شورای رقابت ترکیه اعلام کرد که «ایلان ماسک» باید میزان یک هزارم از درآمد ناخالص توئیتر برای سال ۲۰۲۲ در ترکیه را به عنوان جریمه پرداخت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه ترکیه تصمیم آمریکا برای تمدید لغو تحریم‌های تسلیحاتی علیه بخش یونانی‌نشین قبرس را محکوم کرد.
سفارت ترکیه در تهران با انتشار پیامی، حمله مسلحانه به حرم شاهچراغ (ع) را به شدت محکوم کرد.
گارد ساحلی ترکیه اعلام کرد که به‌گروهی از مهاجران غیرقانونی گرفتار در دریای اژه کمک کرده است.
سازمان‌های اطلاعاتی ترکیه مدعی شدند به پایگاه داده‌ای درباره هزاران عضو گروهک تروریستی داعش دست یافتند.
در شبی که ارلینگ هالند فروغ چندانی در ترکیب منچسترسیتی نداشت پدرش در توئیتر حاشیه ساز شد.
به گفته جک دورسی بنیانگذار توئیتر، این پلتفرم در هندوستان، نیجریه و ترکیه با تهدید تعطیلی روبرو است مگر آنکه از دستور محدودسازی حساب های کاربری پیروی کند.
ریچارد مور در توییتی به زبان ترکیه نوشت که برای "دوست و همکار سابقش" فیدان در سمت جدید آرزوی موفقیت می‌کند. او ابتدا در توییت به صفحه جعلی فیدان اشاره کرد، اما بعدا وقتی مشخص شد این صفحه جعلی است در توییتر دیگری به طنز نوشت: " آرزوی خوب من، واقعی بود حتی اگر حساب، جعلی باشد. وی از حذف توییت قبلی اش خودداری کرد.
یک رسانه ترک زبان می گوید شبکه اجتماعی توئیتر به کمک مخالفان دولت کنونی این کشور برای پیروزی در انتخابات آتی آمده است.
ناظر رقابت ترکیه مشغول بررسی است تا ایلان ماسک(مالک توئیتر) را برای خرید این شبکه اجتماعی بدون اجازه آن جریمه کند.
از دسترس خارج شدن توییتر، چه فیلتر کردن از جانب دولت باشد، و چه موانع مالی برای رابط برنامه‌نویسی اپلیکیشن توییتر و یا قطعی سراسری و جهانی توییتر، به روزرسانی اطلاعات در مورد واکنش به بلایا و فجایع را به شدت محدود می‌کند. همچنین توانایی یادگیری از گذشته و آمادگی برای شرایط اضطراری آینده را محدود کرده یا کاملا از بین می‌برد.
نت بلاکس اعلام کرده که روز پنجشنبه و بعد از برگزاری تماس ویدیو کنفرانسی میان مقامات ترکیه با مدیران اجرایی توئیتر، محدودیت این شبکه اجتماعی در این کشور برداشته شده.
دولت ترکیه محدودیت دسترسی به توییتر پس از وقوع زلزله ویرانگر در این کشور را به زودی رفع می کند.
دیده بان اینترنت "نت بلاک" که دسترسی به اینترنت در سراسر جهان را رصد می‌کند، روز چهارشنبه اعلام کرده بود دسترسی به توییتر دو روز پس از وقوع زلزله عظیمی که هزاران کشته در جنوب ترکیه و شمال سوریه بر جای گذاشت، محدود شده است.
وب سایتی که قطعی اینترنت را در سراسر جهان ردیابی می کند امروز اعلام کرد: توئیتر در ترکیه محدود شده است.
اگرچه وقوع این زمین‌لرزه بسیار ناگهانی و غافلگیرکننده بود، اما «فرانک هوگربیتس» (Frank Hoogerbeets)، زمین‌شناس هلندی و پژوهشگر موسسه «بررسی هندسه منظومه شمسی» (SSGEOS) پیشتر در یک توئیت، وقوع آن را پیش‌بینی کرده بود.
در نظرسنجی توئیتری خبرگزاری آناتولی ترکیه، بیش از ۹۰ درصد پاسخ‌دهندگان به تایید درخواست سوئد برای پیوستن به ناتو از سوی آنکارا، پاسخ منفی دادند.
ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی و مدیر عامل توییتر در حاشیه فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه لوسیل با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه دیدار و گفتگو کرد.
رهبر حزب «مملکت» از احزاب مخالف دولت ترکیه، با انتشار پیامی در توییتر، تلویحا رئیس‌جمهور و حزب حاکم این کشور را عامل اصلی انفجار دیروز استانبول معرفی کرد.
رهبر حزب «مملکت» از احزاب مخالف دولت ترکیه، با انتشار پیامی در توییتر، تلویحا رئیس‌جمهور و حزب حاکم این کشور را عامل اصلی انفجار دیروز استانبول معرفی کرد.
اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و یوتیوب در ترکیه با محدودیت‌هایی مواجه شده اند. اکثر کاربران از سرعت پایین رسانه‌ها‌ی اجتماعی در این کشور گلایه دارند و این سئوال را دارند که چرا این رسانه‌ها با محدودیت مواجه شده اند.
مالی در پیام توئیتری خود با تکیه بر ادعا‌های اخیر درباره نحوه برخورد نیرو‌های امنیتی با افراد حاضر در ناآرامی‌های جاری در ایران و همچنین اتهامات اثبات نشده استفاده از پهپاد‌های ایرانی توسط روسیه در حملات علیه اوکراین نوشت: پیام ما به ایران روشن است به کشتار مردم پایان دهید و ارسال پهپاد‌ها به روسیه را متوقف کنید.
توئیتر به تازگی ویژگی جدیدی ارائه کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در یک توئیت به طور همزمان از ترکیب چند تصویر، ویدئو و GIF استفاده کنند.
انور قرقاش در توئیتی نوشت: تصمیم امارات برای بازگشت سفیر به تهران در راستای رویکرد منطقه‌ای امارات برای احیای روابط، تقویت آن و افزایش اشتراکات و تکیه بر آن برای ایجاد فضایی از اعتماد، تفاهم و همکاری است.
عبدالناصر همتی، رئیس اسبق بانک مرکزی، در توئیتی با اشاره به افزایش صادرات عربستان، ترکیه و عراق نوشت: دولت ما درگیر کوپن و تبدیل فرش به زیلو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ