ریچارد مور در توییتی به زبان ترکیه نوشت که برای "دوست و همکار سابقش" فیدان در سمت جدید آرزوی موفقیت می‌کند. او ابتدا در توییت به صفحه جعلی فیدان اشاره کرد، اما بعدا وقتی مشخص شد این صفحه جعلی است در توییتر دیگری به طنز نوشت: " آرزوی خوب من، واقعی بود حتی اگر حساب، جعلی باشد. وی از حذف توییت قبلی اش خودداری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع چپ استقلال و دروازه‌بان سپاهان مشکلی برای ادامه همراهی تیم‌های خود ندارند.
ظاهرا دفتر نخست وزیر انگلیس همه‌پرسی سال ۲۰۱۶ به منظور خروج لندن از اتحادیه اروپا را فراموش کرده یا شاید هم تمایل به فراموشی آن و پاک کردن صورت مساله دارد!
روزنامه کیهان در حمله‌ای تازه، با دستکاری اظهارات ظریف، در جریان سفر به کویت در سال۱۳۹۲، موضع رسمی جمهوری اسلامی که از سال۱۳۷۰ بر گفتگو با امارات برای حل مسائل اختلافی تاکید می‌کرد را به دیپلماسی پادشاهان قاجار و رضا خان و محمدرضا پهلوی توصیف کرد.
آمنه سادات ذبیح پور که در سفر رئیسی به آفریقا به عنوان خبرنگار تلویزیون همراه وی است در سوتی عجیبی در گزارش خود کنیا را دروازه شرق آسیا معرفی می کند و جالب آنکه عین مطلب در تلویزیون پخش شده است
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین سخنرانی خود در مورد پوتین رئیس جمهور روسیه و جنگ در عراق گاف داد. او به اشتباه به جای اوکراین گفت عراق. بایدن: واضح است که پوتین جنگ در عراق و خانه را باخته است.
گاف جدید رئیس جمهور آمریکا از یک سو و درگیری میان نمایندگان عربستان و امارات در جنوب یمن از سوی دیگر، محور روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
رئیس جمهور آمریکا در ادامه گاف‌های کلامی خود، به اشتباه خواستار جلوگیری از رسیدن «باراک اوباما» به کاخ سفید شد!
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره واکنش به توافق میان تهران - ریاض، پای اسرائیل را وسط کشید و گفت: هر چی روابط بین اسرائیل و همسایگان عربی بهتر باشد، برای همه بهتر است. منبع: خبرآنلاین
کرین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری سوتی داد و از باراک اوباما رئیس اسبق آمریکا به جای جو بایدن نام برد. کرین ژان پیر گفت: پرزیدنت اوباما کمتر از یک ساعت پیش بیانیه‌ای ارائه کرد، اما بلافاصله جمله خود را اصلاح کرد. این گاف او باعث خنده خبرنگاران شد و سخنگو چندین بار عذرخواهی کرد.
رئیس جمهور اوکراین با انتقاد عجیب از موضع نخست وزیر اسبق ایتالیا درباره جنگ اوکراین، ناخواسته خود را در دام انداخت!
«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ در اشتباهی عجیب وقتی از او پرسیده می‌شود که آیا اوکراین این شانس را دارد که در طولاتی مدت در امنیت باشد حال آنکه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه همچنان در قدرت باشد، که وی پاسخ داد اگر پوتین سیاست‌هایش را ۳۶۰ درجه تغییر ندهد، خیر. بر اساس اصول اولیه ریاضیات، ۳۶۰ درجه با صفر درجه منطبق می‌باشد و وزیر خارجه آلمان باید به جای ۳۶۰ درجه از ۱۸۰ درجه استفاده می‌کرد.
رئیس جمهور آمریکا دومین سخنرانی «وضعیت کشور» خود را ایراد کرد؛ نطقی که مثل همه سخنرانی‌های آقای رئیس جمهور خالی از نکته و گاف نبود!
جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا روز پنجشنبه در ادامه گاف‌ها در سخنرانی‌های خود گفت که نیمی از زنان دولت او زن‌اند. بایدن گفت: «نیمی از زنان کابینه من…، نیمی از افراد کابینه من…، نیمی از زنان دولت من، زن‌اند.»
ادعای آقای محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با همتای الجزایری خود دایر بر این که "در زمان انقلاب الجزایر به عنوان یک جوان انقلابی مسایل مربوط به انقلاب الجزایر را در ایران دنبال می‌کرده" دست‌مایۀ طعنه و طنز به او در فضای سیاسی و رسانه‌ای شده چرا که او متولد ۱۳۴۰ خورشیدی است.
رئیس‌ جمهور آمریکا در ادامه گاف های پرتکرارش گفت: بقیه کشورهای جهان وصله شلوار ما هم نیستند!
رئیس جمهور آمریکا گفت: آن‌ها قصد دارند کارخانه دومی را در اینجا در فینیکس بسازند تا تراشه‌ها، ۳ نانوتراشه، ۳ نانوتراشه، تراشه‌هایی که ۳ نانوتراشه هستند، هر چه باشد، می‌دانید من چه می‌گویم. نانو، نه نه، من نمی‌دانم!
رئیس جمهور آمریکا در نشست کامبوج قصد داشت از هون سن، نخست وزیر کامبوج به خاطر ریاست اجلاس سران جنوب شرق آسیا در کامبوج تشکر کند، اما به اشتباه گفت: می‌خواهم از نخست وزیر کلمبیا به خاطر رهبری او به عنوان رئیس آسه آن و میزبانی از همه ما تشکر کنم.
رئیس جمهور ۷۹ ساله آمریکا، در نشست خبری درباره اوکراین، شهر فلوجه عراق را با شهر خرسون در اوکراین اشتباه گرفت.
رئیس جمهور آمریکا گفت که تورم در حال حاضر به دلیل جنگ در عراق، تأثیر آن بر نفت و آنچه روسیه انجام می‌دهد، یک مشکل جهانی است.
اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در همایش ملی پدافند غیرعامل کشور سخنرانی داشت که شبکه خبر در اقدامی عجیب نام او را به اشتباه سید محمود علوی وزیر اطلاعات دولت حسن روحانی نوشت.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی روز جمعه خود در یک گردهمایی ، تعدادی ایالت‌های آمریکا را بجای ۵۰ ایالت، عنوان کرد.
گاف جدید رئیس جمهور آمریکا نگرانی آمریکایی ها درباره سلامت جسمانی و توانایی های ذهنی او را افزایش داده است.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: اشتباهی که امروز غلامی انجام داده است قابل بخشش نیست و قهرمانی را ایران گرفت، بدون شک ۲ سال او را محروم می کنم.
رئیس جمهور آمریکا در حالی از آمادگی برای نامزد شدن خمجدد در انتخابات ریاست جمهوری 2024 سخن گفت که ویدئوی جدیدی از گاف دادن او منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ