نخستین همایش زبان و محیط زیست سه شنبه ۱۶ اسفندماه در سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط زیست برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مدیرکل شیلات گیلان گفت: بر اساس برنامه ریزی و زمان سنجی، شرکت‌های تولید کننده خاویار پرورشی گیلان با آمادگی کامل و قدرتمند در همایش ملی خاویار ایران شرکت خواهند کرد.
بر اساس تصاویری که از همایش سراسری قوه قضائیه منتشر شده انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری تنها زنی است که در این همایش شرکت داشته!
جمیله علم الهدی: در این همایش زنان تاثیرگذار تقریباً یک هزار زن شرکت کردند، توانستیم ۸۰ زن از شهر تهران بازدید کنند و آن همایش تأثیر زیادی روی مهمانان ما گذاشت.
به گزارش ایسنا، سلاجقه در همایش زبان و محیط زیست اظهار کرد: زبان فارسی در گذشته نیز فراگیر بوده است و باید به ظرفیت جهانی شدن برسد. نقد من به فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی این است که در کتاب مهندسی محیط زیست و کشاورزی و منابع طبیعی برخی واژه‌های غیرمحیطی زیستی آورده شده است.
نخستین همایش زبان و محیط زیست امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط زیست‌ پردیسان برگزار شد.
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در همایش سالانه انجمن مالی ایران که در شهر اصفهان گفت: متعادل کردن روابط بین ذینفعان و جلوگیری از وارد شدن زیان به یک طرف از سوی ذینفع دیگر دستور کار جدی ما است.
ژوزه مورایس در پایان صحبت هایش در نشست مطبوعاتی اش در سالن کنفرانس ورزشگاه نقش جهان جمله جالبی را در مورد کورس این تیم و پرسپولیس به زبان آورد.
نخستین همایش ملی زبان‌ها و گویش‌های مناطق مرزی ایران ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ به همت دانشگاه بیرجند با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.
رییس‌جمهوری که به خاطر شورش ملت کشور خود علیه فساد و سوء مدیریتش از کشور متواری شد، چه اثرگذاری دارد؟ میهمان سیاسی که خبر «یه قل و دوقل بازی کردن» وی درحاشیه همایش، جزو خبر‌های سایت‌های خبری از همایش است، چه گلی می‌خواهد به سر جهان بزند؟ آیا چنین همایش‌هایی ما را از مشکلات بین‌المللی و منطقه‌ای دور خواهد ساخت؟
مگر علی دایی کم برای این مملکت زحمت کشیده؟ ما که هم تیمی هایش بودیم، دیدیم و می‌دانیم او چه کار‌هایی برای ایران کرده. عرق ریخته و پول حلال به دست آورده. علی دایی جهانی است. وقتی توهین‌ها علیه او را دیدم ازته قلبم ناراحت شدم. دنده‌های او را ما دیدیم که چطور شکست. طحال علی دایی را ما دیدیم که چطور پاره شد. در کل توهین کردن به هیچ شخص و هیچ فردی را نمی‌پسندم. من خودم ورزشی هستم و ایثارگر هم بوده ام. شما این حرف‌ها را از زبان یک ایثارگر می‌شنوید.
مهاجم برزیلی آرسنال که تماشاگر پیروزی شیرین هم تیمی هایش مقابل یونایتد بود، زمان تقریبی بازگشت خود به میادین را فاش کرد.
مدیر مرکز توانبخشی بابل، گفت: ورزش پارا کاراته فعالیت خود را در مدت زمان کمی با مرکزیت مازندران در بابل آغاز کرده است تاکنون پیگیری‌های هیات ورزشی و اداره ورزش و جوانان شهرستان را داشتیم با توجه به اینکه اولین همایش آن امروز به صورت رسمی برگزار می‌شود خواستار حمایت مسئولان ورزشی در این زمینه هستیم.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به استفاده از توانمندی زنان گفت: برای تبیین نقش زنان در صنعت نفت ایران باید همایش های بین المللی برگزار شود.
کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک، همایشی تخصصی با محوریت زنان در ورزش را برگزار می‌کند.
همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» در حرم مطهر حضرت امام برگزار شد و سخنرانان بر این مسأله تأکید کردند که احکام صادره در فرمان هشت ماده ای امام منحصر به زمان خاصی نیست؛ البته حضرت امام خط مشی را ترسیم کرده و جزئیات آن باید توسط مسئولان و حقوقدانان تبیین شود.
همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» در حرم مطهر حضرت امام برگزار شد و سخنرانان بر این مسأله تأکید کردند که احکام صادر شده در فرمان هشت ماده ای امام منحصر به زمان خاصی نیست؛ البته حضرت امام خط مشی را ترسیم کرده و جزئیات آن باید توسط مسئولان و حقوقدانان تبیین شود.
دبیر علمی هجدهمین همایش اورژانس‌ها گفت: در حال حاضر کمبود آهن و ویتامین «آ» در کودکان و زنان باردار بسیار شایع است و سوء تغذیه شاخص‌های سلامت را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
وزیر اطلاعات در نهمین همایش ملی پدافند غیرعامل گفت: به دلیل رعایت یکی از اقدامات کوچک پدافندی در شیراز، شب گذشته همکاران شما و سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند، عامل دوم اقدام تروریستی شاهچراغ (ع) را دستگیر کنند.
وزیر اطلاعات در نهمین همایش ملی پدافند غیرعامل گفت: به دلیل رعایت یکی از اقدامات کوچک پدافندی در شیراز، شب گذشته همکاران شما و سربازان گمنام امام زمان(عج) موفق شدند عامل دوم اقدام تروریستی شاهچراغ (ع) را دستگیر کنند.
رئیس جمهور وقت سال ۹۴ در بیستمین همایش فرماندهان، روسا و مدیران ناجا تاکید کرد: دکتر روحانی با اشاره به دستور حضرت علی(ع) به یکی از فرماندهان خود در خصوص نوع برخورد با زنان گفت: زنان با مردان متفاوت هستند و نوجوانان و جوانان هنوز تجربه کامل زندگی را کسب نکرده‌اند و برخورد با آنها باید متفاوت باشد، اگر چه قانون برای همه مساوی است.
منابع عبری زبان صهیونیستی خبر دادند که برگزاری همایش دومین سالگرد امضای توافقنامه‌های ابراهیم در تل آویو لغو شد.
نیمار دو دست خود را نزدیک گوش هایش می‌گذارد و زبان خود را بیرون می‌آورد و بدین ترتیب ادا و شکلک در می‌آورد. این خوشحالی تبدیل به خوشحالی روتینِ نیمار در فصل جدید شده است و به نظر می‌رسد باز هم این صحنه را خواهیم دید.
وضعیت غربالگری یارانه بگیران حکایت از آن دارد که اگرچه برخی از افراد در بخشی از اطلاعات کشور، جزو ۳ دهک کم درآمد جامعه محسوب می شوند اما در پایگاه رفاه ایرانیان جزو دهک دهم هستند.
در شرایطی که کولایی در همایش مطالبات زنان در آغاز قرن جدید، در باره مسائلی چون مهاجرت زنان، گشت ارشاد و... صحبت می کرد، ناگهان یکی از مسوولان، نشست را بر هم‌زد. میکروفن کولایی خاموش شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ