دبیر علمی هجدهمین همایش اورژانس‌ها گفت: در حال حاضر کمبود آهن و ویتامین «آ» در کودکان و زنان باردار بسیار شایع است و سوء تغذیه شاخص‌های سلامت را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالیکه دو ماه و نیم از شروع عملیات تخریب نوکمپ آغاز شده تصاویر جدیدی از آخرین وضعیت ورزشگاه افسانه‌ای بارسلونا منتشر شد.
همزمان با شیوع سویه جدید کرونا در آمریکا، میزان بستری شدن در بیمارستان‌های این کشور بر اثر ابتلا به کرونا نیز افزایش پیدا کرده است.
جلوی یک جعبه، نیمکت یا صندلی کوتاه بایستید و پاهای خود را به عرض شانه باز کنید و انگشتان پا باید کمی بیرون باشد. حرکت را با عقب نشستن و باز کردن زانوها شروع کنید. در حالی که کمر خود را صاف نگه دارید پایین بیایید.
شکار یک لبخند کوتاه از پاکو خمس، شروع یک روز پرماجرا با یکی از مشهورترین سرمربیان شاغل در فوتبال ایران بود.
سازمان لیگ فوتبال در فاصله کوتاه تا شروع لیگ بیست و سوم توپ‌های جدید را تحویل باشگاه‌ها می‌دهد.
کریستین پولیشیچ، با انتشار یک ویدیوی کوتاه از حضور خود در شهر میلان خبر داد.
خواسته هواداران استقلال از جواد نکونام مشخص است: مماشات تحت هیچ شرایطی در این موارد قابل قبول نیست.
بررسی‌ها نشان می‌دهد بیش از ۴۰ عامل آفت زا در جنگل‌های شمال وجود دارد که گروه وسیعی از درختان را در برگرفته و برخی گونه‌های با ارزش نظیر ملج و شب خسب را به حد انقراض نزدیک کرده است.
نشست علمی تخصصی پیشگیری از اعتیاد با حضور نخبگان، مقامات ارشد وزارت خانه ها و سازمان های مردم نهاد و مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر امروز برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، نوه امام خمینی(س) گفت: هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد، یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ماست که ما کوتاهی کرده‌ایم.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی نوه امام خمینی(س) گفت:هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هوشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد؛ و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ما است که ما کوتاهی کرده‌ایم.
خاندوزی گفت: برنامه اقتصادی کوتاه مدت دولت تحت عنوان بسته سیاست‌های مهار تورم و رشد تولید با اجماع نظر بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه نهایی شد.
رئیس جامعه اورولوژی ایران گفت: ابتلا به سرطان مثانه در مردان به دلیل مصرف سیگار ۲.۵ برابر بیشتر است، اما این نوع سرطان در میان زنان به دلیل گرایش به استفاده از قلیان شیوع فراوان دارد.
باشگاه پرسپولیس با انتشار چند تصویر و یک بیانیه کوتاه به ادعای استقلال واکنش نشان داد.
تعداد دوربین‌های ثبت‌تخلف پلیس در زمان کوتاه، حتی در دور افتاده‌ترین جاده‌ها، به صد‌ها هزار افزایش می‌یابد و این امری است که با بودجه و امکانات فعلی تا ۱۰۰ سال دیگر هم امکان تحقق آن توسط دولت وجود ندارد. اگر میزان جریمه‌ها متناسب با تورم افزایش یابد تا بازدارنده باشد، می‌توان مطمئن بود در مدت‌کوتاهی تصادفات و راه‌بندان‌ها در حد توسعه‌یافته‌ترین کشورها، کاهش می‌یابد. پس بیاییم نهی‌ازمنکر را از اینجا شروع کنیم، مهار ابرقاتل ایرانیان با مشارکت مردم.
در طول دهه ۱۹۸۰، ارتش چین شروع به ساخت نیروی نظامی عظیم کرد که بیش از ۱۲۰۰ موشک بالستیک کوتاه برد و میان برد را شامل می شود و این موشک‌ها می‌تواند پایگاه‌های آمریکایی و تایوان را نابود کنند.
در طول دهه ۱۹۸۰، ارتش چین شروع به ساخت نیروی نظامی عظیم کرد که بیش از ۱۲۰۰ موشک بالستیک کوتاه برد و میان برد را شامل می شود و این موشک ها می تواند پایگاه های آمریکایی و تایوان را نابود کنند.
طبق گزارش‌ها، مسافری که روی صندلی ۳۷ C نشسته بود، از قرار دادن پشتی صندلی خود به حالت عمودی پیش از بلند شدن امتناع کرد و پس از آن مسافر دیگر از او شکایت کرد. کاپیتان سپس توسط خدمه مطلع شد، زیرا پرواز برای مدت کوتاهی با تاخیر مواجه بود. پس از آن، مسافر که صندلی ۴۱ C با مداخله همسفران، شروع به سیلی زدن به مسافری کرد که صندلی خود را به حالت عمودی درنیاورده بود.
علی تیموری گفت: به نظره من شروع بازیگری کاری دشوار است برای یک علاقه‌مند، چرا که بازیگری امروزه حرفه شلوغ و شاید زیاده از حد پر ازدحامی است و رقابت در آن در بدست آوردن یک نقش، هر چند کوتاه، ولی بسیار شدید است وجود خیلی عظیمی از بازیگران با تجربه باعث شده است که این موضوع تشدید بشود و اینکه هوش و خلاقیت (بازیگر باید فرد باهوشی باشد تا بتواند سریعا با روند فیلم آشنا و متن محتوا فیلمنامه را حفظ کند. همچنین در بسیاری موارد که پیش می‌آید باید از خلاقیت دانش بداهه خود در ایفای نقش بهتر بهره بگیرد.)
جراردو مارتینو قبل از شروع جام جهانی متن استعفای کوتاه خود را نوشته بود. او پایان کارش در این تیم را می دید.
سومین هفته از برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال ایران، شنبه ۳۰ مهر با حضور اهالی رسانه در کمپ تیم‌های ملی دنبال شد. در این تمرین کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی دقایق بسیار کوتاهی برای بازیکنان صحبت کرد و آن‌ها کار خود را با نرم دوی شروع کردند. سه لژیونر شاغل در قطر شامل خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و ابراهیمی به همراه محبی، چشمی، مهدی‌پور، سامان فلاح و آرمین سهرابیان در ساختمان پک به تمرین پرداختند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی تهران گفت: برنامه‌ریزی برای تبدیل شدن تهران به قطب گردشگری، از دی‌ماه ۱۴۰۰ برای نوروز ۱۴۰۱ شروع شد. این برنامه‌ریزی کوتاه مدت دوساله را از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اجرا می کنیم.
لوکادیا قرار است ساعت ۱۹ همزمان با شروع نخستین بازی فصل پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان وارد تهران شود تا در هتل، اقامت کوتاه مدتی داشته باشد.
هافبک جدید مس رفسنجان در دیدار تدارکاتی این تیم موفق به گلزنی در حضور کوتاه مدت خود در زمین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ