سازمان‌های اطلاعاتی ترکیه مدعی شدند به پایگاه داده‌ای درباره هزاران عضو گروهک تروریستی داعش دست یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های سوئد مدعی شدند که دیوان عالی این کشور با استرداد یکی از حامیان «پ.ک.ک» به ترکیه، موافقت کرد.
صفحه رسمی بزرگترین شبکه پخش کننده مسابقات ورزشی پرتغال مدعی شد که فنرباغچه مشتری جدی مهدی طارمی است.
در آستانه انتخابات سرنوشت ساز در ترکیه، اردوغان برای افزایش شانس پیروزی خود در انتخابات مدعی شد سرکرده «داعش» در سوریه پس از مدت‌ها تعقیب و گریز توسط عوامل اطلاعاتی ترکیه به هلاکت رسید.
محمد نادری می‌گوید لیگ ترکیه از سطح بالایی برخوردار است و او تلاش می‌کند خود را در این لیگ نشان دهد.
ترک‌ها که از قدیم‌الایام در کشتی مدعی بوده‌اند، رکوردی جالب توجه با سنگین‌وزن‌های خود به دست آورده‌اند، کسب 22 مدال طلای اروپایی فقط با دو کشتی‌گیر.
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه مدعی شد: حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق هلیکوپترهایی را از فرانسه دریافت کرده و آن را در اختیار «پ ک ک» قرار داده است و آمریکا نیز از این موضوع اطلاع دارد.
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه مدعی شد: حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق هلیکوپترهایی را از فرانسه دریافت کرده و آن را در اختیار «پ ک ک» قرار داده است و آمریکا نیز از این موضوع اطلاع دارد.
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان مدعی شد که پروژه های مشترک آنکارا و باکو به ایجاد فضای با ثبات و امن در منطقه اوراسیا کمک می کنند.
منابع عبری مدعی شدند که آثار باستانی به سرقت رفته از مناطق زلزله زده ترکیه از سوی تیم امداد و نجات اسرائیلی، تحویل ترکیه شده است.
دولت ترکیه مدعی شد پس از زلزله بیش از ۱۰ هزار تبعه سوری داوطلبانه به کشور خود برگشته‌اند.
اگرچه زلزله ترکیه زلزله مهیبی بود، اما دلیل اصلی تلفات بالا عدم کیفیت کافی ساختمان‌ها اعلام شد. بزرگترین گواه این مدعی آن است که در کشوری مانند ژاپن که کیفیت بسیار بالای ساخت‌وساز، مصالح استاندارد و روش‌های مدرن ساخت‌وساز استفاده می‌شود زلزله‌هایی با بزرگی‌های بیشتر نیز با کمترین تلفات تحمل می‌شود.
دبیرکل ناتو مدعی شد که در خصوص زلزله ویرانگر امروز در ترکیه از این کشور حمایت خواهد کرد!
روزنامه های ترکیه ای مدعی شده اند که گالاتاسرای قصد دارد سردار آزمون را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.
رئیس جمهور ترکیه مدعی شد که آزمایش های موشکی این کشور، یونان را نگران کرده است اما تا زمانی که آتن رفتار حکیمانه از خود نشان دهد، آنکارا با آن کاری ندارد.
وزیر خارجه ایتالیا مدعی شد این کشور امید دارد که تلاش های ترکیه به برقراری صلح در اوکراین منجر شود.
یک رسانه سعودی مدعی شد که وزرای خارجه ترکیه و سوریه چهارشنبه هفته جاری در مسکو در حضور وزیر خارجه روسیه دیدار می‌ کنند.
یک روزنامه سوری مدعی شد که ترکیه در نشست سه جانبه مقامات سوریه، ترکیه و روسیه در مسکو نسبت به خروج تمامی نیروهای خود از خاک سوریه متعهد شده است.
رئیس‌جمهور ترکیه مدعی شد دولت این کشور تلاش دارد به‌زودی آنکارا را به مرکز جهانی گاز طبیعی تبدل کند.
ارتش ترکیه مدعی شد مسئول اطلاعات سازمان تروریستی پ.ک.ک در جریان یک عملیات اطلاعاتی در شمال عراق کشته شده است.
یک رسانه ترکیه‌ای مدعی شد باشگاه فنرباغچه بعد از اظهارات اخیر سردار آزمون، به دنبال جذب این مهاجم ایرانی بعد از مسابقات جام جهانی است.
وزارت دفاع ترکیه مدعی است عملیات هوایی این کشور که از بامداد یک‌شنبه در شمال سوریه آغاز شده، طبق اصل دفاع از خود است.
علی‌رغم خروج روسیه از توافق صادرات غلات، مقامات ترکیه مدعی هستند این توافق کاملا بشردوستانه است و باید جدا از شرایط جنگی به آن پرداخت.
وزیر دفاع ترکیه امروز در سخنانی بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی از سوی کشورش مدعی شد: عملیات‌ برون مرزی برای امنیت کشور، حق طبیعی آنکارا است!
اگر ایران بتواند کیفیت بالا و برتری تکنولوژیک پهپادهایش نسبت به مشابه ترکیه‌ای را در میدان عمل ثابت کند، می‌توان انتظار داشت که تا سال ۲۰۲۸ دست‌کم بتواند جای ترکیه را در بازار گرفته و ۲۵ درصد ارزش بازار جهانی پهپاد‌ها را از آن خود کند؛ یعنی چیزی معادل ۶.۵ میلیارد دلار.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ