهردار تهران گفت: آقای زاکانی! شما بخاطر پاداش حضور پوششی در انتخابات، از بین وزارت بهداشت و شهرداری یکی را انتخاب کرده‌اید! در حالی که مدرک تحصیلی شما مرتبط به پست شما نبود شهردار تهران شدید. شما نماد مدیران کم‌سواد در قدرت هستید که باعث تشدید مهاجرت نخبگان شده‌اند.
حساب کاربری توییتر لیگ قهرمانان آسیا در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با انتشار ویدئویی، درخشش دروازه‌بان تیم ملی ایران در این رویداد آسیایی با پیراهن پرسپولیس را مورد تمجید قرار داد.
طبق ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نهیان بن مبارک آل نهیان وزیر تسامح امارات با شرکت در مراسم اعطای مدرک فارغ التحصیلی به دانشجویان دانشکده روانشناسی تطبیقی، از دادن مدرک به یکی از دانشجویان خودداری کرد و آن را روی میز انداخت، به این دلیل که وی وقتی روی سن آمد رو به تماشاگران با خوشحالی دست تکان داده و احتمالا چند لحظه باعث معطلی وی شد. کاربران شبکه‌های اجتماعی این رفتار وزیر اماراتی را زننده و مغایر با شان یک مراسم عمومی توصیف کردند.
باشگاه گل‌گهر با انتشار تصاویر و ویدیویی اختصاصی، مدعی است که ساپینتو با کوبیدن به سینه الهویی، دستیار قلعه‌نویی را هل می‌دهد.
بنیانگذار فیسبوک که از عشق و علاقه خود به مبارزه در رینگ و ام‌ام‌ای گفته بود با یک قهرمان این رشته خشن به تمرین و مبارزه پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ