مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به استفاده از توانمندی زنان گفت: برای تبیین نقش زنان در صنعت نفت ایران باید همایش های بین المللی برگزار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران گفت: ما به واسطه ی استفاده از توانمندی های داخلی و استفاده از یک شاهکار مهندسی توانستیم در یک اقدام ابتکاری خود را برای برداشت روزانه 12 الی 15 میلیون متر مکعب گاز از این فاز آماده کنیم که با برداشت سکو از فاز 12 و انتقال و نصب آن در فاز 11 با پیمایش بیش از 550 کیلومتر این ابتکار مهم کامل شد.
دکتر آمنه لاهوتی ،متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با تاکید بر اینکه با تکنیک های جدید آی وی بسیاری از زوج های نابارور که سالهاست که دچار ناباروری هستند با استفاده از آی وی اف می توانند صاحب فرزند شوند ، می گوید: اگر این زوج ها به مراکز خوب ناباروری مراجعه کنند می توانند در بسیاری موارد ، صاحب فرزند شوند . حتی زوج هایی که قبلا آی وی ناموفق داشته اند با روش ها و تکنیک جدید و داروهای موثر جدید می توانند از شانس باروری بهره مند شوند. منبع:خبرآنلاین
براساس توافقنامه امضا شده بین مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو و معاونت علمی از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در طرح‌های آبرسانی به مناطق محروم کشور استفاده می‌شود.
شکری گفت: کمیته‌های خودکفایی طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی با همکاری و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند نیازهای خود را در زمینه تأمین قطعات و تجهیزات برطرف کنند.
سیرجان- معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صمت گفت: توسعه عملیات اکتشافی و حذف موانع آن در حوزه معدن فعال می شود و در این زمینه از توانایی‌های بخش خصوصی توانمند و پرظرفیت استفاده شود.
یحیی گل‌محمدی نفرات توانمندی روی نیمکت خود دارد که می‌تواند از آنها در این دربی حساس استفاده کند.
دو طرح اتصال جزایر سه‌گانه به سرزمین اصلی و توسعه و ارتقاء پایداری شبکه با هدف تحقق عدالت ارتباطی، پایداری ارتباطات و استفاده از توانمندی متخصصان داخلی، افتتاح می شود.
راکون و چندین گونه مهاجم دیگر مانند نوتریا و تیلاپیا به همین ترتیب می توانند با استفاده از مزیت های اکولوژیکی از جمله نبود رقیب در طبیعت و وفور منابع غذایی در جنگل های هیرکانی در زمان مناسب به صورت تصاعدی گسترش یافته و به یکی از گونه های آفت مهم و ویرانگر در کشور تبدیل شوند.
ربات‌های هوش مصنوعی «دیپ مایند» DeepMind زیر نظر شرکت گوگل در بازی فوتبال در مقابل حریف تکل می‌زنند، گل به ثمر می‌رسانند و پس از زمین خوردن برمی‌خیزند. محققان هوش مصنوعی ابتدا از موتور فیزیکی پیشرفته Mujoco DeepMind برای آموزش نسخه‌های مجازی ربات‌ها استفاده کردند. ربات‌های شبیه‌سازی شده در صورت گل زدن پاداش می‌گرفتند پس از توانمند شدن آن‌ها مهارت‌ها به ربات‌های اصلی منتقل شد و آن‌ها در زمین فوتبال مقابل هم قرار گرفتند.
چرا به رغم موفقیت‌های خیره‌کننده پهپاد جنگنده X-۴۷B، ارتش آمریکا تصمیم گرفت از این هواپیمای بدون سرنشین توانمند استفاده نکند؟
یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است با استفاده از بومی‌سازی و توسعه فناوری حفاری، استحصال از میادین نفتی و گازی را ارتقا بدهد.
همه تیم های ملی می توانند از زمین شماره دو کمپ تیم های ملی که کیفیت مطلوبی دارد، استفاده کنند و این سیاست جدیدی است که فدراسیون فوتبال در پیش گرفته است.
یک نماینده مجلس گفت: دولت اشتباهات بزرگ و زیادی انجام داده است یکی از اشتباهاتش این بوده که در ارتباط با استفاده از نیرو‌های توانمند و متخصص کشور، کوتاهی کرد و بخش زیادی از این نیرو‌ها را کنار گذاشت. جریانی که به اصرار می‌خواست این دولت بر سر کار بیاید، امور کشور را به دست گرفت و سایر افراد را خصوصا در حوزه اقتصادی و زیرساخت‌ها از صحنه خارج کرد.
رئیس اداره امور شرکت‌های سرمایه‌گذاری و هلدینگ سازمان بورس گفت: شرکت‌های گروه خدمات بازار سرمایه با حداقل سرمایه ۵ هزار میلیارد ریال می توانند به عنوان مدیر سندیکا ایفای نقش کنند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خطاب به مدیران و سرمایه‌گذاران طرح‌های پتروشیمی، گفت: تلاش کنید از توانایی‌ها، دانش و ظرفیت‌های موجود شرکت‌های داخلی بیش از گذشته استفاده کنید.
سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از فرصت برابر برای بانوان در پست‌های مختلف این شرکت خبر داد و گفت: از افراد توانمند حتماً در پست‌های مدیریتی استفاده می‌کنیم.
محقق برجسته زیست فناوری با انتقاد از عدم تسهیل ورود فناوریهای زیستی به کشاورزی سنتی گفت: در فناوریهای مدرن برای تأمین امنیت غذایی توانمندیم اما عملکرد مسئولان مانع استفاده از آنها می شود.
بازارگردانان می توانند با استفاده از ابزار مشتقه، بدون آسیب زدن به روند بازار، اقدام به فروش سهام یا تامین مالی نمایند؛ ضمن آنکه با تمرکز بازارگردانان بر استفاده از ابزار مشتقه در عملیات بازارگردانی و مدیریت وجوه نقد، از نگرانی های بازار بابت فعالیت آنها کاسته شود.
قم- جانشین فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به رصد هر تهدیدی از سوی این نیرو گفت: توان ساخت تجهیزات مورد نیاز نیروی دریایی با استفاده از توانمندی نخبگان و صنعتگران را داریم.
احمد مازنی نوشت: مردم ایران به ویژه جوانان این مرز و بوم از سوء مدیریت مدعیان به ستوه آمده‌اند. از خلف وعده‌ها، از گرانی‌های کمرشکن، از تورم جانکاه، از بیکاری، از حذف نیرو‌های توانمند از چرخه اداره کشور، از هزینه کردن ارزش‌های دینی و ملی برای اهداف جناحی، از محدودیت‌ها در استفاده از اینترنت.
وزیر کشور از اتمام مهلت استفاده از برگ تردد ویژه اربعین خبر داد و گفت: این مهلت تا صبح اربعین بود. اما زواری که قصد برگشت به ایران را دارند همچنان می توانند با این برگه به مرزها بیایند.
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که باشگاهها می توانند از درآمدهای بورسی خود استفاده کنند.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تاکید کرد: هلال احمر نگاهی ویژه به جوانان دارد و از توانمندی های آن ها استفاده می کند.
حمیدرضا فولادگر گفت: ایران ظرفیت های معدنی بسیاری دارد که اگر به صورت کامل در خدمت تولید قرار گیرند، می توانند توسعه را در بخش های مختلف محقق نمایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ