اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و یوتیوب در ترکیه با محدودیت‌هایی مواجه شده اند. اکثر کاربران از سرعت پایین رسانه‌ها‌ی اجتماعی در این کشور گلایه دارند و این سئوال را دارند که چرا این رسانه‌ها با محدودیت مواجه شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات آنکارا در پی کارشکنی و مخالفت کنگره با تحویل جنگنده‎های اف.۳۵ به ترکیه، انصراف خود از خرید آن را اعلام کرده و خواهان دریافت مبلغ پرداخت شد قرارداد این خرید نظامی هستند.
در پی آتش گرفتن یک کامیون در بزرگراه آدانا- پوزانتی به سمت آنکارا، آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند. در زمان اطفای حریق، تصادف زنجیره ای در بزرگراه رخ داد.
بنا به اعلام یک رسانه چاپ ترکیه، حزب عدالت و توسعه این کشور قصد ندارد به دلیل وقوع زلزله زمان برگزاری انتخابات آتی را تغییر دهد.
زلزله شدید اخیر در ترکیه باعث شکافی عجیب در برخی از نقاط ترکیه شده است.
وزیر ورزش در پی جان باختن سه فوتبالیست ایرانی در زلزله‌ی ترکیه پیام تسلیت صادر کرد.
آیت الله سیستانی در پیام تسلیتی درباره وقوع زلزله در ترکیه و سوریه اعلام کرد: امید است با همت مسئولین ذیربط و عموم مردم خیر، هر چه سریعتر نیاز‌های لازم برای آسیب دیدگان فراهم شود.
در پی وقوع زلزله سهمگین در ترکیه، بالا آمدن سطح آب دریا، به جاری شدن سیل در منطقه اسکندرون در استان هاتای منجر شد.
در پی وقوع زلزله سهمگین در ترکیه، بالا آمدن سطح آب دریا، به جاری شدن سیل در منطقه اسکندرون در استان حاتای منجر شد.
فدراسیون کشتی ایران با همدردی با مردم ترکیه، در پیامی به فدراسیون کشتی این کشور برای نجات کشتی‌گیران زیر آوار مانده ابراز امیدواری کرد.
در پی زلزله اخیر در ترکیه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا اطلاعیه ای خطاب به هموطنان ایرانی مقیم ترکیه صادر کرد.
در پی زلزله اخیر در ترکیه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا اطلاعیه ای خطاب به هموطنان ایرانی مقیم ترکیه صادر کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه درگذشت شمار زیادی از شهروندان سوریه و ترکیه در پی زلزله مهیب اخیر را به رؤسای مجلس این دو کشور تسلیت گفت.
در پی وقوع زلزله شدید در ترکیه و سوریه مقامات عراق با مردم این دو کشور ابراز همدردی کردند.
مقامات ایتالیا پس از وقوع زلزله مرگبار در ترکیه، هشدار سونامی صادر کردند.
وزارت امور خارجه ترکیه، سفیر نروژ در آنکارا را در پی اجازه مقامات این کشور به گروه های افراطی برای اهانت به قرآن کریم در خاک نروژ، احضار کرد.
در پی اقدام موهن مقامات سوئد در صدور مجوز برای هتک حرمت به قرآن کریم، شماری از مردم ترکیه در شهر استانبول پرچم ترکیه را به آتش کشیدند.
وزارت انرژی ترکیه روز جاری اعلام کرد که ایران صادرات گاز را برای ۱۰ روز به طور کامل متوقف کرده است.
بر اساس گزارش مؤسسه آمار ترکیه، بیش از ۶۴۰ هزار گردشگر پزشکی در سال ۲۰۲۱ به این کشور سفر کردند که تقریبا یک میلیارد یورو برای بخش درمانی این کشور درآمد به همراه داشته است.
برخی رسانه‌های ترکیه امروز (چهارشنبه) از توقف پروازها در یکی از فرودگاه‌های شهر استانبول در پی وقوع انفجار در یکی از خطوط لوله گاز این شهر خبر دادند.
وزیر کشور ترکیه پیام تسلیت آمریکا در پی انفجار دیروز در استانبول را رد و تأکید کرد واشنگتن با حمایت از سازمان‌ «پ‌ک‌ک» در این حمله تروریستی علیه آنکارا نقش دارد.
دیدار تیم‌های بشیکتاش و آنتالیا اسپور از هفته چهاردهم لیگ ترکیه در پی وقوع انفجار انتحاری در استانبول لغو شد.
منابع خبری از اعمال محدودیت هایی در این کشور بر رسانه های اجتماعی در پی وقوع انفجار امروز در استانبول خبر می دهند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی حادثه انفجار در یک معدن در ترکیه که به جانباختن و مصدومیت جمعی از کارکنان آن منجر شد، را به خانواده‌های قربانیان، ملت ترکیه و دولت این کشور تسلیت گفت.
در پی تصادف یک اتوبوس با ماشین آتش‌نشانی و آمبولانسی در مسیر جاده‌ای جنوب‌شرقی ترکیه، شماری کشته و زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ