با وجود این که باشگاه پرسپولیس مدارک خود برای دریافت مجوز حرفه‌ای‌سازی از سوی AFC را تکمیل کرده است اما سابقه بد گذشته باشگاه‌های ایران ممکن است دردسرهایی را برای این باشگاه ایجاد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم یونانی تیم فوتبال گل گهر که هفته اول را به پیروزی پرگل دست پیدا کرده بود، برای هفته دوم متوجه شد که لیگ برتر شرایط سخت تری را برایش رقم خواهد زد.
سردار آزمون این روزها پای ثابت تمرینات تیم جواد نکونام است.
محسن برهانی گفت: به هیچ‌وجه در مرحله حکم‌شناسی و تصدیق حکم بر موضوع، ضابطان جایگاهی ندارند. احیای این استقلال و حس امنیت قضات و انتقال این پیام که قوه قضاییه تمام قد پشت قضات است، می‌تواند برکات بسیاری برای ملک و مملکت ایجاد کند. برخی قضات خود را در برابر برخی ضابطان بی‌پناه حس می‌کنند.
شوت تماشایی هافبک استقلال نزدیک بود گل تساوی این تیم مقابل پرسپولیس را به همراه داشته باشد.
برای سی و چهارمین دربی متوالی، یک داور ایرانی جدال پرسپولیس و استقلال را قضاوت خواهد کرد.
صرف نظر از هر نتیجه ای که استقلال در پایان فصل بدان دست پیدا خواهد کرد، باید گفت ریکاردو ساپینتو میراث گرانبها تری از خود به جا خواهد گذاشت.
فان‌فار با داشتن وسایل بازی متنوع و اسباب‌بازی‌های لوکس برقی مکان محبوب بازی برای بچه‌ها و بزرگ‌تر‌ها به حساب می‌آمد و استقبال اهالی پایتخت از این شهربازی بی‌نظیر بود، به طوری که به گفته اهالی قدیمی ونک، این محدوده در دهه ۴۰ روز‌های شلوغی را تجربه می‌کرد و یکی از ایستگاه‌های معروف سرگرمی و تفریح مردم بود.
تدبیری که دو سرمربی لیگ برتری برای نیمه دوم تیمشان داشتند نشان داد آنها در شرایط و موقعیت های سخت قدرت ریسک خود را از دست می دهند و به استقبال خطری می روند که می تواند به سختی مجازاتشان کند.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال در روزهای منتهی بازی با ملوان حضور جدی تری نسبت به همیشه در تمرینات تیمش داشت.
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال می تواند تاثیر بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی داشته باشد. جایی که پرسپولیس و استقلال برای ماندن در کنار سپاهان به سه امتیاز دیدارهای خود نیاز دارند.
این استاد فلسفه در عین حال یاد آور شد: نمی توان در زمینی بازی کرد که خط کشی نشده است، ما باید خطوطی را ترسیم کنیم و خطوطی که ترسیم می‌کنیم باید مورد پذیرش عام باشد. باید بتوانیم حول حفظ استقلال ایران، عدم تجزیه ایران و حفظ منافع ملی کشور با سلایق و گرایشات گوناگون وحدت ببخشیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد، گفت: اشتباهات استقلال مقابل پرسپولیس باعث شد تا به پیروزی دست پیدا نکند.
رئیس جمهور فرانسه ضمن استقبال از توافق ترسیم مرز دریایی بین لبنان و فلسطین اشغالی، انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان را خواستار شد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد از توافق ترسیم مرزها میان لبنان و رژیم صهیونیستی استقبال کرد.
دولت مصر ضمن استقبال از توافق ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی تاکید کرد که از ثبات و حاکمیت لبنان حمایت می کند.
برگزاری دربی تهران قبل یا بعد از جام‌جهانی معایب و مزایای خاص خودش را دارد اما با توجه به کیفیتی که بازیکنان دو تیم در لیگ بیست و دوم داشته‌اند، در هر دو زمان برگزاری امیدی به بازی جذاب نیست
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم نمایش ضعیف و دور از انتظاری داشتند. همین تساوی باعث شد تیم گل‌گهر صدرنشین لیگ در پایان هفته هشتم شود.
وریا غفوری در بازگشت به استادیوم آزادی و تقابل با استقلال، صحبت‌های بسیار تندی را علیه مصطفی آجورلو به زبان آورد.
سرمربی تیم فوتبال نساجی با بیان اینکه تیمش مقابل استقلال ترسو بوده و مثل همیشه بازی نکرده است، از سئوالی درباره آینده اش در نساجی بر آشفت.
سرپرست استقلال قول داد که هواداران از این هفته، تیم متفاوت تری را مشاهده خواهند کرد.
سرمربی استقلال ملاثانی می گوید طی اردوی کرج، اهدافمان را ترسیم کردیم و روی ساختار و تاکتیک تیم‌مان خیلی کار کردیم.
پیش از سوت آغاز مسابقه استقلال ملوان این ترس وجود داشت که با اعتراض شدید استقلالی ها این مسابقه برگزار نشود.
جذب بازیکن بدون نظر سرمربی که با عقد قرارداد با سجاد شهباز زاده آغاز شد، دردسر بزرگی را برای ساپنتو به وجود آورده است و او در این روز‌ها با این چالش روبروست که کدام بازیکنان را در فهرست خروجی استقلال قرار دهد!
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال برای بازی دادن به صالح حردانی مقابل سپاهان تردید داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ