گارد ساحلی ترکیه اعلام کرد که به‌گروهی از مهاجران غیرقانونی گرفتار در دریای اژه کمک کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۹:۳۰ امروز و در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی برگزار خواهد شد.
در شب ۳۰ اوت نیز ابر ماه دیگری در آسمان دیده خواهد شد که ماه آبی نام گرفته است و به این ترتیب در فاصله‌ای کوتاه در تابستان شاهد دو ابر ماه زیبا در آسمان خواهیم بود.
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه سنول گونش آکیازی ترکیه در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ترابزون اسپور قرار گرفته است.
سالاری از نهایی شدن ترکیب سهامداران پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و انتخاب اعضای هیئت مدیره این طرح خبر داد و گفت: هلدینگ خلیج‌فارس با ۳۰ درصد سهم به‌عنوان سهامدار عمده این پروژه انتخاب شد.
آخرین مرحله از رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته به منظور معرفی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، ۳۰ خردادماه برگزار خواهد شد.
آخرین مرحله از رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته به منظور معرفی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، ۳۰ خردادماه برگزار خواهد شد.
مراکز رای‌گیری ترکیه رأس ساعت ۸ صبح به وقت ترکیه (۸:۳۰ به وقت تهران) پذیرای حضور رای‌دهندگان شده و رای‌گیری تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت؛ البته اگر تمدید نشود.
در ۳۰ آوریل، خبرگزاری دولتی آذرتاج چندین تفسیر درباره سفر علی‌اف به استانبول منتشر کرد که در آن از دستاورد‌های ترکیه در دولت اردوغان و اتحاد بین دو کشور «تحت رهبری خردمندانه» رؤسای جمهور دو کشور تمجید کرد. طغرل اسماعیل، تحلیلگر مسائل سیاسی مستقر در آنکارا، به آذرتاج گفت که سفر علی‌اف به استانبول نشانه حمایت از اردوغان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ۱۴ ماه مه بود.
به نوشته فرانس ۲۴، بالغ بر ۳۰ درصد ترکیه را اقلیت علوی تشکیل می‌دهد که بزرگترین اقلیت دینی این کشور است و به گفته ناظران، قلیچدار اوغلو در منطقه «دیرسم» که به طور تاریخی ساکنان سرکشی در قبال حکومت مرکزی دارد به دنیا آمده است و اغلب ساکنان آن را علوی‌ها و کرد‌ها تشکیل می‌دهد و قلیچدار اوغلو مسیر دشواری را در اقناع رأی دهندگان اهل سنت خواهد داشت.
یک زن ۳۰ ساله ترکیه ای پس از ۲۵۸ ساعت ماندن در زیر آوار نجات یافت.
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد در زلزله اخیر در مناطق جنوبی این کشور دست‌کم ۳۰ میلیون نفر دچار آسیب شده‌اند.
شکاف در استان هاتای در جریان زلزله اخیر ترکیه با ۳۰۰ کیلومتر طول، ۳۰ متر عمق و ۲۰۰ متر عرض دارد. کارشناسان بر این باورند که زمین کشور ترکیه به دلیل زلزله بین سه تا چهار متر جابجا شده است.
Athens news نوشت، کارشناسان هشدار دادند که سد هر لحظه ممکن است بشکند و ویرانی ناشی از آن می‌تواند منطقه‌ای به‌وسعت ۳۰ کیلومترمربع در نزدیکی سد را تحت تأثیر قرار دهد.
کشتی‌گیر شناخته شده ترکیه‌ای برای کمک به زلزله‌زدگان این کشور درخواست کمک کرد و گفت: "ساختمانی که ۳۰ تا ۴۰ کشتی‌گیر ما در آن اقامت داشتند تخریب شده است. ۳۰ تا ۴۰ کشتی‌گیر ما در باشگاه کشتی مستقر بودند. ورزشکاران ما زیر آوار هستند. ما منتظر کمک‌های فوری هستیم. خدایا کمک کن. "
جیمز اوزبی در شهر چایروف ترکیه در مسابقه سالانه یکی از رستوران‌ها شرکت کرد و توانست ر ۱۱ دقیقه و ۵۵ ثانیه ۳۰ سیخ شیشلیک را به همراه سالاد و نوشیدنی بخورد و رکورد قبلی را به میزان ۴ دقیقه کاهش دهد. جایزه وی ۱۰ هزار لیر (حدود ۵۳۰ دلار) بود.
مقامات دولت ترکیه اعلام کردند در پی ریزش هتلی در شمال شرقی این کشور ده‌ها نفر زخمی شدند.
اتاق بازرگانی در جدیدترین گزارش اعلام کرده که پروژه سدسازی ترکیه موجب شده تا ۳۰ درصد از سهم ایران از رود ارس کاسته شود.
رئیس جمهور ترکیه امروز بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی در تجاوز به خاک بغداد و دمشق گفت: هدف ما ایجاد یک کریدور امنیتی به عمق ۳۰ کیلومتر در مرزهای جنوبی کشورمان است.
رئیس‌جمهور ترکیه تأکید کرد این کشور از ایجاد کمربند امنیتی ۳۰ کیلومتری در مرزهای جنوبی خود کوتاه نمی‌آید.
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه مصرف سرانه مرغ در کشور ۳۰ درصد کاهش یافته است، گفت: با اعطای کالابرگ و کارت الکترونیک محصولات پروتئینی، این مسئله جبران خواهد شد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس از حمله موشکی به بازار شهر الباب در سوریه خبر داد؛ شهری واقع در استان حلب که در حال حاضر تحت کنترل گروهی از مخالف‌های بشار اسد است که مورد حمایت دولت ترکیه قرار دارند. در جریان حمله‌های موشکی  به شهر الباب دست‌کم ۱۵ نفر جان‌ باخته و ده‌ها نفر نیز مجروح شده‌اند.  به‌ گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه در میان کشته‌شدگان سه کودک نیز حضور داشتند و شمار مجروح‌های این حمله موشکی ۳۰ نفر است.
هندبالیست‌های ایران در این دیدار با نتیجه ۳۰ بر ۲۱ مقابل عربستان پیروز شدند و مدال برنز این مسابقات را کسب کردند.
رئیس‌جمهور ترکیه بار دیگر با ادعای مبارزه با عناصر تروریستی در مناطق شمالی سوریه اعلام کرد آنکارا بر طرح ایجاد منطقه امن در مرزهای جنوبی خود اصرار دارد.
برای جونگ کی یونگ، مهندس نرم افزار اهل کره جنوبی، تصمیم مایکروسافت برای بازنشسته کردن مرورگر وب اینترنت اکسپلورر، به منزله پایان بیش از ۲۵ ساله رابطه عشق و نفرت با این فناوری بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ